RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 378

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 3. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k učení získáme.…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 9.7.2015 10:29, zhlédnuto 260×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Slavné dny pro SŠ: Den tunguzské katastrofy

Žáci si v rámci aktivity vyzkouší různé přístupy k události, u které dosud nelze zformulovat jednoznačné vědecké vysvětlení. V rámci své přidělené role budou sepisovat jednotlivé teorie o tom, co se stalo roku 1908 v…

Tereza Vodičková, publikováno 23.6.2015 8:51, zhlédnuto 414×, 1 komentář, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 2. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k učení získáme.…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 15.6.2015 10:48, zhlédnuto 375×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 1. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k učení získáme.…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 3.6.2015 9:33, zhlédnuto 406×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 1 – Já – identita a kultura – 3. část

Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem jsou skryté,…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 25.5.2015 8:49, zhlédnuto 430×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 1 – Já – identita a kultura – 2. část

Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem jsou skryté,…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 21.5.2015 9:57, zhlédnuto 506×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 1 – Já – identita a kultura – 1. část

Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem jsou skryté,…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 29.4.2015 11:48, zhlédnuto 799×, 2 komentáře, hodnocení: zatím nehodnoceno

Úvod do programu Active Citizens – 3. část

Ve chvíli, kdy jste rozhodli, že program Active Citizens zrealizujete u vás ve škole, jste pravděpodobně neměli přesnou představu o tom, jaký tým žáků se do projektu pustí. Nyní ji máte, a ať už se jedná o žáky jedné…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 28.4.2015 8:55, zhlédnuto 579×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Úvod do programu Active Citizens - 2. část

Ve chvíli, kdy jste rozhodli, že program Active Citizens zrealizujete u vás ve škole, jste pravděpodobně neměli přesnou představu o tom, jaký tým studentů se do projektu pustí. Nyní ji máte a ať už se jedná o studenty jedné…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 20.4.2015 10:34, zhlédnuto 610×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Úvod do programu Active Citizens - 1. část

Ve chvíli, kdy jste rozhodli, že program Active Citizens zrealizujete u vás ve škole, jste pravděpodobně neměli přesnou představu o tom, jaký tým studentů se do projektu pustí. Nyní ji máte a ať už se jedná o studenty jedné…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 8.4.2015 9:23, zhlédnuto 684×, hodnocení: zatím nehodnoceno

1 — 10 z celkem 378
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.7.2015 16:55
  Amsterdam - město na řece Amstel Obrázek je dostupný pod licencí Creative Commons
28.7.2015 13:57
Pane/paní LV, Vy opravdu píšete do třídnice umí, aplikuje, zná... ? Proč? Který předpis…
28.7.2015 13:19
Chlapec měl velký problém při psaní diktátů. Občas se mu stalo, že moc dlouho…
28.7.2015 22:15
Děkuji za komentáře, krátká reakce: Ad pan Kocourek Vě větě "Pro takové děti je škola…
28.7.2015 10:47
Skupina Speciální vzdělávání
Základní aktivity projektu: profes ní poradenství a podpora a rozvoj čtenářské…
26.7.2015 15:03
  Poddruh:  divizna knotovkovitá bělokvětá Vzhledem ke svému omezenému výskytu je v Červeném seznamu řazena mezi silně ohrožené…
28.7.2015 9:02
Václav Nešpor
Dobrý den, dcera začala chodit do jazykové školy Stories, kde pracují s velice zajímavou…
23.7.2015 13:17
Před zahájením školní docházky dívka znala některá písmenka, protože se je učila doma…
28.7.2015 11:47
Pro případného nezávislého pozorovatele: 1. I u nás je určité malé procento žáků,…
22.7.2015 9:46
Skupina MŠMT: konference, semináře, informace
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy vyhlásilo 15. července 2015 výzvu…
23.7.2015 10:57
  Masarykova univerzita - Centrum zahraničních studií Obrázek je dostupný pod licencí Creative Commons     Autor: Jaroslav Mašek…
28.7.2015 8:47
Jak bude v praxi fungovat váš druhý odstavec, netuším. Každopádně škola přeci musí…
20.7.2015 13:13
Blogové příspěvky nabídnou kazuistiky (popisy situací či skutečností) ze školního…
28.7.2015 11:35
Zkratkovitý argument vycházející z nekvalifikované ho odhadu - velice výstižná…
20.7.2015 9:05
Skupina MŠMT: konference, semináře, informace
Praha, 17. července 2015 – V pořadí třetí a čtvrtou výzvu na podporu výzkumu a…