Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 4750

Trénink podle Matrixu

Zpráva o výsledcích experimentu kalifornské výzkumné agentury HRL Laboratories, která prokázala pozitivní dopad transkraniální stimulace mozku stejnosměrným proudem (tDCS) na průběh přípravy pilotů na leteckém simulátoru.…

Bořivoj Brdička, publikováno 18.4.2016 0:00, zhlédnuto 3957×, 2 komentáře

Jak na internet: Edutainment - škola hrou

Přístupy ke vzdělávání a učení se v běhu historie mnohokrát změnily. Byla období, která si žádala přísnou kázeň a dril. V jiných dobách se učitel snažil jít svým žákům naproti – tedy formulovat látku tak, aby…

Akademie CZ.NIC, publikováno 14.4.2016 11:07, zhlédnuto 4772×

Jak na tvorbu publikací II

Tento článek je pokračováním článku Jak na tvorbu publikací I o tvorbě a úpravách publikací v textovém editoru. Zabývá se problematikou vkládání záhlaví a zápatí, tvorbou obsahu a rejstříku, členěním dokumentu na…

Mgr. Petr Němec, publikováno 13.4.2016 8:56, zhlédnuto 4562×, hodnocení: Hodnocení: 3

Analýza emocí v Horizon Reportu 2016

Přehled vývoje počítačové analýzy emocí, která se ruku v ruce s umělou inteligencí stává natolik významným činitelem ovlivňujícím zatím vzdálenější budoucnost školství, že se jako samostatné téma poprvé objevila…

Bořivoj Brdička, publikováno 11.4.2016 0:00, zhlédnuto 4714×, 7 komentářů

Otázka T2T: Proč učím?

Článek o zajímavé mezinárodní online aktivitě učitelů s názvem „Why I Teach“ a její realizaci ve světě a u nás.

Jaroslav Mašek, publikováno 7.4.2016 0:00, zhlédnuto 4320×, 3 komentáře

Víme, jak využít počítačové hry (2)

Dokončení minulého článku Ivana Ryanta, v němž popsal svou cestu k počítačovým hrám jako nástroji pro výuku informatiky. Zde nabízí několik konkrétních příkladů a shrnuje nasbírané zkušenosti.

Ivan Ryant, publikováno 5.4.2016 9:03, zhlédnuto 3174×

Víme, jak využít počítačové hry (1)

Nejperspektivnější, nejefektivnější a vůbec nejlepší způsob, jak nezprasit povinnou výuku informatiky (viz článek Dana Lessnera na http://goo.gl/p3SWOD), nabízejí podle mého názoru didaktické hry. Nemusí to být nutně hry…

Ivan Ryant, publikováno 4.4.2016 9:10, zhlédnuto 2639×

Výukový a vzdělávací software nově a jinak

Postupně probíhající změna role učitele přináší i nový nebo inovovaný pohled na didaktické prostředky, které mohou žáci ve výuce využívat. Ve školách začíná být využíván i jiný než tradiční výukový a…

Ondřej Neumajer, publikováno 4.4.2016 0:00, zhlédnuto 4631×

Robot-Learning

Článek na základě zahraničních i domácích zpráv shrnuje informace o současném vývoji tzv. r-learningu, tj. výuky podporované roboty.

Martin Feber, publikováno 31.3.2016 0:00, zhlédnuto 2899×

Konektivistické co-curiculum jako model autonomního učení

Článek představuje základní aspekty modelu vzdělávání, které vychází ze snahy o participativní a autonomní učení – co-curiculum. Klade jej do souvislostí s konektivistickým pojetím vzdělávání.

Michal Černý, publikováno 30.3.2016 9:21, zhlédnuto 5703×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

531 — 540 z celkem 4750


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
9.7.2020 14:43
v blogu DigiNews
Připravili jsme pro Vás inspiraci do výuky z oblasti uplatně ní digitálních technologií…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
9.7.2020 11:34
V dnešním digitálním světě existuje mnoho technologií i vzdělávacích zdrojů, které je…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 10:18
Skupina PPUČ
Ohlednutí za společenstvím praxe 1. stupně ZŠ, které se konalo 16.6.2020 v Odolene Vodě. …
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
9.7.2020 8:45
Chtěla bych se žáky vytvářet a zároveň bych k tomu chtěla využít digitální…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…