RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 382

Fáze 3 – My společně jako občané – 3. část

Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita. Toto označení…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 29.9.2015 9:42, zhlédnuto 627×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 3 – My společně jako občané – 2. část

Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita. Toto označení…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 22.9.2015 9:45, zhlédnuto 640×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 3 – My společně jako občané – 1. část

Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita. Toto označení…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 16.9.2015 9:28, zhlédnuto 734×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Vznik a vývoj Evropské unie

Pracovní list k výuce tématu vznik a vývoj Evropské unie. Materiál slouží k procvičení získaných znalostí z předešlých hodin. Při práci na pracovním listě si studenti procvičí chronologické uspořádání událostí…

Bc. Jana Balcarová, publikováno 31.8.2015 8:44, zhlédnuto 802×, hodnocení: Hodnocení: 2

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 3. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k učení získáme.…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 9.7.2015 10:29, zhlédnuto 1304×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Slavné dny pro SŠ: Den tunguzské katastrofy

Žáci si v rámci aktivity vyzkouší různé přístupy k události, u které dosud nelze zformulovat jednoznačné vědecké vysvětlení. V rámci své přidělené role budou sepisovat jednotlivé teorie o tom, co se stalo roku 1908 v…

Tereza Vodičková, publikováno 23.6.2015 8:51, zhlédnuto 1122×, 1 komentář, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 2. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k učení získáme.…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 15.6.2015 10:48, zhlédnuto 1149×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 1. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k učení získáme.…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 3.6.2015 9:33, zhlédnuto 1165×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 1 – Já – identita a kultura – 3. část

Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem jsou skryté,…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 25.5.2015 8:49, zhlédnuto 1023×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 1 – Já – identita a kultura – 2. část

Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem jsou skryté,…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 21.5.2015 9:57, zhlédnuto 1244×, hodnocení: zatím nehodnoceno

1 — 10 z celkem 382
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
2.5.2016 8:08
  Obsah stránky: Podstránky: /***     USAGE:     ListPages(pages, sort, reverse, limit, style, stripTitlePrefix)        …
6.5.2016 13:40
Mišulka02
Dobrý den chci se zeptat jeslti mi můžete poradit . Mám Vystudovanou Střední…
6.5.2016 10:33
Spolu s Ing. Lenkou Skoupou jsme se již věnovali živým zvířatům ve výuce na…
6.5.2016 13:43
Ad Ivan Ryant: Pane inženýre, ani já už se nechci pořád dokola opakovat a zvyšovat tak…
6.5.2016 8:49
V rámci pokusného ověřování Soustavné podpory občanského vzdělávání na školách,…
2.5.2016 8:00
Eurotunel - vagón pro auta a autobusy Obrázek je dostupný pod licencí Creative Commons
6.5.2016 11:27
fórum KLUB
Prosíme, jste na serveru pro učitele. O hotelích jsme mluvili ohledně pořádání…
5.5.2016 16:18
Článek prezentuje výběr zajímavých a méně známých aplikací pro tvorbu…
5.5.2016 23:25
No dobře, tak já se asi přestanu vztekat a začnu se chovat pokud možno normálně. Stejně…
3.5.2016 12:05
Skupina Projekt VIP Kariéra II - KP
Informační systém www.infoabsolvent. cz  vyvíjel tým pracovníků Národního ústavu pro…
2.5.2016 7:57
  Bojište u Hastings - 1066 - Battle Abbey  Obrázek je dostupný pod licencí Creative Commons     Autor: Bohuslav Hora  …
5.5.2016 23:28
fórum KLUB
Někdo zkušenosti s hotelem Slovan? Nevím, jestli je to ještě aktuální, ale hledám…
3.5.2016 9:24
Chcete vědět, jak otázky spojené s duševním vlastnictvím mohou obohatit a zpestřit výuku…
5.5.2016 17:23
Ad Ivan Ryant: 1. Technika a technologie: Nepíši zde, co se mně právě hodí, pane…
2.5.2016 13:42
Skupina Výzva 51 - výstupy
Registrační číslo projektu: CZ. 1.07/1.3.00/51.0002; název projektu: Tablety do škol -…