- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Grafický editor GIMP 13
Využití výběru a vrstev, tvorba puzzle (filtry) v grafickém editoru GIMP.
Making an interview
Tato skupinová aktivita se zaměřuje na schopnost žáků vyjadřovat se v cizím jazyce, stejně tak jako na schopnost improvizace v dané situaci. Žáci se rozdělí do skupin, jsou jim přiděleny role, ve kterých mají na základě…
Vznášedlo
S jednoduchou pomůckou, kterou si každý může vyrobit doma, lze demonstrovat základní princip „levitujících vlaků”, které se začínají v železniční dopravě uplatňovat (Japonsko, Francie). Fyzikální podstata je sice…
Jaroslav Seifert
Pracovní list o básníkovi J. Seifertovi. Žáci se v úvodu seznámí s tímto významným autorem, v pracovní části prověří své znalosti a zamyslí se nad známou básní. Na závěr mají za úkol diskutovat o problematice…
Russkie poslovicy
Přísloví a ustálená slovní spojení jsou přirozenou součástí každého jazyka. Pracovní list přináší soubor více i méně známých a typických ruských přísloví, se kterými žáci mohou pracovat samostatně či…
Prefiksy
Materiál je určen pro žáky ruského jazyka na úrovni minimálně B1 (lépe B2). Jedná se o přehled základních předpon, které se v ruštině používají u sloves s uvedením jejich významů. U každé předpony jsou uvedeny…
Čtverec kružítkem
Na příkladě známého "hlavolamu" si žáci zopakují základní vlastnosti čtverce, šestiúhelníku a konstrukci odmocnin.
Proč plovou kovové zaoceánské lodě?
Jak je možné, že těžké zaoceánské lodě vyrobené z kovu plovou? Odpověď na tuto otázku je možné vyslovit na základě pozorování velmi jednoduchého experimentu.
Hádej, kdo jsem? Hádej, co jsem?
Základní předpoklad: v rámci hodin českého jazyka a literatury musí být probrán tematický celek České národní obrození. Následují tři hodiny skupinové práce, ve kterých zábavnou formou zopakujeme dobu českého…
Kvíz k měnové politice ČNB – středně obtížný
Žáci si mohou ověřit své znalosti měnové politiky v kvízu.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
8.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jste učitelka mateřské školy? Zajímá vás, jak rozvíjet digitální gramotnost u dětí…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
7.3.2021 9:37
v blogu Vzdělavatel
Text se zaměřuje na škrt jednoho očekávaného výstupu v RVP ZV v rámci „malé“ revize.…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|