Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1444

Thomas Malone o kolektivní inteligenci

Zpráva o výzkumném záměru specializovaného pracoviště MIT blíže poznat, jak funguje kolektivní inteligence.

Jana Trembošová, publikováno 2.3.2015 0:00, zhlédnuto 4542×, 8 komentářů

Jaké jsou benefity MOOC kurzů?

Článek popisuje přínosy, jež přináší realizace MOOC kurzů vzdělávacím institucím, které je poskytují.

Bc. Radek Vopršálek, publikováno 26.2.2015 0:00, zhlédnuto 3811×

Kahoot! – multiplatformní online odpovídač

Informace o zajímavé cloudové aplikaci integrující využití všech dostupných technologií disponujících připojením do internetu. Princip kladení otázek a odpovídání na ně má značný didaktický potenciál a lze ho využít…

Petr Zlatohlávek, publikováno 23.2.2015 0:00, zhlédnuto 33897×

Susan Oxnevad a ThingLink

Představení zajímavé americké blogerky a školitelky učitelů, která je učí integrovat technologie do výuky a používat nejvhodnější volně dostupné nástroje.

Tamara Müllerová, publikováno 19.2.2015 0:00, zhlédnuto 2560×

Pedagogika 1:1 a otázky s ní související

Článek se zabývá způsoby zavádění a využití metodiky 1:1 (každý žák vlastní přístroj) v našich školách.

Ondřej Neumajer, publikováno 17.2.2015 0:00, zhlédnuto 4199×, 2 komentáře

Konec síťové neutrality?

Článek informuje o aktuální problematice zachování rovného přístupu k internetu pro všechny uživatele i poskytovatele služeb v podobě internetové neutrality. Tato otázka se silně dotýká i online vzdělávání.

Tomáš Chrstoš, publikováno 16.2.2015 0:00, zhlédnuto 3312×, 6 komentářů

Jak na metodu převrácené třídy

Přehled doporučení, které předkládají ve svých blogových příspěvcích odborníci na převrácenou třídu.

Jiří Tůma, publikováno 12.2.2015 0:00, zhlédnuto 5994×

8 tipů pro výuku online

Pokračování inspirace na začlenění technologií a online prostředí do výuky vedená snahou autora ukázat, kudy vede cesta, po které se sám před časem vydal.

Bc. Miloslav Khas, publikováno 11.2.2015 0:00, zhlédnuto 4426×

Mají sociální sítě ve škole své místo?

Inspirace ukazující, proč má smysl výukový potenciál sociálních sítí sledovat a snažit se ho do výuky aplikovat.

Bc. Miloslav Khas, publikováno 10.2.2015 0:00, zhlédnuto 4095×

Potřebuje učitel portfolio?

Zamyšlení nad významem učitelského portfolia včetně praktických rad, jak ho vytvořit a jakou mu dát náplň.

Bc. Miloslav Khas, publikováno 9.2.2015 0:00, zhlédnuto 7676×, 6 komentářů

461 — 470 z celkem 1444


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.1.2021 1:08
Uvilínek
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
21.1.2021 8:00
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
21.1.2021 23:09
Pepínka
To je docela dost zajímavá otázka. Já jsem se koukala už na nejeden pracovní portál a…
20.1.2021 11:56
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
14.1.2021 21:44

Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a…

15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
21.1.2021 18:40
Dobrý den, jsem studentkou prvního ročníku Spec. pedagogiky se zaměřením na vzdělávání…
18.1.2021 8:00
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
14.1.2021 17:21

Dobrý den,je zde nějaké řešení?

14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…