Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 4889

Různá pojetí školních blogů

Článek popisuje několik pohledů na možný obsah žákovských blogů a práci s nimi.

Ludmila Kovaříková, publikováno 12.11.2020 0:00, zhlédnuto 1867×

Pozdravy z našich světů aneb Když se znovu zavřela škola

O dvou aktivitách z online výuky a o tom, co se za nimi všechno skrývá.

Jaroslav Mašek, publikováno 11.11.2020 0:00, zhlédnuto 1169×

Jak řešit nezájem žáků o výuku online podle Spencera

Shrnutí myšlenek známého amerického odborníka na praktické využití vzdělávacích technologií, který se zabývá situací, kdy žáci musí částečně pracovat na dálku (online) a nejsou pod přímou kontrolou učitele.

Bořivoj Brdička, publikováno 9.11.2020 0:00, zhlédnuto 2960×, 1 komentář

20 tipů, jak zvládnout pracovní zátěž v online výuce

Vedení online výuky je spojeno s velkou pracovní zátěží, která se s přibývajícími měsíci může ještě stupňovat. Jak se s ní vypořádat a jak ji zvládnout se podíváme v tomto článku.

Jaroslav Mašek, publikováno 4.11.2020 0:00, zhlédnuto 5377×

K baroku

Žáci hledají cestu k baroku prostřednictvím krátkých videí, hledáním klíčových slov, přemýšlením nad pravdivostí hypotéz, dramatizací, diskuzí.

Mgr. Marcela Svejkovská, publikováno 2.11.2020 10:02, zhlédnuto 1224×, hodnocení: Hodnocení: 4

Postdigitální přístup ke vzdělávacím technologiím

Zamyšlení nad významem podobenství, v němž je pedagogika koněm a technologie vozem, nad nímž v současné době vedou odborníci polemiku.

Bořivoj Brdička, publikováno 2.11.2020 0:00, zhlédnuto 1360×

Fotíme Česko se žáky

Představení projektu Fotíme Česko a jeho možnosti realizace se žáky, ať ve škole, nebo mimo ni.

Jaroslav Mašek, publikováno 28.10.2020 0:00, zhlédnuto 1514×

Kolaborace podle Galinda

Zpráva o vědeckém experimentu ozřejmujícím rozdíl mezi spoluprací kolaborativní a kooperativní. Má významný dopad na nastavení výukových postupů. Realizace proběhla v rámci Erasmus projektu Novigado.

Bořivoj Brdička, publikováno 26.10.2020 0:00, zhlédnuto 2192×, 1 komentář

Digitální minimalismus (14. akce Virtuálního Digicentra)

Představení 14. akce Virtuálního Digicentra.

Jaroslav Mašek, publikováno 21.10.2020 0:00, zhlédnuto 1294×

Jsem, či nejsem neoludditou?

Zamyšlení nad souvislostmi současných snah o smysluplné nasměrování vývoje technologií v souvislosti s hnutím ludditů, které něco vzdáleně podobného prosazovalo na přelomu 18. a 19. století v Anglii.

Bořivoj Brdička, publikováno 19.10.2020 0:00, zhlédnuto 2555×, 2 komentáře

101 — 110 z celkem 4889


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
23.7.2021 10:46
Yannis
Ahoj, Moji studenti byli infikováni (14 studentů z 18). Tak jsem se o ně bál. Online lekce…
15.7.2021 16:38
Jak mohou spolupracovat učitelé hudební výchovy a informatiky? Jaké digitální kompetence…
21.7.2021 8:13
Vyrážíme často s přáteli na túry po celé ČR. Ne vždy spoléháme na to, že si budeme…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
14.7.2021 12:11
silvie113@seznam.cz
Dobrý den, my to ve škole bohužel s kolegyněmi také museli nedávno řešit a zejména v…
14.7.2021 17:57
V kontextu uvedených vzdělávacích modulů jsou v rámci projektu APIV A, a ve spolupráci…
20.7.2021 11:34
Otázka posluchače: Najdu někde přehledný soupis technik formativního hodnocení?…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…
3.7.2021 13:18
Petra
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Od nového školního roku se stanu…
13.7.2021 17:20
V rámci systémového projektu APIV A vznikají také 3 výcvikové vzdělávací moduly…
10.7.2021 22:56
Na tý škole... um, parodii na školu je vás škoda.
12.7.2021 10:44
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma. Toto téma je…