- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Volba platformy pro třídní blog
Článek shrnuje důvody, proč ve výuce s žáky blogovat, a popisuje několik nejvhodnějších platforem (nástrojů), které jsou pro tuto aktivitu nejvhodnější.
Bartleho test ve výuce
Článek popisuje různé herní styly hráčů víceuživatelských počítačových online her definované Richardem Bartlem. Dále se dočtete, jaký přínos by mohla mít informace o herním stylu žáků pro výuku.
První česká sdílená virtuální návštěva muzea v režii ZŠ Staňkov
Zpráva o svého druhu první akci, při níž se žáci několika škol zúčastnili interaktivní online virtuální návštěvy Domu dějin Holýšovska. K realizaci byly použity dnes celkem běžné videokonferenční a cloudové technologie.
Nástroje pro práci s audiovizuálními médii
Popis dvou vybraných cloudových nástrojů pro práci s audiovizuálními médii, které mají zvláštní postavení díky možnostem využití ve výuce, s odkazem na další učitelům doporučované podobné aplikace.
Ovlivňují mobilní telefony výukové výsledky?
Zamyšlení nad komentáři k výsledkům zahraničních výzkumů zabývajících se vlivem mobilních technologií na tradiční výukové výsledky žáků.
Tiché poznání v online světě
Analýza role měkkých, nekognitivních a tichých složek poznání založená na modelu japonského vědce Kanuky (SECI) a aktuální práci britsko-norského týmu doktorandů, který zkoumá možnosti přenosu tichých poznatků online.…
Morrisův červ
Informace o tvůrci jednoho z prvních počítačových virů, který se zasloužil o vznik samostatného odvětví počítačové vědy, jež se zabývá bezpečností počítačových systémů a internetu.
Využití PLC k výuce základů algoritmizace a programování
Článek popisuje možné nasazení programovatelných logických automatů, které se na technických školách nacházejí za účelem výuky zaměřené na automatizaci procesů v reálném čase, pro výuku základů algoritmizace, která…
Knewton jako předzvěst budoucnosti?
Článek shrnuje zprávy i vlastní autorovy zkušenosti s adaptivním personalizovaným výukovým systémem firmy Knewton, která se chlubí schopností číst myšlenky svých uživatelů.
Herní výukový systém Games Learning Society
Zpráva o dalším systému řešícím komplexně zařazení her do výukových aktivit žáků tak, aby učitel mohl jejich činnost ovlivňovat a výsledky využívat.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.2.2021 21:54
Emma
fórum Ostatní témata
Nechali jste si někdy zpracovat podklad pro svoji školní práci od firem, které se na toto…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
25.2.2021 9:48
Ivule
fórum Akce
My jsme také začali pomalinku najíždět na takové to školné a děláme ho zdarma, protože…
|
25.2.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Aktivita Adama Cvika „Imaginární elektronická tužka“ vám napomůže k rozvíjení…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|
24.2.2021 16:44
xhusf001
fórum KLUB
Dobrý den, právě se zabývám bakalářskou prací na téma Reklama. V praktické části se…
|
24.2.2021 12:34
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Téměř každý materiál na Metodickém portálu je možné hodnotit a komentovat. Zakládáme…
|
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
|
15.2.2021 15:41
Skupina PPUČ
Přinášíme Vám poslední ohlédnutí za podzimním společenstvím praxe 2020. Jako všechny…
|
|