Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 4794

Orální historie jako inovace k výuce moderních dějin: úvod

Práce s pamětníky, dotazování, ale také studium všedního života patří mezi činnosti, které by měly být nesporně integrální součástí výuky moderních dějiny. Moderní dějiny jsou unikátní oblastí, kde mohou žáci…

Mgr. Michal Černý, publikováno 15.4.2014 9:06, zhlédnuto 3153×, hodnocení: Hodnocení: 4

CLIL: Mikrobi

Cílem CLIL plánu s názvem Mikrobi je seznámit žáky s úvodem do mikrobiologie – vymezit pojmy mikroorganismus, odvodit význam mikroorganismů v přírodě a z hlediska člověka, seznámit žáky s důležitými mezníky vývoje…

Jiřina Svobodová, publikováno 14.4.2014 10:34, zhlédnuto 10665×

Je Khanova akademie pro výuku přínosem?

Zpráva o výzkumu SRI, který hodnotil možnosti využití Khanovy akademie v podmínkách běžných škol.

Bc. Luděk Petráň, publikováno 14.4.2014 0:00, zhlédnuto 6834×

CLIL: Příprava jahodového koláče

Jak jednoduše žáky naučit porozumět psaným instrukcím, ještě k tomu v cizím jazyce? Motivací může být soutěž v pečení koláče, jež díky aktivnímu zapojení všech v týmové roli přinese sladkou odměnu. Žáci se učí…

Eva Seidlová, publikováno 10.4.2014 9:20, zhlédnuto 8561×

Proud v kapalinách

Jednoduchá prezentace na téma proud v kapalinách obsahuje základní popis a příklady. Materiál lze nejlépe využít při opakování probraného učiva.

Ing Jiří Truhlář, publikováno 10.4.2014 8:39, zhlédnuto 1012×, hodnocení: Hodnocení: 2

Naprogramujte si aplikaci pro mobilní telefon – první zkušenosti

Článek popisuje praktické zkušenosti autora s nasazením volně dostupného nástroje MIT App Inventor ve výuce IKT na střední škole a předkládá odkazy na použité materiály.

Mgr. Petr Němec, publikováno 10.4.2014 0:00, zhlédnuto 7924×, 1 komentář

CLIL: Chromatografie

Jedním z oborů chemie je analytická chemie, která se zabývá rozlišováním látek a určováním složení směsí. Metoda chromatografie se jako již 13. výukový plán CLIL zaměří na směsi látek kolem nás, které mají velmi…

Alena Popelová, publikováno 9.4.2014 9:51, zhlédnuto 7782×

Kapacita

Prezentace na téma kapacita obsahuje základní popis a příklady. Materiál lze využít při opakování probraného učiva.

Ing Jiří Truhlář, publikováno 9.4.2014 8:44, zhlédnuto 1045×, hodnocení: Hodnocení: 2

Potenciál

Prezentace na téma potenciál obsahuje základní popis a příklady. Materiál lze využít při opakování probraného učiva.

Ing Jiří Truhlář, publikováno 8.4.2014 8:39, zhlédnuto 1020×, hodnocení: Hodnocení: 2

Tajemství ropy

Článek popisuje aktivitu, jejímž prostřednictvím se žáci mohou dozvědět o výskytu ropy a procesech, které vedou k jejímu vzniku. Aktivita zároveň vyvrací poměrně rozšířenou miskoncepci, že ropa se nachází v jakýchsi…

Jakub Holec, publikováno 7.4.2014 10:39, zhlédnuto 9226×, 1 komentář

1101 — 1110 z celkem 4794


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
30.11.2020 13:50
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
30.11.2020 12:46
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
30.11.2020 11:26
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání