Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 4833

Typy učitelů z pohledu vzdělávacích technologií

Zpráva doktoranda Kennetha Gravese z newyorské Columbia University, která přináší zajímavá zjištění o tom, jaký mají učitelé přístup k technologiím, a vysvětluje, proč se s jejich rostoucím využíváním výsledky…

Bořivoj Brdička, publikováno 20.5.2019 0:00, zhlédnuto 4656×, 3 komentáře

Tvoříme Wikipedii – díl 4.: Wikipedie v českém jazyce a literatuře

V úvodních třech dílech jsme se detailněji zabývali strukturou (díl 1.), tvorbou pomocí překladu (díl 2.) a aktualizací (díl 3.) článků na Wikipedii. Nyní je na čase podívat se na využití Wikipedie v konkrétních…

Jaroslav Mašek, publikováno 15.5.2019 0:00, zhlédnuto 2116×

Pedagogika digitální diskuze

Druhý a poslední díl seriálu, který informuje o výstupech amerického International Center for Leadership in Education. Tento se věnuje popisu využití digitální diskuze ve výuce tak, jak ji chápe výzkumník Eric Sheninger.

Bořivoj Brdička, publikováno 13.5.2019 0:00, zhlédnuto 1965×

Khanova škola v Digicentru – část 2.: Projekt s Khanovou školou a technologická výuka budoucnosti

Druhý díl o setkání v brněnském Digicentru s Alenou Vlachovou z Khanovy školy.

Jaroslav Mašek, publikováno 10.5.2019 0:00, zhlédnuto 3148×

Khanova škola v Digicentru – část 1.: Seznámení a význam

O dalším setkání v brněnském Digicentru, tentokrát s Alenou Vlachovou z Khanovy školy.

Jaroslav Mašek, publikováno 8.5.2019 0:00, zhlédnuto 2461×

Relevance jako základ digitální školy

První ze dvou článků informujících o výstupech amerického International Center for Leadership in Education. Tento se věnuje Rámci relevance výuky.

Bořivoj Brdička, publikováno 6.5.2019 0:00, zhlédnuto 1998×

Jak (ne)používat technologie – díl 3.: notifikace a pre/prokrastinace

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 1.5.2019 0:00, zhlédnuto 3601×

Zkoumání vlivu socializovaného robota Tega na vývoj dětí v MIT Media Lab

Zpráva o výzkumu, který v rámci své dizertace na MIT Media Lab realizovala tamní doktorandka Jacqueline M Kory-Westlund.

Bořivoj Brdička, publikováno 29.4.2019 0:00, zhlédnuto 1750×

Třídní učitel 2.0 – díl 3.: fotografie

Třetí díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na fotografie a jejich sdílení.

Jaroslav Mašek, publikováno 24.4.2019 0:00, zhlédnuto 3628×, 2 komentáře

Anya Kamenetz o technologiích pro rodiče

Zpráva přinášející informaci o činnosti známé americké blogerky, specialistky na problematiku využívání mobilních zařízení dětmi doma.

Bořivoj Brdička, publikováno 23.4.2019 0:00, zhlédnuto 2113×

251 — 260 z celkem 4833


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
2.3.2021 15:04
Jana Tučková
Dobrý den, nedostala jsem se do místnosti z důvodu naplněné kapacity na kurz APIV A:…
2.3.2021 14:51
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
2.3.2021 10:56
fórum KLUB
Vždycky po Vánocích si vyprávíme s přáteli, co kdo dostal ke čtení . Já jsem dostala…
1.3.2021 8:30
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
2.3.2021 10:49
Legislativa na nic takového naštěstí nepamatuje a ani inspekce by po Vás něco takového…
25.2.2021 14:30
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…