- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Třídní učitel 2.0 – díl 6.: třídní intranet
Šestý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na tvorbu třídního intranetu.
Využití aplikace IMF DataMapper
Materiál se zaměřuje na schopnost žáků vyhledat a využít relevantní informace k porovnání států a mezinárodních organizací. Dotýká se témat na rozhraní geografie a ekonomie. Cílem je seznámit žáky se zajímavým…
Papírový mobil jako digitální detox v režii Googlu
Zpráva o aplikaci podporující snahu některých uživatelů mobilních zařízení obejít se po určitý čas bez jejich fyzické přítomnosti.
Zahraniční inspirace (2. část)
Článek navazuje na předchozí díl zahraniční inspirace a opět přináší několik tipů na využití různých technologií ve výuce.
Jak (ne)používat technologie – díl 8.: soustředění
Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…
Jak vypadá na kompetence orientovaná výuka?
Druhá ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato na základě definice kompetenčně orientované výuky odhaluje, do jaké míry ji naplňují ty americké školy, které ji aplikují.
Třídní učitel 2.0 – díl 5.: technologická výbava pro třídní výlet
Pátý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na technologickou výbavu používanou třídním učitelem a žáky při pořádání třídního výletu.
Sociální vliv a identifikace se skupinou: vězeňský experiment v novém
V předcházejícím textu (Stanfordský vězeňský experiment) se čtenáři a čtenářky mohli seznámit s velmi známou Stanfordskou vězeňskou studií vedenou profesorem Zimbardem. Ten výsledky interpretuje především ve prospěch…
Mí profesionální inspirátoři
Přehled nejdůležitějších odborníků, kteří mi při studiu problematiky vzdělávacích technologií pomohli a pomáhají pochopit souvislosti. Jedná se o můj příspěvek k akci Největší inspirátoři našeho Virtuálního digicentra.
Mezinárodní výzkum digitálních dovedností žáků ICILS 2018
Šetření počítačové a informační gramotnosti ICILS zveřejnilo výsledky druhého ročníku tohoto mezinárodního srovnání. Tentokráte se navíc zjišťovala i úroveň informatického myšlení žáků. Jak dopadli čeští…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
21.1.2021 23:09
Pepínka
fórum Klíčové kompetence
To je docela dost zajímavá otázka. Já jsem se koukala už na nejeden pracovní portál a…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|