Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1458

Jaký je rozdíl mezi ISCED a EQF?

Článek vysvětluje rozdíl mezi Mezinárodní klasifikací pro vzdělávací programy ISCED a Evropským rámcem kvalifikací (EQF). Obsahuje tabulku, která přehledně znázorňuje zařazení českých vzdělávacích programů a…

Mgr. Milada Stalker, publikováno 30.7.2015 11:13, zhlédnuto 5317×

Diskuze o tabletech je potřebná, musí ale vycházet z objektivních dat

Článek shrnuje aktuální situaci na poli zavádění tabletů do škol v České republice.

Ondřej Neumajer, publikováno 27.7.2015 0:00, zhlédnuto 5791×, 4 komentáře

Financování prospěšných projektů X Prize

Zpráva o zajímavém grantovém programu, který, kromě jiného, financuje poměrně značnými částkami i vývoj výukových aplikací.

Martin Kadrnožka, publikováno 2.7.2015 0:00, zhlédnuto 2392×

9 poučení ze zavádění 1:1

Informace o tom, jaké poučení si odnesli pracovníci několika amerických školských obvodů ze zavádění využívání technologií ve všech školách formou 1:1.

Jakub Pivec, publikováno 29.6.2015 0:00, zhlédnuto 3079×, 1 komentář

Cloud computing v odborném vzdělávání

Přehled existujících aplikací simulujících návrh elektronických obvodů včetně možností využití ve výuce ve formě pohledu učitele z praxe.

Jaroslav Žákech, publikováno 25.6.2015 0:00, zhlédnuto 7340×, 2 komentáře

Paradox prádelní šňůry

Zpráva o zajímavém principu doprovázejícím tvorbu a využití volně dostupných materiálů ve školství i jinde inspirovaná výkladem známého autora pojmu web 2.0 a majitele nakladatelství počítačové literatury Tima O'Reillyho.

Bořivoj Brdička, publikováno 22.6.2015 0:00, zhlédnuto 3589×, 1 komentář

Výuka 1:1 se SMILE

Zpráva o stanfordském projektu podporujícím metodiku kladení otázek neboli badatelsky orientovanou výuku s vlastními mobilními přístroji žáků (1:1, BYOT)

Ondřej Hruška, publikováno 18.6.2015 0:00, zhlédnuto 3401×, 1 komentář

Typologie vzdělávacích Webů 2.0

Typologie a přehled vzdělávacích webů nové generace založený na studii Matta Bowera z australské univerzity Macquarie.

Martin Jelínek, publikováno 15.6.2015 0:00, zhlédnuto 12252×, 1 komentář

Jsme díky internetu hloupější nebo chytřejší?

Článek navazuje na předchozí vzpomínku na 70. výročí publikování eseje „Jak máme myslet“ Vannevara Bushe a snaží se odhalit dopad, který má jeho snaha oprostit člověka od nutnosti pamatovat si vše pro naši internetovou…

Bořivoj Brdička, publikováno 11.6.2015 0:00, zhlédnuto 7535×

Vannevar Bush a jeho Memex po 70 letech

Vzpomínka na jeden z významných předělů ve vývoji technologií směrem k současnému internetu a webu, který je založen na nelineárně strukturovaném systému dokumentů - hypertextu. Význam popisovaného návrhu známého…

Bořivoj Brdička, publikováno 9.6.2015 0:00, zhlédnuto 5268×, 1 komentář

441 — 450 z celkem 1458


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
8.3.2021 8:30
Jste učitelka mateřské školy? Zajímá vás, jak rozvíjet digitální gramotnost u dětí…
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
7.3.2021 9:37
v blogu Vzdělavatel
Text se zaměřuje na škrt jednoho očekávaného výstupu v RVP ZV v rámci „malé“ revize.…
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
3.3.2021 19:55
bradacovaj
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
4.3.2021 8:30
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…