- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Thomas Malone o kolektivní inteligenci
Zpráva o výzkumném záměru specializovaného pracoviště MIT blíže poznat, jak funguje kolektivní inteligence.
Jaké jsou benefity MOOC kurzů?
Článek popisuje přínosy, jež přináší realizace MOOC kurzů vzdělávacím institucím, které je poskytují.
Kahoot! – multiplatformní online odpovídač
Informace o zajímavé cloudové aplikaci integrující využití všech dostupných technologií disponujících připojením do internetu. Princip kladení otázek a odpovídání na ně má značný didaktický potenciál a lze ho využít…
Susan Oxnevad a ThingLink
Představení zajímavé americké blogerky a školitelky učitelů, která je učí integrovat technologie do výuky a používat nejvhodnější volně dostupné nástroje.
Pedagogika 1:1 a otázky s ní související
Článek se zabývá způsoby zavádění a využití metodiky 1:1 (každý žák vlastní přístroj) v našich školách.
Konec síťové neutrality?
Článek informuje o aktuální problematice zachování rovného přístupu k internetu pro všechny uživatele i poskytovatele služeb v podobě internetové neutrality. Tato otázka se silně dotýká i online vzdělávání.
Jak na metodu převrácené třídy
Přehled doporučení, které předkládají ve svých blogových příspěvcích odborníci na převrácenou třídu.
8 tipů pro výuku online
Pokračování inspirace na začlenění technologií a online prostředí do výuky vedená snahou autora ukázat, kudy vede cesta, po které se sám před časem vydal.
Mají sociální sítě ve škole své místo?
Inspirace ukazující, proč má smysl výukový potenciál sociálních sítí sledovat a snažit se ho do výuky aplikovat.
Potřebuje učitel portfolio?
Zamyšlení nad významem učitelského portfolia včetně praktických rad, jak ho vytvořit a jakou mu dát náplň.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
21.1.2021 23:09
Pepínka
fórum Klíčové kompetence
To je docela dost zajímavá otázka. Já jsem se koukala už na nejeden pracovní portál a…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
21.1.2021 18:40
Dobrý den, jsem studentkou prvního ročníku Spec. pedagogiky se zaměřením na vzdělávání…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|