Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 4648

Digitální stopa učitele – díl 1.: osobní web

Seriál se zaměřuje na různé oblasti online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré (nejen) pro učitele vytvářet digitální stopy. První díl se věnuje osobní stránce.

Jaroslav Mašek, publikováno 11.9.2019 0:00, zhlédnuto 1354×

Od cvičení opakováním přes náhodu k vlastnímu výběru

Druhá část zprávy s výběrem zajímavých poznatků z kurzu The Science of Learning amerického experta na tvořivé myšlení A. J. Julianiho.

Bořivoj Brdička, publikováno 9.9.2019 0:00, zhlédnuto 1081×

iPrázdniny s učiteli – zakončení aneb kdo nakonec získá iPad

iPrázdniny s učiteli jsou za námi. Pojďme si je krátce připomenout a podívat se na to, co dál.

Jaroslav Mašek, publikováno 4.9.2019 0:00, zhlédnuto 1494×, 1 komentář

Od stylů učení k mentálním modelům

První část zprávy s výběrem zajímavých poznatků z kurzu The Science of Learning amerického experta na tvořivé myšlení A. J. Julianiho.

Bořivoj Brdička, publikováno 2.9.2019 0:00, zhlédnuto 1369×, 1 komentář

Školství v roce 2030

Informace o zajímavé zprávě HolonIQ Education in 2030, která používá pro předpovídání budoucnosti ty nejmodernější postupy založené na sběru obrovského množství dat umocněné umělou inteligencí.

Bořivoj Brdička, publikováno 29.8.2019 0:00, zhlédnuto 1963×, 6 komentářů

iPrázdniny s učiteli 10: Můj nový školní rok v myšlenkové mapě

V desáté a poslední aktivitě prázdninové akce Virtuálního Digicentra s názvem iPrázdniny s učiteli budeme přemýšlet o novém školním roce pomocí myšlenkové mapy.

Jaroslav Mašek, publikováno 26.8.2019 0:00, zhlédnuto 1417×

Jak umělá inteligence usnadňuje učení?

Příspěvek se věnuje tomu, jak nyní (a v blízké budoucnosti) může umělá inteligence měnit edukační procesy a pomoci s učením se. Zaměříme se jak na praktické příklady, tak na to, jaký vliv to může mít na vnímání…

Michal Černý, publikováno 20.8.2019 9:23, zhlédnuto 2085×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Cestovní ruch

Interaktivní prezentace s úkoly pro práci s internetovými zdroji. Přílohou je pracovní list.

Mgr. Jan Zicha, publikováno 7.8.2019 12:38, zhlédnuto 2928×, hodnocení: Hodnocení: 4

iPrázdniny s učiteli 6: Naše prázdninová povídka

V šesté aktivitě prázdninové akce Virtuálního Digicentra s názvem iPrázdniny s učiteli budeme společně psát prázdninovou povídku.

Jaroslav Mašek, publikováno 29.7.2019 0:00, zhlédnuto 1917×

iPrázdniny s učiteli 5: Moje prázdninová hudba

V páté aktivitě prázdninové akce Virtuálního Digicentra s názvem iPrázdniny s učiteli budeme sdílet hudbu, kterou posloucháme o prázdninách.

Jaroslav Mašek, publikováno 22.7.2019 0:00, zhlédnuto 1670×

41 — 50 z celkem 4648
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
6.12.2019 18:34
Vanesa
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
9.12.2019 11:01
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
9.12.2019 16:27
Jak já to chápu, jde o to, aby to bylo nové pro nás, ne pro všechny. A pak je možná trochu…
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
6.12.2019 12:00
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
9.12.2019 12:24
Uvedená definice kritického myšlení je dost podivná, neshoduje s dalšími. Mluví jen o…
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…
4.12.2019 19:40
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
5.12.2019 13:28
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
9.12.2019 9:59
Mám z toho pocit, že Vám, pane Černý, při psaní uniklo ještě pár dalších podstatných…
8.12.2019 13:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…