Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 4571

Jak může umělá inteligence učitelům pomoci

Zpráva o výsledcích výzkumu Seana Kellyho z University of Pittsburgh, který vyvinul nástroj automaticky hodnotící kvalitu výuky na základě zvukového záznamu prostřednictvím analýzy tzv. „autentických“ otázek.

Bořivoj Brdička, publikováno 17.9.2018 0:00, zhlédnuto ×

Projekt na podporu čtenářské gramotnosti

Představení mezinárodního projektu Handbook 4 RSP readers a jeho výsledků.

Jan Pytel, publikováno 10.9.2018 13:24, zhlédnuto ×

Obličej jako veřejně rozpoznatelná informace

Zpráva o nejnovějším fenoménu spojeném se všudypřítomnou existencí kamer snímajících prostor, v němž se pohybujeme.

Bořivoj Brdička, publikováno 10.9.2018 0:00, zhlédnuto ×

7 důvodů pro využití 3D tisku ve školách

3D tiskárny vídáme ve veřejných institucích, firmách, ale i ve školách stále častěji. Z praktického využití technologie vyplývají také příležitosti pro vzdělávání. Zde jsou příklady možných směrů využití 3D…

Luděk Sefzig, publikováno 5.9.2018 9:35, zhlédnuto ×

Grafické nástroje Lisy Rost

Zpráva o činnosti německé expertky na vizualizaci dat spolu s testování některých nástrojů, které doporučuje.

Radim Doležel, publikováno 30.8.2018 0:00, zhlédnuto ×

Urbanizace

Interaktivní prezentace s úkoly pro aktivní práci. Přílohou je pracovní list.

Mgr. Jan Zicha, publikováno 27.8.2018 10:17, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Příprava učitelů hrou

Zpráva o hře vyvinuté v MIT Teaching Systems Lab, jejímž cílem je pomoci studentům učitelství získat celkový přehled o vývoji školství za posledních 100 let.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.8.2018 0:00, zhlédnuto ×

Ochrana súkromia študentov na sociálnych sieťach

Zamyšlení nad tím, co pedagogům brání ve využití sociálních médií a jak by k nim měli přistupovat.

Paulína Pélyová, publikováno 30.7.2018 0:00, zhlédnuto ×

Hrozba globálního oteplování – CLIL na 2. stupni ZŠ

Kroskurikulární CLIL projekt je výstupem mezinárodní spolupráce učitelů biologie, geologie a anglického jazyka. Projekt využívá prostředků ICT, které mohou být výzvou pro učitele cizích jazyků i odborného předmětu, a…

Tereza Šmídová, publikováno 24.7.2018 10:38, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Jak se i na vejšce můžete naučit anglicky?

Vlastní zkušenost s výukou jazyka, která se může stát užitečnou inspirací pro každého.

Ráchel Kopůncová, publikováno 2.7.2018 0:00, zhlédnuto ×

91 — 100 z celkem 4571


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.4.2019 17:32
fórum Aktuality
Odkud čerpáte informace, které uplatňujete/potře bu je te k výkonu funkce školního metodika…
18.4.2019 8:40
Ptáte se: Gramotnost v mateřské škole? Není to nesmysl? Nepřeháníme to? Webinář…
18.4.2019 20:34
Dobrý den, týkal se Cíl 1.1: Zlepšení vzdělávání učitelů, také vysokoškolských…
18.4.2019 17:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 18. 4. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.4.2019 17:30
fórum Aktuality
- online setkání - čtvrtek 25. 4. 2019, 20:00 Webinář se zaměřuje na rozvíjení…
15.4.2019 12:04
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
13.4.2019 2:03
Kdo významně financuje veřejný dluh Česka? Odpověď je skryta v analytické zprávě…
11.4.2019 17:22
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 11. 4. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.4.2019 17:25
Čtvrtek 25. 4. 2019, 20:00 Počítáš, počítám, počítáme... Motto lektorů Jovanky…
12.4.2019 8:09
Doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D. si pro nás připravila zcela praktický webinář,…
11.4.2019 7:28
Ukázalo se, že můj dojem byl správný. Výše popisovaná studie je první ze tří, které…
10.4.2019 19:09
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 10. 4. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…