Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 4662

Neřešte zda, ale co děti s přístroji dělají

Zpráva shrnující výsledky dvou výzkumů podporujících náš doporučovaný přístup k technologiím v rukou žáků. Jeden pochází z australské Queensland University of Technology, druhý z University of Oxford. Titulek říká vše.

Bořivoj Brdička, publikováno 15.4.2019 0:00, zhlédnuto 2187×

Tvoříme Wikipedii – díl 3.: WMF aneb aktualizujeme Wikipedii

Ve třetím dílu tohoto seriálu se zaměříme na zastaralé články na Wikipedii. Kde tyto články najít, jak je opravit a jak předcházet tomu, aby nezastarávaly.

Jaroslav Mašek, publikováno 10.4.2019 0:00, zhlédnuto 1196×

5 největších výzev školství podle CoSN

Článek přináší informaci o zprávě amerického sdružení Consortium for School Networking, která popisuje největší překážky, které bude školství v budoucnosti řešit v souvislosti se vzdělávacími technologiemi.

Bořivoj Brdička, publikováno 8.4.2019 0:00, zhlédnuto 2222×, 1 komentář

Jak (ne)používat technologie – díl 2.: pracovní workflow

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 3.4.2019 0:00, zhlédnuto 2302×, 1 komentář

Tramvajové dilema a informatické myšlení

Článek vysvětluje zajímavý problém, na který narážejí vývojáři systémů řízení autonomních (samořídicích) vozidel. Komu v případě nevyhnutelnosti nehody více ublížit?

Bořivoj Brdička, publikováno 1.4.2019 0:00, zhlédnuto 1756×

Lesní hospodářství

Interaktivní prezentace s úkoly pro aktivní práci. Přílohou je pracovní list.

Mgr. Jan Zicha, publikováno 28.3.2019 9:24, zhlédnuto 638×, hodnocení: Hodnocení: 5

Umělá inteligence ve školství a v práci učitele

Přehledový článek o významu a stavu využití umělé inteligence v našem školství.

Ondřej Neumajer, publikováno 28.3.2019 0:00, zhlédnuto 1984×

Na Spomocníkovi – díl 3.: Ondřej Neumajer

Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…

Jaroslav Mašek, publikováno 27.3.2019 0:00, zhlédnuto 1363×

Démonologie podle Marka Pesceho

Zpráva o setkání dvou vrcholných odborníků v oboru vzdělávacích technologií – Douglase Rushkoffa a Marka Pesceho, kteří se v rámci kampaně Rushkoffovy knihy Team Human sešli v New Yorku, aby realizovali veřejné vystoupení…

Bořivoj Brdička, publikováno 25.3.2019 0:00, zhlédnuto 1455×

Třídní učitel 2.0 – díl 2.: texting a kalendář

Druhý díl seriálu o tom, jak třídní učitel používá technologie se zaměřením na texting a kalendář.

Jaroslav Mašek, publikováno 20.3.2019 0:00, zhlédnuto 1294×

91 — 100 z celkem 4662


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
19.1.2020 22:40

Úloha k dělení desetinných čísel: Do barelu o objemu 87 litrů nanosil tatínek…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV