RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 382

Fáze 3 – My společně jako občané – 3. část

Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita. Toto označení…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 29.9.2015 9:42, zhlédnuto 496×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 3 – My společně jako občané – 2. část

Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita. Toto označení…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 22.9.2015 9:45, zhlédnuto 492×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 3 – My společně jako občané – 1. část

Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita. Toto označení…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 16.9.2015 9:28, zhlédnuto 579×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Vznik a vývoj Evropské unie

Pracovní list k výuce tématu vznik a vývoj Evropské unie. Materiál slouží k procvičení získaných znalostí z předešlých hodin. Při práci na pracovním listě si studenti procvičí chronologické uspořádání událostí…

Bc. Jana Balcarová, publikováno 31.8.2015 8:44, zhlédnuto 578×, hodnocení: Hodnocení: 2

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 3. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k učení získáme.…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 9.7.2015 10:29, zhlédnuto 1037×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Slavné dny pro SŠ: Den tunguzské katastrofy

Žáci si v rámci aktivity vyzkouší různé přístupy k události, u které dosud nelze zformulovat jednoznačné vědecké vysvětlení. V rámci své přidělené role budou sepisovat jednotlivé teorie o tom, co se stalo roku 1908 v…

Tereza Vodičková, publikováno 23.6.2015 8:51, zhlédnuto 949×, 1 komentář, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 2. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k učení získáme.…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 15.6.2015 10:48, zhlédnuto 933×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 1. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k učení získáme.…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 3.6.2015 9:33, zhlédnuto 960×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 1 – Já – identita a kultura – 3. část

Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem jsou skryté,…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 25.5.2015 8:49, zhlédnuto 865×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Fáze 1 – Já – identita a kultura – 2. část

Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem jsou skryté,…

Mgr. V. Endrštová a kol. Variant a British Council, publikováno 21.5.2015 9:57, zhlédnuto 1037×, hodnocení: zatím nehodnoceno

1 — 10 z celkem 382
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
30.11.2015 17:48
Využití odpadového materiálu k pokusům a výtvarnému vytváření Přeměna obyčejného odpadového materiálu v "polodrahokam"…
10.2.2016 8:54
Teď právě vede výuku žák, který se specializuje na Linux a programování doplňků -…
7.2.2016 22:13
Brněnští studenti pedagogiky vystoupili s iniciativou. Sice píšou, že smyslem iniciativy je…
9.2.2016 22:32
Omyl, ŠVP má nastudovaný velmi dobře, ale jeho záměrem je upravovat politiku resortu…
5.2.2016 13:42
Skupina NÚV
The British Council ve spolupráci s Národním ústavem pro vzdělávání  a AMATE –…
13.10.2015 19:21
SOLE znamená samoorganizované učební prostředí. V praxi přináší učení založené na zvídavosti (Enquiry Based Learning), avšak…
9.2.2016 15:43
...chlapec měl potíže s plněním i těch základních povinností a úkolů, takže práce…
4.2.2016 9:51
Československo 38–89 je série výukových simulací, které kombinují prvky interaktivního…
9.2.2016 17:49
Pane doktore, díky za odkaz, tím je vše vysvětleno. Náměstek ministra školství zřejmě…
3.2.2016 19:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 3. 2. 2016.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.9.2015 16:06
  Září Vítejte v cirkuse Před pavilonem Na vnitřních oknech (realizovala Šárka Šujanová) Připraveny úkoly "Šapitó"…
9.2.2016 15:19
Učím nejrůznější předměty z okruhu používání PC a denně se setkávám s tím, že…
3.2.2016 9:38
Metodický portál RVP.CZ je webovým portálem pro učitele všech stupňů vzdělávání, kde…
9.2.2016 17:32
Na vysvětlenou dodávám, že k tomu, co píšu v úvodu o přetrvávajícím souboji znalostí…
3.2.2016 16:45
Skupina Vzdělávání v Království železnic