- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Digitální rovnost CoSN v roce 2019
Zpráva o tom, jak se posunulo řešení problematiky rovnosti žáků v přístupu k technologiím v rámci amerického sdružení Consortium for School Networking.
Významná výročí v roce 2019 – společenskovědní vzdělávání: Zdi kolem nás, zdi mezi námi
Příspěvek přináší inspiraci pro tematickou výuku – spojuje tři významná výročí (pád Berlínské zdi, pád železné opony a vstup ČR do EU) s tématem svobody a bariér. Lekce využívá aktivizující metody jako je…
Standardy interoperability podle CoSN
Zpráva o nástroji amerického sdružení Consortium for School Networking, které na základě standardů interoperability pomáhá školským úřadům řídit integraci technologií do výukového procesu.
Galileo Galilei a jeho odkaz ve výuce fyziky na střední škole
Článek je zaměřen na historický úvod k učivu o gravitační síle, tíhové síle a tíhovém poli. Odkazuje však nikoli na Newtona, ale na jeho myšlenkového předchůdce Galilea Galileie, který svou novou teorií, popisující…
Na Spomocníkovi – díl 5.: Petr Naske
S Petrem Naske o propojování lidí, projektu Podpora práce učitelů, aktivitách Digikoalice, ICT a třídních učitelích a jeho plánech do budoucna.
Profil absolventa podle Reicha
Zpráva o MOOC kurzu edX Envisioning the Graduate of the Future, který vedl výzkumník MIT a ředitel Teaching Systems Lab Justin Reich. V jeho rámci účastníci vyvíjeli moderně pojatý profil absolventa SŠ.
Jak (ne)používat technologie – díl 4.: e-mail
Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…
Třídní učitel 2.0 – díl 4.: videa
Čtvrtý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na videa a jejich sdílení.
Typy učitelů z pohledu vzdělávacích technologií
Zpráva doktoranda Kennetha Gravese z newyorské Columbia University, která přináší zajímavá zjištění o tom, jaký mají učitelé přístup k technologiím, a vysvětluje, proč se s jejich rostoucím využíváním výsledky…
Tvoříme Wikipedii – díl 4.: Wikipedie v českém jazyce a literatuře
V úvodních třech dílech jsme se detailněji zabývali strukturou (díl 1.), tvorbou pomocí překladu (díl 2.) a aktualizací (díl 3.) článků na Wikipedii. Nyní je na čase podívat se na využití Wikipedie v konkrétních…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
10.12.2019 22:23
canyla
fórum Interaktivní tabule
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
|
12.12.2019 12:35
v blogu Referát Metodického portálu
Doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D. nabídne popis a rozklíčování některých situací, k…
|
13.12.2019 23:37
Děkujeme za upozornění. Soubor by měl jít stáhnout. Náhledovač jsme upravili a měl by… |
14.12.2019 10:06
Skupina Gender
Pohled ukáže několik doporučení, jak vést výuku s ohledem k individuálním předpokladů,…
|
|
10.12.2019 21:20
fórum Aktuality
a problémy učitelů s nadanými žáky - je to problém? - online setkání - středa 18. 12.…
|
11.12.2019 16:29
v blogu Publish or Perish
V diskuzích na webu mě zaujal termín výukový SW. Zdá se, že diskutující, kteří tento…
|
13.12.2019 15:29
Pracovní listy nelze otevřít v náhledu ani stáhnout. Přípona souboru .pdf, ale typ… |
14.12.2019 10:05
Skupina Gender
|
|
10.12.2019 21:18
fórum Online setkávání
Středa 18. 12. 2019, 20:00 Problémy nadaných žáků s učiteli a problémy učitelů s…
|
9.12.2019 11:01
v blogu Referát Metodického portálu
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
10.12.2019 18:36
https://zsbrigadn ik u. ed upage.org/text/?t ex t= te achers/-9…
|
12.12.2019 9:06
Skupina Nakladatelství Dr. Josef Raabe
Dovednost dobře komunikovat a spolupracovat s dětmi, kolegy, rodiči, dalšími partnery…
|
|