Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 4735

Třetí propast podle OECD

Článek informuje o nové zprávě OECD PISA Infocus zabývající se rozdíly ve využívání internetu 15letými žáky v závislosti na jejich socio-ekonomickém statusu.

Bořivoj Brdička, publikováno 8.9.2016 0:00, zhlédnuto 4982×, 8 komentářů

Opatření ministryně školství, mládeže a tělovýchovy, kterými se mění některé RVP středního vzdělávání

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy v souladu s ustanoveními § 4 odst. 4, § 16, § 17 a § 19 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský…

MŠMT, publikováno 6.9.2016 5:39, zhlédnuto 2063×, hodnocení: Hodnocení: 3

Přírodně žijící národy (vybrané kmeny)

Materiál byl vytvořen pro etnografický gymnaziální seminář. Zaměřuje se na vybrané národy, žijící na primitivní úrovni. Výkladová prezentace je doplněna o aktivity - k jejich plnění studenti využivají internet…

Mgr. Markéta Pravdová, publikováno 5.9.2016 8:19, zhlédnuto 1347×, hodnocení: Hodnocení: 4

Standardy ISTE 2016 pro žáky

Překlad dokumentu známé americké společnosti ISTE (International Society for Technology in Education), který popisuje potřebnou úroveň výstupních kompetencí žáků v oblasti digitálních technologií.

ISTE, publikováno 5.9.2016 0:00, zhlédnuto 8209×, 2 komentáře

Vybavení 1:1 nestačí

Článek informuje o vývoji v potřebě vybavenosti žáků různými digitálními přístroji v závislosti na typu úlohy, na níž pracují.

Bořivoj Brdička, publikováno 1.9.2016 0:00, zhlédnuto 3594×, 1 komentář

Vize moderního učitele

Článek přináší informaci o tom, jak americká Global Digital Citizen Foundation popisuje základní kompetence učitele.

Jitka Rohelová, publikováno 29.8.2016 0:00, zhlédnuto 6370×

Okamžitá, či zpožděná zpětná vazba?

Text shrnuje výsledky aktuálních výzkumů zabývajících se smyslem a účinností zpětné vazby při učení.

Martin Herejk, publikováno 22.8.2016 0:00, zhlédnuto 4102×, 4 komentáře

Kartografické riskuj

Interaktivní hra inspirovaná televizní předlohou. Otázky jsou zaměřeny na oblast kartografie.

Mgr. Markéta Pravdová, publikováno 16.8.2016 8:31, zhlédnuto 1295×, hodnocení: Hodnocení: 3

Od geocachingu k Pokémonu GO a zase zpět

Zamyšlení nad výukovým potenciálem velmi populární hry Pokémon GO a souvislostmi s jinými aplikacemi využívajícími GPS navigaci.

Bořivoj Brdička, publikováno 1.8.2016 0:00, zhlédnuto 4078×, 3 komentáře

Nový zdroj materiálů pro výuku jazyků s atraktivním tématem – Sustaenable.eu

V rámci projektu SustAEnable vzniklo množství aktivit pro výuku češtiny pro cizince a dalších cizích jazyků s tématem trvalé udržitelnosti života. Tvůrci aktivit považují toto téma nejen za obecně prospěšné, ale i za…

Vojtěch Čejka, publikováno 27.7.2016 20:46, zhlédnuto 3504×

461 — 470 z celkem 4735


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.5.2020 16:28
Alena Vysilová
Podle mě je tvoření hlavně u malých dětí nesmírně důležité! My například docela…
27.5.2020 19:30
Jak podporovat pozitivní klima v třídním kolektivu prostřednictvím zážitkových…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
29.5.2020 11:52
Skupina Společné vzdělávání
28.5.2020 15:06
Ondřej Vytra
Naprosto klíčová je podle mě kvalitní kancelářská židle. Já jsem si dovezl svou a když…
27.5.2020 11:58
Cílem materiálu je prostřednictvím robůtka, jehož jméno v sobě nese nejen jeho oblíbené…
1.6.2020 15:19
Domnívám se, že on-line výuka je tak nepřirozená, že motivovat většinu dětí je spíš…
27.5.2020 16:34
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 27. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
28.5.2020 13:26
Vysma
Jak je to s cestovními doklady pro děti, když se pořádá hromadný výlet třídy?
20.5.2020 11:21
Paní učitelka 1. stupně Jana Rohová nám představí dlouhodobý projekt pro rozvoj…
1.6.2020 9:30

Děkujeme za upozornění, upraveno. Tým Metodického portálu RVP.CZ

27.5.2020 16:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 26. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…