Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 4663

Jak (ne)používat technologie – díl 1.: ekosystém

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 27.2.2019 0:00, zhlédnuto 2161×, 1 komentář

Procházka Prahou. Několik zastavení k moderním dějinám

V článku popisuji vycházku po několika pražských místech spjatých s moderními dějinami. Realizovala jsem ji s tercií a kvartou víceletého gymnázia, kdy studenti provázeli studenty. Protože jsme se tematicky dotkli obou…

Marcela Svejkovská, publikováno 26.2.2019 9:21, zhlédnuto 1640×, hodnocení: Hodnocení: 3

Abeceda tvořivosti podle Laury Fleming

Zatím poslední z řady pomocných metodických materiálů na podporu zavádění modelu tvořivého myšlení do výuky. Inspiraci tentokrát přináší odbornice z New Jersey Laura Fleming.

Bořivoj Brdička, publikováno 25.2.2019 0:00, zhlédnuto 1294×

BYOD, ano či ne?

Zpráva o sérii pokusů s nasazením vlastních přístrojů (BYOD) do výuky odborných předmětů na průmyslovce v našich podmínkách.

Pavel Bárta, publikováno 21.2.2019 0:00, zhlédnuto 3372×, 10 komentářů

Učení (se) místem v libereckém geografickém vzdělávání, druhá část

Tento článek navazuje na první obecnou část. V tomto textu také navazuje na první část číslování, rámečků, tabulek a obrázků. Na konci tohoto textu je uvedena použitá literatura pro obě části.

Jaroslav Vávra, publikováno 20.2.2019 9:11, zhlédnuto 1470×, hodnocení: Hodnocení: 5

Třídní učitel 2.0 – díl 1.: e-mail

První díl seriálu o tom, jak třídní učitel používá technologie, se zaměřuje na e-mailovou komunikaci.

Jaroslav Mašek, publikováno 20.2.2019 0:00, zhlédnuto 2683×, 3 komentáře

Učit (se) místem, první (obecná) část

Tento článek je součásti dvoudílného textu Učit (se) místem. První článek se věnuje této geografické koncepci obecně, druhý se zaměřuje za zkušenosti s touto koncepcí v přípravě budoucích učitelů zeměpisu a FP TU v…

Jaroslav Vávra, publikováno 18.2.2019 9:48, zhlédnuto 1381×, hodnocení: Hodnocení: 5

Hodina géniů podle A. J. Julianiho

Třetí ze čtyř příspěvků, které se věnují zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe. Tento ukazuje, jak tvořivé myšlení aplikuje jeden z největších expertů na danou problematiku A. J. Juliani z americké Pensilvánie.

Bořivoj Brdička, publikováno 18.2.2019 0:00, zhlédnuto 1830×

Classtime

Recenze aplikace použitelné pro zpětnou vazbu od žáků a ověřování dosažených výukových výsledků, která zjevně plánuje lokalizaci do češtiny.

Jakub Henzl, publikováno 14.2.2019 0:00, zhlédnuto 1434×

Tvoříme Wikipedii – díl 1.: BETT aneb encyklopedické heslo v pěti bodech

V prvním dílu tohoto seriálu se detailně podíváme na encyklopedické heslo na Wikipedii – jeho významnost, strukturu, obsah, styl a zdroje a společně vytvoříme či upravíme článek o mezinárodní vzdělávací události BETT.

Jaroslav Mašek, publikováno 13.2.2019 0:00, zhlédnuto 1793×

111 — 120 z celkem 4663


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV