Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se



Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 4879

Značkovací jazyk HTML

Prezentace o značkovacím jazyku HTML verze 5.

Ing. Jitka Vlčková, publikováno 29.3.2017 8:11, zhlédnuto 1100×, hodnocení: Hodnocení: 3

Afrika – klima

Materiál podporuje výuku tématu fyzická geografie Afriky. Žáci vyhledávají a zpracovávají klimatická data, která analyzují za využití poznatků z obecné fyzické geografie.

Petr Tišl, publikováno 27.3.2017 8:13, zhlédnuto 1592×, hodnocení: Hodnocení: 4

Zuckerbergův manifest

Zpráva a komentář ke sdělení, které zakladatel a majitel Facebooku Mark Zuckerberg poslal svým přívržencům. Naznačuje v něm další vývoj této platformy.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.3.2017 0:00, zhlédnuto 3119×, 2 komentáře

Corinth Classroom

Recenze známé aplikace, která je schopná dokonale zobrazit mnoho ve výuce používaných objektů – otáčet je, dívat se dovnitř apod.

Martin Štolc, publikováno 23.3.2017 0:00, zhlédnuto 5111×, 1 komentář

Afrika – zóna tropické konvergence

Pracovní list je možné využít jednak při výuce o atmosféře, počasí a podnebí, nebo jako podporu při výuce regionální geografie Afriky. Žáci jsou vedeni k samostatnému získávání a analýze informací.

Petr Tišl, publikováno 22.3.2017 8:10, zhlédnuto 1656×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Dějiny v muzeu – muzeum v dějinách

Předkládáme sérii žákovských pracovních listů, které mohou prohloubit výuku dějepisu, výchovy k občanství, společenských věd, zeměpisu či vlastivědy.

Mgr. Milan Hes Ph.D., publikováno 20.3.2017 5:49, zhlédnuto 3623×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Být digitálně gramotný už neznamená jen ovládat počítač

Přehled důvodů, které vyvolávají potřebu transformace školství v důsledku integrace technologií včetně mezinárodních souvislostí a upřesnění stavu realizace naší domácí Strategie digitálního vzdělávání.

Ondřej Neumajer, publikováno 20.3.2017 0:00, zhlédnuto 6960×, 4 komentáře

Evropský separatismus

Pracovní list vede k analýze příčin separatistických tendencí v Evropě. Důležitá je práce s textem a vyhledávání informací.

Petr Tišl, publikováno 16.3.2017 8:57, zhlédnuto 1399×, hodnocení: Hodnocení: 3

8 výukových technik a nástrojů

Článek na základě blogového příspěvku newyorského učitele Kellyho Walshe ukazuje několik výukových metod a spolu s nimi i technologické nástroje umožňující jejich realizaci.

Josef Vencl, publikováno 16.3.2017 0:00, zhlédnuto 4383×, 4 komentáře

Formative – online hodnocení žáka

Recenze jedné volně použitelné aplikace obohacující repertoár nástrojů moderního digitálního učitele.

Stanislav Havlík, publikováno 13.3.2017 0:00, zhlédnuto 4151×

551 — 560 z celkem 4879


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.6.2021 15:15
Dobrý den, paní Jano! Díky za dotaz. Věřím, že doufáte v odpověď a možná se vám…
18.6.2021 9:57
Konference, webinář končí a vy si na kraj papíru a do svého diáře píšete pár poznámek…
14.6.2021 20:56
Dobrý den, obracím se na Vás s takovou prosbou ohledně úloh v matematice. Mám dceru, která…
31.5.2021 10:23
Skupina PPUČ
11. května 2021 se konalo jarní společenství praxe Člověk a příroda. V tomto ohlédnutí…
17.6.2021 15:08
Paní Karlo, diskuzní fórum slouží ke sdílení zkušeností a informací mezi uživateli.…
3.6.2021 15:14
Fyzika je pro žáky nuda? A co horská dráha nebo vesmírná raketa? Věda je všude kolem nás…
9.6.2021 16:35
Upozorňuji zájemce o téma Počasí (Weather Systems) na edukační zpracování od BBC, v…
31.5.2021 9:47
Skupina PPUČ
13. května 2021 jste se s námi zůčatnili společenství praxe Informatiky. V tomto článků…
17.6.2021 14:57
Dobrý den pane Hawigere, protože jste stejný dotaz položil i v Konzultačním centru NÚV,…
3.6.2021 9:28
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
29.5.2021 8:53
Dobrý den, hezky vyjádřená potřeba utváření kvalitních mezilidských vztahů. Rád bych…
28.5.2021 9:22
Skupina PPUČ
6. 5. 2021 jste měli možnost se k nám přidat na jarním společenství praxe 1. stupně ZŠ.…