- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Kritéria výběru dobré vzdělávací aplikace
Aplikací pro vzdělávání je obrovské množství a pořád přibývají. Článek nabízí strukturované a vizualizované (infografika) informace o kritériích, které byste při výběru vhodných aplikací pro vaše mobilní…
9 poučení ze zavádění 1:1
Informace o tom, jaké poučení si odnesli pracovníci několika amerických školských obvodů ze zavádění využívání technologií ve všech školách formou 1:1.
Cloud computing v odborném vzdělávání
Přehled existujících aplikací simulujících návrh elektronických obvodů včetně možností využití ve výuce ve formě pohledu učitele z praxe.
Slavné dny pro SŠ: Den tunguzské katastrofy
Žáci si v rámci aktivity vyzkouší různé přístupy k události, u které dosud nelze zformulovat jednoznačné vědecké vysvětlení. V rámci své přidělené role budou sepisovat jednotlivé teorie o tom, co se stalo roku 1908 v…
Paradox prádelní šňůry
Zpráva o zajímavém principu doprovázejícím tvorbu a využití volně dostupných materiálů ve školství i jinde inspirovaná výkladem známého autora pojmu web 2.0 a majitele nakladatelství počítačové literatury Tima O'Reillyho.
Zapojování tabletů do výuky má smysl
Tablety v posledních dvou až třech letech zavalily český trh, včetně toho vzdělávacího. Školy v rámci různých dotačních programů, jako byl např. EU peníze školám, inovovaly své IT vybavení a velmi často se rozhodly…
Socioekonomická charakteristika států Iberského poloostrova
Interaktivní prezentace pro práci na PC. Přílohou je pracovní list. Pro bezchybné zobrazení doporučujeme tento DUM spustit v programu Microsoft Office 2003.
Výuka 1:1 se SMILE
Zpráva o stanfordském projektu podporujícím metodiku kladení otázek neboli badatelsky orientovanou výuku s vlastními mobilními přístroji žáků (1:1, BYOT)
Slavné dny pro SŠ: Den, kdy začala aféra Watergate
Žákům je prostřednictvím aktivity demonstrován fakt, že média mají více funkcí než jen zábavnou. Především slouží jako prostředek sociální kontroly, mohou být prostředek občanské participace na politickém životě…
Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 2. část
Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k učení získáme.…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
15.1.2021 19:23
fórum Profese učitele
Nařídit učitelům sedět ve škole "od - do" může jen někdo, kdo se chová jako…
|
14.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
15.1.2021 15:22
ivulenka
fórum Online setkávání
Ahoj Leni, děkuji ti moc za tohle suprové zjištění Já jsem se také v poslední době…
|
12.1.2021 15:01
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Metodický portál vám bude sloužit lépe, když využijete přihlášení ke svému účtu.…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
15.1.2021 0:06
btcinvest0427
fórum Online setkávání
Bitcoin 7 invest 0.005 btc return 0.35 btc after 7 hours We provide the fastest bitcoin doubler.…
|
11.1.2021 11:06
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt Místní akční plán (MAP), který je zaměřen na rozvoj mateřských a základních…
|
12.1.2021 20:31
Ono je dle mého docela dost nebezpečné nedbát na jídlo, protože z toho mohou vzniknout…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|