Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 4794

Démonologie podle Marka Pesceho

Zpráva o setkání dvou vrcholných odborníků v oboru vzdělávacích technologií – Douglase Rushkoffa a Marka Pesceho, kteří se v rámci kampaně Rushkoffovy knihy Team Human sešli v New Yorku, aby realizovali veřejné vystoupení…

Bořivoj Brdička, publikováno 25.3.2019 0:00, zhlédnuto 1918×

Třídní učitel 2.0 – díl 2.: texting a kalendář

Druhý díl seriálu o tom, jak třídní učitel používá technologie se zaměřením na texting a kalendář.

Jaroslav Mašek, publikováno 20.3.2019 0:00, zhlédnuto 2069×

Čínská cesta k umělým učitelům

Popis aktivit čínské společnosti Squirrel AI, která je na nejlepší cestě nabídnout žákům aplikaci učící u zkoušek potřebné znalosti s pomocí umělé inteligence lépe než skutečný učitel.

Bořivoj Brdička, publikováno 18.3.2019 0:00, zhlédnuto 4152×, 6 komentářů

Hazardní hraní v počítačových hrách

Článek přibližuje učitelům a rodičům problematiku sázení dětí a mladistvých prostřednictvím počítačových her.

Martin Beneš, publikováno 14.3.2019 0:00, zhlédnuto 2277×, 1 komentář

Tvoříme Wikipedii – díl 2.: WTD aneb vytváříme článek překladem

V druhém dílu tohoto seriálu se detailně podíváme na tvorbu encyklopedického hesla na Wikipedii pomocí překladu.

Jaroslav Mašek, publikováno 13.3.2019 0:00, zhlédnuto 2274×

V Digicentru s Ozoboty

O dalším setkání v brněnském Digicentru, tentokrát s Hankou Šandovou a Ozoboty.

Jaroslav Mašek, publikováno 12.3.2019 0:00, zhlédnuto 2423×

Digitální dissensus

Výklad nového pojmu, který přesně vystihuje to, k čemu zvolna dospívá vývoj společnosti ve vyspělých, dosud demokratických zemích.

Bořivoj Brdička, publikováno 11.3.2019 0:00, zhlédnuto 2057×

Tvorba podcastů s aplikací Anchor

Recenze aplikace usnadňující tvorbu a publikování zvukových pořadů ve formě podcastu s diskuzí výukových možností.

Jan Vais, publikováno 7.3.2019 0:00, zhlédnuto 2261×

Na Spomocníkovi – díl 2.: Petra Boháčková

Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…

Jaroslav Mašek, publikováno 6.3.2019 0:00, zhlédnuto 2083×

Digitální wellbeing na Future Learn

Zpráva o MOOC kurzu Digital Wellbeing vedeném Susan Halfpenny z University of York, který byl volně dostupný prostřednictvím Future Learn.

Bořivoj Brdička, publikováno 4.3.2019 0:00, zhlédnuto 4823×, 7 komentářů

231 — 240 z celkem 4794


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
30.11.2020 13:50
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
30.11.2020 12:46
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
30.11.2020 11:26
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání