Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 4586

Vztah empatie a učení

Seznámení s prací amerického specialisty na projektovou výuku Thoma Markhama, který vysvětluje význam empatie pro učení v souvislosti s nejnovějšími výsledky vědy a vývojem světa.

Bořivoj Brdička, publikováno 5.2.2018 0:00, zhlédnuto 4353×, 16 komentářů

Průzkum odhalil generační rozdíly

Zpráva o výsledcích amerického průzkumu, jehož cílem bylo najít rozdíly ve formách učení mezi generacemi.

Petr Brand, publikováno 1.2.2018 0:00, zhlédnuto 1901×, 4 komentáře

Architektura v dějinách umění

Vytvořila jsem soubor textů, které pomáhají při výuce dějin umění, zároveň jsou doplněny konkrétními úkoly, testují čtenářskou gramotnost a propojují výuku ZSV (psychologie), dějin umění i českého jazyka.

Hana Vacková, publikováno 29.1.2018 10:51, zhlédnuto 1855×, hodnocení: Hodnocení: 2

Počet obyvatel na Zemi, přirozená měna obyvatelstva

Interaktivní prezentace s úkoly pro samostatnou práci na PC. Přílohou je pracovní list.

Mgr. Jan Zicha, publikováno 29.1.2018 8:50, zhlédnuto 1163×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

10 let převrácené třídy ve světě a u nás

Zpráva o kulatém výročí zavedení moderní metody implementace vzdělávacích technologií, rozšířená o malý průzkum toho, jak si stojí u nás doma.

Anna Lhoťanová, publikováno 29.1.2018 0:00, zhlédnuto 2802×, 8 komentářů

Vývoj vzdělávacích technologií v roce 2018

Přehledový článek, který shrnuje předpokládaný vývoj vzdělávacích technologií v roce 2018 na základě vyjádření amerických expertů pro eSchool News.

Bořivoj Brdička, publikováno 22.1.2018 0:00, zhlédnuto 2969×

Logaritmické stupnice – světová megaměsta

Materiál je určený pro práci s žáky, kteří mají o geografii bližší zájem, tedy zejména ve volitelných předmětech ve vyšších ročnících. Využívá prakticky učivo matematiky. Je vhodné žáky upozornit, že s…

Petr Tišl, publikováno 16.1.2018 8:58, zhlédnuto 1237×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Vzpomínková výročí a výuka dějepisu

Článek analyzuje funkci vzpomínkových výročí ve výuce dějepisu.

Mgr. Jaroslav Pinkas, Ph.D., publikováno 15.1.2018 9:54, zhlédnuto 1627×, 1 komentář

Stop průměrnosti

Přehled výsledků práce profesora kognitivní pedagogiky na Harvardu Todda Rose, z nichž vyplývá, že je chybou orientovat se při výuce na průměrného žáka, protože ten neexistuje.

Bořivoj Brdička, publikováno 15.1.2018 0:00, zhlédnuto 1753×

Alternativy fenoménu Scratch

Přehled možných náhrad známého nástroje, který učí základy informatického myšlení a sdílení nápadů z dílny MIT.

Radek Vinický, publikováno 11.1.2018 0:00, zhlédnuto 2096×, 1 komentář

161 — 170 z celkem 4586


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
2.7.2019 22:16
Sajmen
No to je docela vtipný tahle debata já na tu školu chodím a je docela v pohodě. Pokud…
11.7.2019 11:22
Už jste zaregistrovali prázdninovou akci pro učitele, kterou organizuje Spomocník s Elixírem…
28.6.2019 19:03

Moc se mi materiály líbí, chválím jak zpracování, tak obsah. Srozumitelné a…

16.7.2019 14:51
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
2.7.2019 19:41
xxxxxd
můžu se stát učitelkou mš když vystuduji školu agc teplice obor se jmenuje učitel mš a…
28.6.2019 8:44
Už tu zase máme prázdniny a my doufáme, že si je po určitě náročném školním roku…
26.6.2019 20:29

V zadání úkolu máte uvedeno nepřesně, že děti z Lidic byly dány na převýchovu do…

16.7.2019 14:45
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
26.6.2019 10:08
charion
Program Bakaláři používáme pár let. Výhody: - Informace jsou na jednom místě v…
26.6.2019 11:09
EduFórum, pravidelné setkávání lidí, kteří přemýšlejí o vzdělávání kreativně a…
22.6.2019 8:55
V USA se formuje na podoru řešení interoperability ve školách koalice mnoha důležitých…
16.7.2019 14:40
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV