RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1347

Hrozba globálního oteplování – CLIL na 2. stupni ZŠ

Kroskurikulární CLIL projekt je výstupem mezinárodní spolupráce učitelů biologie, geologie a anglického jazyka. Projekt využívá prostředků ICT, které mohou být výzvou pro učitele cizích jazyků i odborného předmětu, a…

Tereza Šmídová, publikováno 24.7.2018 10:38, zhlédnuto 10365×, 12 komentářů, hodnocení: Hodnocení: 4

Jak se i na vejšce můžete naučit anglicky?

Vlastní zkušenost s výukou jazyka, která se může stát užitečnou inspirací pro každého.

Ráchel Kopůncová, publikováno 2.7.2018 0:00, zhlédnuto 2259×

Kaizena – nástroj pro zpětnou vazbu

Článek popisuje funkce nástroje Kaizena a jeho možnosti využití ve výuce.

Nikola Laporčáková, publikováno 25.6.2018 8:49, zhlédnuto 1354×

Když velký bratr dostane velká data

Zpráva o tom, jakého pokroku dosahuje plošná aplikace umělé inteligence a hlubokého učení na velkých datech za účelem kontroly lidí (stabilizace společnosti) v Číně, to vše v souvislosti se školstvím.

Bořivoj Brdička, publikováno 25.6.2018 0:00, zhlédnuto 3311×, 4 komentáře

Vize budoucnosti z pohledu školské instituce

Informace o zprávě, kterou pro nasměrování svého budoucího vývoje vypracoval Georgijský technický institut. Aplikuje současné vnímání komplexního vývoje světa, a tak může být inspirací jiným institucím i obecné…

Bořivoj Brdička, publikováno 18.6.2018 0:00, zhlédnuto 1663×

Škola jako místo pro práci

Zpráva o mé účasti na akci EUN doprovázející publikování výzkumné zprávy o zavádění na tvorbu orientovaných flexibilních prostor do evropských škol. Jedná se o výstup aktivit specializovaného pracoviště EUN – Future…

Bořivoj Brdička, publikováno 11.6.2018 0:00, zhlédnuto 3801×, 8 komentářů

Boti v roli výukových asistentů

Článek popisuje současné možnosti aplikace umělé inteligence se schopností hlubokého učení v roli výukových asistentů učitelů i studentů.

Bořivoj Brdička, publikováno 4.6.2018 0:00, zhlédnuto 3307×, 6 komentářů

Jak se stát expertem?

Článek se věnuje popisu změn, které souvisí s budováním schopností potřebných k dosažení úrovně experta v oborech využívajících současný technologický pokrok.

Bořivoj Brdička, publikováno 28.5.2018 0:00, zhlédnuto 2328×, 4 komentáře

Dobře strávený čas podle Tristana Harrise

Zpráva o činnosti amerického experta na etiku sociálních sítí, který dříve pracoval pro Google a nyní se snaží učit lidi chápat rizika ovlivňování jejich myšlení prostřednictvím technologií.

Bořivoj Brdička, publikováno 21.5.2018 0:00, zhlédnuto 2977×, 1 komentář

Programy na podporu informatického myšlení

Přehled volně dostupných nástrojů vhodných pro využití v rámci nové koncepce výuky ICT, která klade důraz na informatické myšlení.

Milan Dvořák, publikováno 17.5.2018 0:00, zhlédnuto 1657×, 2 komentáře

111 — 120 z celkem 1347


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
25.1.2020 19:11
Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV