RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1346

Na Spomocníkovi – díl 6.: Lucie Rohlíková

S Lucií Rohlíkovou jsem si povídal o konferenci Učitel IN, projektech na ZČU v Plzni, o zvládání technologií, digitálních stopách, emocích spojených s technologiemi i o tom, jak to dělá, že toho ve svém životě tolik stíhá.

Jaroslav Mašek, publikováno 20.11.2019 0:00, zhlédnuto 1395×

Antropoložka internetu Mimi Ito

Zpráva o zajímavé vědkyni Kalifornské university Mimi Ito, která se zabývá působením online tzv. „sítí spřízněnosti“ na mladé lidi z antropologického pohledu a hledá formy jejich maximálně přínosného využití.

Bořivoj Brdička, publikováno 18.11.2019 0:00, zhlédnuto 976×

Trochu jiná zkouška

Informace o inovativním pojetí přípravy učitelů v režii odborné asistentky španělské University of Murcia Lindy Castañeda, které je založeno na vlastní tvorbě videí studenty.

Bořivoj Brdička, publikováno 11.11.2019 0:00, zhlédnuto 1109×

Dozvuky iPrázdnin s učiteli (3. akce Virtuálního Digicentra)

Představení 3. akce Virtuálního Digicentra.

Jaroslav Mašek, publikováno 6.11.2019 0:00, zhlédnuto 961×

Odpor vůči ovlivňování lidí online podle Williamse

Zpráva o knize vědce a bývalého specialisty Google na reklamní strategie vysvětlující postupy platformních systémů disponujících umělou inteligencí používané k ovlivňování uživatelů vyzývající k odporu.

Bořivoj Brdička, publikováno 4.11.2019 0:00, zhlédnuto 1083×

Pokud vám mohu říct jen jednu věc (2. akce Virtuálního Digicentra)

Představení 2. akce Virtuálního Digicentra.

Jaroslav Mašek, publikováno 30.10.2019 0:00, zhlédnuto 1637×

Badatelsky orientovaná výuka podle Crocketta

Zpráva o práci mezinárodně působícího specialisty na transformaci vzdělávacích systémů s cílem lépe připravovat lidi na budoucnost – tj. vychovávat tzv. „globální digitální občany“.

Bořivoj Brdička, publikováno 29.10.2019 0:00, zhlédnuto 1128×

Hodnocení v duchu Two Rivers

Inspirace, kterou o svém pojetí formativního hodnocení žáků poskytuje veřejná škola Two Rivers z Washingtonu. Tato metodika je v dokonalém souladu s výchovou k tvořivému myšlení.

Bořivoj Brdička, publikováno 21.10.2019 0:00, zhlédnuto 1019×

Personalizovaný systém Summit Learning

Základní informace o vývoji personalizovaného systému řízení výuky Summit Learning a o tom, za jakých podmínek ho neziskovka TLP Education zdarma nabízí americkým školám.

Bořivoj Brdička, publikováno 14.10.2019 0:00, zhlédnuto 859×

Jak (ne)používat technologie – díl 5.: Pomodoro

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 9.10.2019 0:00, zhlédnuto 1583×

11 — 20 z celkem 1346
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
17.1.2020 11:30
Díky za skvělý článek, mám zcela stejný názor.
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
16.1.2020 18:29
Vážená paní Karvaiová. Opět i v tomto případě musím upozornit na body v komentáří…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
16.1.2020 18:01
Vážený pane Wagnere. Lépe si přečtěte, co jsem napsal (už podruhé na sebe narážíme,…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV