- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Profil absolventa podle Reicha
Zpráva o MOOC kurzu edX Envisioning the Graduate of the Future, který vedl výzkumník MIT a ředitel Teaching Systems Lab Justin Reich. V jeho rámci účastníci vyvíjeli moderně pojatý profil absolventa SŠ.
Jak (ne)používat technologie – díl 4.: e-mail
Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…
Třídní učitel 2.0 – díl 4.: videa
Čtvrtý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na videa a jejich sdílení.
Typy učitelů z pohledu vzdělávacích technologií
Zpráva doktoranda Kennetha Gravese z newyorské Columbia University, která přináší zajímavá zjištění o tom, jaký mají učitelé přístup k technologiím, a vysvětluje, proč se s jejich rostoucím využíváním výsledky…
Tvoříme Wikipedii – díl 4.: Wikipedie v českém jazyce a literatuře
V úvodních třech dílech jsme se detailněji zabývali strukturou (díl 1.), tvorbou pomocí překladu (díl 2.) a aktualizací (díl 3.) článků na Wikipedii. Nyní je na čase podívat se na využití Wikipedie v konkrétních…
Pedagogika digitální diskuze
Druhý a poslední díl seriálu, který informuje o výstupech amerického International Center for Leadership in Education. Tento se věnuje popisu využití digitální diskuze ve výuce tak, jak ji chápe výzkumník Eric Sheninger.
Khanova škola v Digicentru – část 2.: Projekt s Khanovou školou a technologická výuka budoucnosti
Druhý díl o setkání v brněnském Digicentru s Alenou Vlachovou z Khanovy školy.
Khanova škola v Digicentru – část 1.: Seznámení a význam
O dalším setkání v brněnském Digicentru, tentokrát s Alenou Vlachovou z Khanovy školy.
Relevance jako základ digitální školy
První ze dvou článků informujících o výstupech amerického International Center for Leadership in Education. Tento se věnuje Rámci relevance výuky.
Jak (ne)používat technologie – díl 3.: notifikace a pre/prokrastinace
Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
18.4.2021 22:20
Samson
fórum KLUB
Dobrý den, prosím Vás touto cestou o vyplnění dotazníku na téma Omezení práce z domova…
|
19.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Podzimní běh Společenství praxe přinesl i setkání nad tématem Českého jazyka a…
|
15.4.2021 16:59
Zdravíme, vstup do místnosti se otevře zhruba 15 minut před začátkem na stránce daného…
|
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
|
|
9.4.2021 10:09
fórum KLUB
Modul odkazy má svého zástupce v podobě postavičky, kterou můžete nyní vidět například…
|
15.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak pracovat s podcasty jako s novým médiem ve výuce vám ukáže Vanda Vaníčková. Její…
|
15.4.2021 15:55
Dobry den. Chcem se zeptat, či sa na webináře musí přihlašovat, či je to tak, že se v…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
8.4.2021 20:26
fórum Tipy do výuky
Dovolila bych si rozšířit o tip na cvičebnici "Vyjmenovaná slova s čertíkem Kvítkem"[…
|
12.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
|
14.4.2021 8:19
Stříbrná nit úspěšně pokračuje dodnes. Hezký přehled nejzajímavější ch epizod…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|