Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 4664

Démonologie podle Marka Pesceho

Zpráva o setkání dvou vrcholných odborníků v oboru vzdělávacích technologií – Douglase Rushkoffa a Marka Pesceho, kteří se v rámci kampaně Rushkoffovy knihy Team Human sešli v New Yorku, aby realizovali veřejné vystoupení…

Bořivoj Brdička, publikováno 25.3.2019 0:00, zhlédnuto 1457×

Třídní učitel 2.0 – díl 2.: texting a kalendář

Druhý díl seriálu o tom, jak třídní učitel používá technologie se zaměřením na texting a kalendář.

Jaroslav Mašek, publikováno 20.3.2019 0:00, zhlédnuto 1297×

Čínská cesta k umělým učitelům

Popis aktivit čínské společnosti Squirrel AI, která je na nejlepší cestě nabídnout žákům aplikaci učící u zkoušek potřebné znalosti s pomocí umělé inteligence lépe než skutečný učitel.

Bořivoj Brdička, publikováno 18.3.2019 0:00, zhlédnuto 3526×, 6 komentářů

Hazardní hraní v počítačových hrách

Článek přibližuje učitelům a rodičům problematiku sázení dětí a mladistvých prostřednictvím počítačových her.

Martin Beneš, publikováno 14.3.2019 0:00, zhlédnuto 1954×, 1 komentář

Tvoříme Wikipedii – díl 2.: WTD aneb vytváříme článek překladem

V druhém dílu tohoto seriálu se detailně podíváme na tvorbu encyklopedického hesla na Wikipedii pomocí překladu.

Jaroslav Mašek, publikováno 13.3.2019 0:00, zhlédnuto 1428×

V Digicentru s Ozoboty

O dalším setkání v brněnském Digicentru, tentokrát s Hankou Šandovou a Ozoboty.

Jaroslav Mašek, publikováno 12.3.2019 0:00, zhlédnuto 1882×

Digitální dissensus

Výklad nového pojmu, který přesně vystihuje to, k čemu zvolna dospívá vývoj společnosti ve vyspělých, dosud demokratických zemích.

Bořivoj Brdička, publikováno 11.3.2019 0:00, zhlédnuto 1598×

Tvorba podcastů s aplikací Anchor

Recenze aplikace usnadňující tvorbu a publikování zvukových pořadů ve formě podcastu s diskuzí výukových možností.

Jan Vais, publikováno 7.3.2019 0:00, zhlédnuto 1498×

Na Spomocníkovi – díl 2.: Petra Boháčková

Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…

Jaroslav Mašek, publikováno 6.3.2019 0:00, zhlédnuto 1584×

Digitální wellbeing na Future Learn

Zpráva o MOOC kurzu Digital Wellbeing vedeném Susan Halfpenny z University of York, který byl volně dostupný prostřednictvím Future Learn.

Bořivoj Brdička, publikováno 4.3.2019 0:00, zhlédnuto 3954×, 7 komentářů

101 — 110 z celkem 4664


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV