Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1503

iPrázdniny jako model spolupráce učitelů

Zamyšlení nad významem naší prázdninové aktivity obohacující učitele, která byla realizována ve spolupráci Spomocníka s Elixírem do škol.

Bořivoj Brdička, publikováno 26.9.2019 0:00, zhlédnuto 1816×

Digitální stopa učitele – díl 2.: LinkedIn

Seriál se zaměřuje na různé sféry online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré vytvářet digitální stopy. Druhý díl se věnuje profesní sociální síti LinkedIn.

Jaroslav Mašek, publikováno 25.9.2019 0:00, zhlédnuto 7271×

Mike Walsh

Zpráva o známém expertovi na transformaci firem v prostředí internetem podporovaného globálního trhu, který je častým zvaným řečníkem na konferencích, naposledy na ISTE19.

Bořivoj Brdička, publikováno 23.9.2019 0:00, zhlédnuto 2169×

Strategický plán rozvoje sociálně-mediální gramotnosti podle EUN

Zpráva o projektu a kurzu EUN Academy Social Media Literacy for Change, která naznačuje, kudy vede cesta k nastavení správné politiky školy k digitálním zařízením, primárně k vlastním mobilům žáků.

Bořivoj Brdička, publikováno 16.9.2019 0:00, zhlédnuto 2616×

Digitální stopa učitele – díl 1.: osobní web

Seriál se zaměřuje na různé oblasti online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré (nejen) pro učitele vytvářet digitální stopy. První díl se věnuje osobní stránce.

Jaroslav Mašek, publikováno 11.9.2019 0:00, zhlédnuto 3077×

Od cvičení opakováním přes náhodu k vlastnímu výběru

Druhá část zprávy s výběrem zajímavých poznatků z kurzu The Science of Learning amerického experta na tvořivé myšlení A. J. Julianiho.

Bořivoj Brdička, publikováno 9.9.2019 0:00, zhlédnuto 1957×

iPrázdniny s učiteli – zakončení aneb kdo nakonec získá iPad

iPrázdniny s učiteli jsou za námi. Pojďme si je krátce připomenout a podívat se na to, co dál.

Jaroslav Mašek, publikováno 4.9.2019 0:00, zhlédnuto 2680×, 1 komentář

Od stylů učení k mentálním modelům

První část zprávy s výběrem zajímavých poznatků z kurzu The Science of Learning amerického experta na tvořivé myšlení A. J. Julianiho.

Bořivoj Brdička, publikováno 2.9.2019 0:00, zhlédnuto 3112×, 1 komentář

Školství v roce 2030

Informace o zajímavé zprávě HolonIQ Education in 2030, která používá pro předpovídání budoucnosti ty nejmodernější postupy založené na sběru obrovského množství dat umocněné umělou inteligencí.

Bořivoj Brdička, publikováno 29.8.2019 0:00, zhlédnuto 3320×, 6 komentářů

iPrázdniny s učiteli 10: Můj nový školní rok v myšlenkové mapě

V desáté a poslední aktivitě prázdninové akce Virtuálního Digicentra s názvem iPrázdniny s učiteli budeme přemýšlet o novém školním roce pomocí myšlenkové mapy.

Jaroslav Mašek, publikováno 26.8.2019 0:00, zhlédnuto 3240×

181 — 190 z celkem 1503


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.10.2021 11:21
už jsi to vyřešil? Nemyslím si, že je to tak těžké bubble shooter
12.10.2021 12:52
Jednou z aktivit projektu Společné vzdělávání a podpora škol krok za krokem – APIV A je…
13.10.2021 9:04
S panem Maršákem nelze než souhlasit. Budu-li se ovšem na učení dívat jako neurobiolog.…
13.10.2021 14:35
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
6.10.2021 21:30
Irena
Dobrý den, počet hodin přímé vyučovací činnosti ředitele a zástupce ředitele se…
8.10.2021 15:44
v blogu DigiNews
Po úspěšném prvním ročníku DigiEduHacku se chystá pokračování hackathonu, letos s…
12.10.2021 14:51
\"1.Učení je v zásadě sociální.\" I když není zcela jasné co si představit pod pojmem…
13.10.2021 14:35
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
22.9.2021 22:30
imim
Dobrý den,jsem ve škole nová a mám 1 hodinu Vv a 1 hodinu Pv týdně ve třídě dle uč.…
8.10.2021 14:53
v blogu DigiNews
DigiKoalice (NPI ČR) pro vás připravila výukové balíčky pro žáky ZŠ, se kterými…
11.10.2021 9:44

Děkujeme za upozornění. Materiál byl po konzultaci s recenzenty upraven. Tým Metodického…

13.10.2021 14:35
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání