RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 387

Slavné dny pro SŠ: Den, kdy začal vraždit Jack Rozparovač

Žáci jsou prostřednictvím aktivity seznámeni s odrazem tématu sériových vrahů v umění. Aktivita pracuje se známými filmy, jejichž postavy jsou psychicky narušení jedinci. Žáci diskutují nad důvodem zájmu veřejnosti o…

Tereza Vodičková, publikováno 29.6.2016 11:15, zhlédnuto 390×, hodnocení: zatím nehodnoceno

OSV: Konkretizace obsahu tematického okruhu komunikace - 2. část

Organizační formy výuky OSV a rozvíjení komunikativních dovedností

Josef Valenta, Markéta Pastorová, Mgr. Simona Šedá, publikováno 16.6.2016 9:06, zhlédnuto 521×, hodnocení: zatím nehodnoceno

OSV: Konkretizace obsahu tematického okruhu komunikace - 1. část

Nová obsahová podpora rozpracovává a aktualizuje dílčí témata a náměty tematického okruhu Komunikace. Díky tomuto kroku se podoba zpracování OSV více přibližuje zpracování vzdělávacího obsahu vzdělávacích oborů v RVP…

Josef Valenta, Markéta Pastorová, Mgr. Simona Šedá, publikováno 14.6.2016 9:16, zhlédnuto 604×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Jak na internet: Jak začít prodávat na internetu

Pokud přemýšlíte o založení e-shopu, základem Vašeho úspěchu může být už první krok – tedy vhodná volba sortimentu zboží, které chcete nabízet. Právě tento výběr totiž může být tím, co rozhodne o zdaru vašeho…

Akademie CZ.NIC, publikováno 23.5.2016 9:32, zhlédnuto 764×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Slavné dny pro SŠ: Den, kdy zemřela Edith Piaf

Žáci se seznámí s pojmem šanson a s tragickým životním příběhem francouzské šansoniérky Edith Piaf, zamyslí se nad vztahem mezi jejím komplikovaným osudem a jejími písněmi, postihnou možný vztah mezi hudbou a písňovým…

Monika Stehlíková, publikováno 16.5.2016 9:05, zhlédnuto 569×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 3 – My společně jako občané – 3. část

Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita. Toto označení…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 29.9.2015 9:42, zhlédnuto 817×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 3 – My společně jako občané – 2. část

Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita. Toto označení…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 22.9.2015 9:45, zhlédnuto 844×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 3 – My společně jako občané – 1. část

Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita. Toto označení…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 16.9.2015 9:28, zhlédnuto 933×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Vznik a vývoj Evropské unie

Pracovní list k výuce tématu vznik a vývoj Evropské unie. Materiál slouží k procvičení získaných znalostí z předešlých hodin. Při práci na pracovním listě si studenti procvičí chronologické uspořádání událostí…

Bc. Jana Balcarová, publikováno 31.8.2015 8:44, zhlédnuto 912×, hodnocení: Hodnocení: 2

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 3. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k učení získáme.…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 9.7.2015 10:29, zhlédnuto 1582×, hodnocení: zatím nehodnoceno

1 — 10 z celkem 387
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.7.2016 10:14
  Meand  Jizerky, osada Jizerka   Obrázek je dostupný pod licencí Creative Commons     Autor: Martina Pšeničková      …
26.7.2016 22:19
Milé kolegyně, zajímá mne Váš názor na tzv. "Šablony" - nepřipadá Vám, že jsou…
26.7.2016 19:27
v blogu peutel
         Fejeton, z francouzského feuilleton (lístek), v češtině pojímaný jako…
26.7.2016 7:15
Ad Bořivoj Brdička 24. 07. 2016 19:29 -- Brexit není dobrý příklad situace, kdy není…
12.7.2016 12:25
Skupina Výzva 51 - výstupy
Registrační číslo projektu: CZ. 1.07/1.3.00/51.0010; název projektu: Podporovou ICT ve…
17.7.2016 9:20
  Aktuální obsah:
25.7.2016 11:44
Dobrý den, můžete mi odpovědět na dotaz, proč jsou všechny plány v programu, který nejde…
21.7.2016 13:28
Avšak natěšeného čtenáře zklamu, neboť jde o zásahy do školství Federální vlády…
26.7.2016 2:13
Ad E Kocourek 25.07.2016 v 22.27 hod. Děkuji za reakci na můj komentář. Abych vysvětloval,…
12.7.2016 12:23
Skupina Výzva 51 - výstupy
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.2.00/51.0004; Název projektu: RESTART; Název…
17.7.2016 9:10
fotografie přírody Štrbské pleso Obrázek je dostupný pod licencí Creative Commons Teryho chata Obrázek je dostupný pod…
22.7.2016 8:24
Naštvaná Sofie
Taky se musím přidat k názoru, že aktualizace DM softwaru není vůbec šťastná, ba zcela…
12.7.2016 13:34
Podívejte se na výběr nejnovějších/ne jús pěšnějších příspěvků Metodického…
25.7.2016 22:27
Formální doporučení komentátorům na mém blogu: - Pokud citujete cizí text, snažte se…
12.7.2016 11:57
Skupina Výzva 51 - výstupy
Registrační číslo projektu:  CZ.1.07/1.3.00/51.0001; název projektu: Rozvoj a podpora…