RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 384

Jak na internet: Jak začít prodávat na internetu

Pokud přemýšlíte o založení e-shopu, základem Vašeho úspěchu může být už první krok – tedy vhodná volba sortimentu zboží, které chcete nabízet. Právě tento výběr totiž může být tím, co rozhodne o zdaru vašeho…

Akademie CZ.NIC, publikováno 23.5.2016 9:32, zhlédnuto 266×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Slavné dny pro SŠ: Den, kdy zemřela Edith Piaf

Žáci se seznámí s pojmem šanson a s tragickým životním příběhem francouzské šansoniérky Edith Piaf, zamyslí se nad vztahem mezi jejím komplikovaným osudem a jejími písněmi, postihnou možný vztah mezi hudbou a písňovým…

Monika Stehlíková, publikováno 16.5.2016 9:05, zhlédnuto 271×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 3 – My společně jako občané – 3. část

Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita. Toto označení…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 29.9.2015 9:42, zhlédnuto 680×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 3 – My společně jako občané – 2. část

Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita. Toto označení…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 22.9.2015 9:45, zhlédnuto 706×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 3 – My společně jako občané – 1. část

Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita. Toto označení…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 16.9.2015 9:28, zhlédnuto 793×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Vznik a vývoj Evropské unie

Pracovní list k výuce tématu vznik a vývoj Evropské unie. Materiál slouží k procvičení získaných znalostí z předešlých hodin. Při práci na pracovním listě si studenti procvičí chronologické uspořádání událostí…

Bc. Jana Balcarová, publikováno 31.8.2015 8:44, zhlédnuto 854×, hodnocení: Hodnocení: 2

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 3. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k učení získáme.…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 9.7.2015 10:29, zhlédnuto 1375×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Slavné dny pro SŠ: Den tunguzské katastrofy

Žáci si v rámci aktivity vyzkouší různé přístupy k události, u které dosud nelze zformulovat jednoznačné vědecké vysvětlení. V rámci své přidělené role budou sepisovat jednotlivé teorie o tom, co se stalo roku 1908 v…

Tereza Vodičková, publikováno 23.6.2015 8:51, zhlédnuto 1203×, 1 komentář, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 2. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k učení získáme.…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 15.6.2015 10:48, zhlédnuto 1201×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 1. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k učení získáme.…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 3.6.2015 9:33, zhlédnuto 1222×, hodnocení: zatím nehodnoceno

1 — 10 z celkem 384
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.5.2016 11:36
30.5.2016 21:42
Bc. Blanka Zelenková
Milá Míšo a ostatní diskutující, kotouly vpřed jednoznačně patří mezi gymnastické…
30.5.2016 22:21
Používá se na českých školách výuka odborných předmětů (například dějepisu) v…
31.5.2016 0:00
Děkuji Ivane! S Novým Porgem jsem již v kontaktu, ale nejsem si jistá, jestli mají na…
26.5.2016 14:21
Skupina Výzva 51 - výstupy
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.3.00/51.0006; název projektu: Pedagog a tablety ve…
2.5.2016 8:08
  Obsah stránky: Podstránky: /***     USAGE:     ListPages(pages, sort, reverse, limit, style, stripTitlePrefix)        …
30.5.2016 14:11
fórum KLUB
Dobrý den, jsem studentkou oboru Studia nových médií na FF UK. Píšu diplomovou práci na…
29.5.2016 13:33
"... znám realitu základního školství", píše paní Hublová v jednom svém komentáři k…
30.5.2016 23:45
Asi to budou "dvojjazyčná gymnázia". V Praze a okolí jsem našel časko-anglická gymnázia…
25.5.2016 19:32
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 25. 5. 2016.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
2.5.2016 8:00
Eurotunel - vagón pro auta a autobusy Obrázek je dostupný pod licencí Creative Commons
30.5.2016 10:26
fórum Aktuality
- online setkání - čtvrtek 16. 6. 2016, 20:00 Co by dítě mělo umět před nástupem do 1.…
26.5.2016 12:01
V předchozím webináři Ing. Václava Kuglera jsme se dozvěděli co je to projektový…
30.5.2016 11:19
Je to prosté. Sejmout a poslat fotku je snadné a zcela bezpracné. Je tak možno dokumentovat…
25.5.2016 14:52
Skupina Výzva 51 - výstupy
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.3.00/51.0023; název projektu: KANTOR IDEÁL -…