RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1384

Co je In a co Out podle ISTE

Jak vzdělávací technologie ovlivňují výuku z pohledu pedagoga. Nová zpráva ISTE (International Society for Technology in Education).

Bořivoj Brdička, publikováno 8.10.2018 0:00, zhlédnuto 3655×, 2 komentáře

Evropský rámec digitálních kompetencí pedagogů DigCompEdu

Zpráva o publikování českého překladu evropského dokumentu popisujícího digitální kompetence pedagogů, jehož součástí jsou i standardy, které mohou být použity k sebehodnocení a budou mít vliv na definování profilu…

Ondřej Neumajer, publikováno 24.9.2018 0:00, zhlédnuto 7810×

Jak může umělá inteligence učitelům pomoci

Zpráva o výsledcích výzkumu Seana Kellyho z University of Pittsburgh, který vyvinul nástroj automaticky hodnotící kvalitu výuky na základě zvukového záznamu prostřednictvím analýzy tzv. „autentických“ otázek.

Bořivoj Brdička, publikováno 17.9.2018 0:00, zhlédnuto 1465×

Obličej jako veřejně rozpoznatelná informace

Zpráva o nejnovějším fenoménu spojeném se všudypřítomnou existencí kamer snímajících prostor, v němž se pohybujeme.

Bořivoj Brdička, publikováno 10.9.2018 0:00, zhlédnuto 1298×

Grafické nástroje Lisy Rost

Zpráva o činnosti německé expertky na vizualizaci dat spolu s testování některých nástrojů, které doporučuje.

Radim Doležel, publikováno 30.8.2018 0:00, zhlédnuto 1506×

Příprava učitelů hrou

Zpráva o hře vyvinuté v MIT Teaching Systems Lab, jejímž cílem je pomoci studentům učitelství získat celkový přehled o vývoji školství za posledních 100 let.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.8.2018 0:00, zhlédnuto 3016×, 1 komentář

Ochrana súkromia študentov na sociálnych sieťach

Zamyšlení nad tím, co pedagogům brání ve využití sociálních médií a jak by k nim měli přistupovat.

Paulína Pélyová, publikováno 30.7.2018 0:00, zhlédnuto 3038×, 2 komentáře

Hrozba globálního oteplování – CLIL na 2. stupni ZŠ

Kroskurikulární CLIL projekt je výstupem mezinárodní spolupráce učitelů biologie, geologie a anglického jazyka. Projekt využívá prostředků ICT, které mohou být výzvou pro učitele cizích jazyků i odborného předmětu, a…

Tereza Šmídová, publikováno 24.7.2018 10:38, zhlédnuto 12160×, 12 komentářů, hodnocení: Hodnocení: 4

Jak se i na vejšce můžete naučit anglicky?

Vlastní zkušenost s výukou jazyka, která se může stát užitečnou inspirací pro každého.

Ráchel Kopůncová, publikováno 2.7.2018 0:00, zhlédnuto 2564×

Kaizena – nástroj pro zpětnou vazbu

Článek popisuje funkce nástroje Kaizena a jeho možnosti využití ve výuce.

Nikola Laporčáková, publikováno 25.6.2018 8:49, zhlédnuto 1452×

141 — 150 z celkem 1384


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.5.2020 16:28
Alena Vysilová
Podle mě je tvoření hlavně u malých dětí nesmírně důležité! My například docela…
27.5.2020 19:30
Jak podporovat pozitivní klima v třídním kolektivu prostřednictvím zážitkových…
30.5.2020 9:48

Dobrý den, dovoluji si upozornit na nepřesnost v metadatech - je zde uvedeno, že se jedná…

29.5.2020 11:52
Skupina Společné vzdělávání
28.5.2020 15:06
Ondřej Vytra
Naprosto klíčová je podle mě kvalitní kancelářská židle. Já jsem si dovezl svou a když…
27.5.2020 11:58
Cílem materiálu je prostřednictvím robůtka, jehož jméno v sobě nese nejen jeho oblíbené…
26.5.2020 18:55
Jemné, moc hezké, měl by si to poslechnout i každý rodič...děkuji za citlivost.Janků
27.5.2020 16:34
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 27. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
28.5.2020 13:26
Vysma
Jak je to s cestovními doklady pro děti, když se pořádá hromadný výlet třídy?
20.5.2020 11:21
Paní učitelka 1. stupně Jana Rohová nám představí dlouhodobý projekt pro rozvoj…
25.5.2020 12:04
Dobrý den, Pojetí asistentů pedagoga od 1.1.2020 a jejich financování je pro mne…
27.5.2020 16:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 26. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…