Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1469

Zpráva o přípravě nové učebnice latiny pro gymnázia

Zpráva o vznikající učebnici latiny pro gymnázia, založené na textové metodě.

Marcela Slavíková, publikováno 4.8.2015 9:35, zhlédnuto 4758×

Jaký je rozdíl mezi ISCED a EQF?

Článek vysvětluje rozdíl mezi Mezinárodní klasifikací pro vzdělávací programy ISCED a Evropským rámcem kvalifikací (EQF). Obsahuje tabulku, která přehledně znázorňuje zařazení českých vzdělávacích programů a…

Mgr. Milada Stalker, publikováno 30.7.2015 11:13, zhlédnuto 5740×

Diskuze o tabletech je potřebná, musí ale vycházet z objektivních dat

Článek shrnuje aktuální situaci na poli zavádění tabletů do škol v České republice.

Ondřej Neumajer, publikováno 27.7.2015 0:00, zhlédnuto 5839×, 4 komentáře

Financování prospěšných projektů X Prize

Zpráva o zajímavém grantovém programu, který, kromě jiného, financuje poměrně značnými částkami i vývoj výukových aplikací.

Martin Kadrnožka, publikováno 2.7.2015 0:00, zhlédnuto 2433×

9 poučení ze zavádění 1:1

Informace o tom, jaké poučení si odnesli pracovníci několika amerických školských obvodů ze zavádění využívání technologií ve všech školách formou 1:1.

Jakub Pivec, publikováno 29.6.2015 0:00, zhlédnuto 3143×, 1 komentář

Cloud computing v odborném vzdělávání

Přehled existujících aplikací simulujících návrh elektronických obvodů včetně možností využití ve výuce ve formě pohledu učitele z praxe.

Jaroslav Žákech, publikováno 25.6.2015 0:00, zhlédnuto 7424×, 2 komentáře

Paradox prádelní šňůry

Zpráva o zajímavém principu doprovázejícím tvorbu a využití volně dostupných materiálů ve školství i jinde inspirovaná výkladem známého autora pojmu web 2.0 a majitele nakladatelství počítačové literatury Tima O'Reillyho.

Bořivoj Brdička, publikováno 22.6.2015 0:00, zhlédnuto 3674×, 1 komentář

Výuka 1:1 se SMILE

Zpráva o stanfordském projektu podporujícím metodiku kladení otázek neboli badatelsky orientovanou výuku s vlastními mobilními přístroji žáků (1:1, BYOT)

Ondřej Hruška, publikováno 18.6.2015 0:00, zhlédnuto 3504×, 1 komentář

Typologie vzdělávacích Webů 2.0

Typologie a přehled vzdělávacích webů nové generace založený na studii Matta Bowera z australské univerzity Macquarie.

Martin Jelínek, publikováno 15.6.2015 0:00, zhlédnuto 12783×, 2 komentáře

Jsme díky internetu hloupější nebo chytřejší?

Článek navazuje na předchozí vzpomínku na 70. výročí publikování eseje „Jak máme myslet“ Vannevara Bushe a snaží se odhalit dopad, který má jeho snaha oprostit člověka od nutnosti pamatovat si vše pro naši internetovou…

Bořivoj Brdička, publikováno 11.6.2015 0:00, zhlédnuto 7701×

451 — 460 z celkem 1469


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
9.4.2021 10:09
fórum KLUB
Modul odkazy má svého zástupce v podobě postavičky, kterou můžete nyní vidět například…
15.4.2021 8:30
Jak pracovat s podcasty jako s novým médiem ve výuce vám ukáže Vanda Vaníčková. Její…
15.4.2021 16:59
Zdravíme,  vstup do místnosti se otevře zhruba 15 minut před začátkem na stránce daného…
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
8.4.2021 20:26
Dovolila bych si rozšířit o tip na cvičebnici "Vyjmenovaná slova s čertíkem Kvítkem"[…
12.4.2021 8:30
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
15.4.2021 15:55
Dobry den. Chcem se zeptat, či sa na webináře musí přihlašovat, či je to tak, že se v…
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
1.4.2021 8:30
Zdravíme, můžete nám prosím poslat název konkrétního webináře, nebo odkaz, který Vám…
8.4.2021 8:30
Mnozí z vás znají blog Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím Petry Boháčkové a…
14.4.2021 8:19
Stříbrná nit úspěšně pokračuje dodnes. Hezký přehled nejzajímavější ch epizod…
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…