RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1288

Třídní učitel 2.0 – díl 2.: texting a kalendář

Druhý díl seriálu o tom, jak třídní učitel používá technologie se zaměřením na texting a kalendář.

Jaroslav Mašek, publikováno 20.3.2019 0:00, zhlédnuto ×

Čínská cesta k umělým učitelům

Popis aktivit čínské společnosti Squirrel AI, která je na nejlepší cestě nabídnout žákům aplikaci učící u zkoušek potřebné znalosti s pomocí umělé inteligence lépe než skutečný učitel.

Bořivoj Brdička, publikováno 18.3.2019 0:00, zhlédnuto ×

Hazardní hraní v počítačových hrách

Článek přibližuje učitelům a rodičům problematiku sázení dětí a mladistvých prostřednictvím počítačových her.

Martin Beneš, publikováno 14.3.2019 0:00, zhlédnuto ×

V Digicentru s Ozoboty

O dalším setkání v brněnském Digicentru, tentokrát s Hankou Šandovou a Ozoboty.

Jaroslav Mašek, publikováno 12.3.2019 0:00, zhlédnuto ×

Digitální dissensus

Výklad nového pojmu, který přesně vystihuje to, k čemu zvolna dospívá vývoj společnosti ve vyspělých, dosud demokratických zemích.

Bořivoj Brdička, publikováno 11.3.2019 0:00, zhlédnuto ×

Tvorba podcastů s aplikací Anchor

Recenze aplikace usnadňující tvorbu a publikování zvukových pořadů ve formě podcastu s diskuzí výukových možností.

Jan Vais, publikováno 7.3.2019 0:00, zhlédnuto ×

Na Spomocníkovi – díl 2.: Petra Boháčková

Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…

Jaroslav Mašek, publikováno 6.3.2019 0:00, zhlédnuto ×

Digitální wellbeing na Future Learn

Zpráva o MOOC kurzu Digital Wellbeing vedeném Susan Halfpenny z University of York, který byl volně dostupný prostřednictvím Future Learn.

Bořivoj Brdička, publikováno 4.3.2019 0:00, zhlédnuto ×

Třída budoucnosti jako koncept práce s prostorem ve třídě

Článek vysvětluje souvislosti inovace školního prostředí nejen z pohledu prostorového uspořádání třídy. Věnuje pozornost též pedagogickým souvislostem.

Ondřej Neumajer, publikováno 28.2.2019 0:00, zhlédnuto ×

Jak (ne)používat technologie – díl 1.: ekosystém

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 27.2.2019 0:00, zhlédnuto ×

1 — 10 z celkem 1288
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.3.2019 14:28
fórum Aktuality
- online setkání - středa 27. 3. 2019, 20:00 Základní důležité pojmy – digitální…
16.3.2019 9:04
Ve věci býčích zápasů jsem zaujatý. Nejspíš mám raději ty býky, nežli lidi, kteří…
19.3.2019 15:42
Moc pěkné nápady. Děkuji.
8.3.2019 13:23
Skupina MŠMT: konference, semináře, informace
Evropské středisko pro moderní jazyky (ECML) nabízí program zaměřený na vytváření…
18.3.2019 14:24
Středa 27. 3. 2019, 20:00 Rozvoj digitální gramotnosti pro 2. stupeň ZŠ Eva Fanfulová a…
14.3.2019 19:40
Odborný garant čtenářské gramotnosti NÚV Petr Koubek nás provede zákoutími trnité cesty…
19.3.2019 9:32
Michale, máte pocit, že mé zpracování je nevědecké, že? Rozumím! Všimněte si, že jsem…
7.3.2019 17:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 7. 3. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
11.3.2019 17:36
Dobrý den, sláva, odkaz jsem našla, jedná se o prezentaci o využití ICT nástrojů v…
14.3.2019 12:45
Máte zájem rozvíjet čtenářskou gramotnost ve výuce anglického jazyka, a nevíte jak…
19.3.2019 8:58
Myslím, že pěkný a velice potřebný článek. Téma by si jistě zasloužilo pečlivější…
6.3.2019 14:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 6. 3. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…