Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1457

Cubanovy principy úspěšné reformy školství

Přehled zásad pro úspěšné zavádění změn do školství známého emeritního profesora Stanfordu, vědce na poli vzdělávacích technologií Larryho Cubana.

Bořivoj Brdička, publikováno 21.12.2015 0:00, zhlédnuto 4733×, 22 komentářů

Pepper Robot

Informace o trochu netradičním sociálně orientovaném robotu jménem Pepper.

Martin Kučera, publikováno 17.12.2015 0:00, zhlédnuto 2556×

Jak definovat digitální gramotnost?

Článek na základě kurzu EMMA 21st Century Learning shrnuje existující způsoby definování digitální, mediální a informační gramotnosti a připomíná, že je třeba urychleně řešit naši domácí školskou politiku, která se…

Bořivoj Brdička, publikováno 14.12.2015 0:00, zhlédnuto 9593×, 11 komentářů

Digitální inkluze po americku

Zpráva o opatřeních, která v souvislosti s umožněním vlastního personalizovaného učení všem realizují školské instituce v USA.

Bořivoj Brdička, publikováno 7.12.2015 0:00, zhlédnuto 3353×, 1 komentář

Stanou se nám Finové nedostižným vzorem?

Druhá část popisu stávajících změn ve finském školství se věnuje aktuální reformě, která příkladným způsobem do výukového procesu implementuje digitalizaci.

Bořivoj Brdička, publikováno 3.12.2015 0:00, zhlédnuto 6809×, 3 komentáře

Chyby globálních reforem školství podle Sahlberga

První část aktuální informace o vývoji finského školství, které provádí novou reformu založenou na digitalizaci a dosažení výukových cílů pro 21. století.

Radek Čuma, publikováno 30.11.2015 0:00, zhlédnuto 4428×

Je zákaz mobilních technologií ve škole řešením?

Článek rozebírá problematiku zakazování vlastních mobilních zařízení žáků ve školách v souvislosti s kyberšikanou učitelů a kompetencemi pro 21. století, které nelze bez technologií budovat.

Lukáš Kroc, publikováno 26.11.2015 0:00, zhlédnuto 6342×, 8 komentářů

Mobil díky senzorům všudypřítomnou didaktickou pomůckou

Článek je inspirací pro učitele, jak využít čidla mobilních zařízení žáků (BYOD) ve výuce směrem ke konstruktivisticky pojatým badatelsky orientovaným aktivitám.

Ondřej Neumajer, publikováno 23.11.2015 0:00, zhlédnuto 6205×

Online nástroje pro výuku programování

Příspěvek se zabývá problematikou rozvoje informatického myšlení u žáků ZŠ a popisuje dva k tomu vhodné online nástroje z dílny Google.

Ramil Šambazov, publikováno 19.11.2015 0:00, zhlédnuto 6826×, 1 komentář

Podstata otevřeného přístupu k výuce s využitím technologií

Zpráva o politice amerického školského obvodu Albemarle ve Virginii v oblasti zavádění programu využití vzdělávacích technologií formou 1:1.

Bořivoj Brdička, publikováno 16.11.2015 0:00, zhlédnuto 3664×, 5 komentářů

401 — 410 z celkem 1457


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
4.3.2021 8:30
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
2.3.2021 14:51
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
3.3.2021 19:55
bradacovaj
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
1.3.2021 8:30
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…