RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1384

Trochu jiná zkouška

Informace o inovativním pojetí přípravy učitelů v režii odborné asistentky španělské University of Murcia Lindy Castañeda, které je založeno na vlastní tvorbě videí studenty.

Bořivoj Brdička, publikováno 11.11.2019 0:00, zhlédnuto 1264×

Dozvuky iPrázdnin s učiteli (3. akce Virtuálního Digicentra)

Představení 3. akce Virtuálního Digicentra.

Jaroslav Mašek, publikováno 6.11.2019 0:00, zhlédnuto 1209×

Odpor vůči ovlivňování lidí online podle Williamse

Zpráva o knize vědce a bývalého specialisty Google na reklamní strategie vysvětlující postupy platformních systémů disponujících umělou inteligencí používané k ovlivňování uživatelů vyzývající k odporu.

Bořivoj Brdička, publikováno 4.11.2019 0:00, zhlédnuto 1456×

Pokud vám mohu říct jen jednu věc (2. akce Virtuálního Digicentra)

Představení 2. akce Virtuálního Digicentra.

Jaroslav Mašek, publikováno 30.10.2019 0:00, zhlédnuto 2002×

Badatelsky orientovaná výuka podle Crocketta

Zpráva o práci mezinárodně působícího specialisty na transformaci vzdělávacích systémů s cílem lépe připravovat lidi na budoucnost – tj. vychovávat tzv. „globální digitální občany“.

Bořivoj Brdička, publikováno 29.10.2019 0:00, zhlédnuto 1373×

Hodnocení v duchu Two Rivers

Inspirace, kterou o svém pojetí formativního hodnocení žáků poskytuje veřejná škola Two Rivers z Washingtonu. Tato metodika je v dokonalém souladu s výchovou k tvořivému myšlení.

Bořivoj Brdička, publikováno 21.10.2019 0:00, zhlédnuto 1277×

Personalizovaný systém Summit Learning

Základní informace o vývoji personalizovaného systému řízení výuky Summit Learning a o tom, za jakých podmínek ho neziskovka TLP Education zdarma nabízí americkým školám.

Bořivoj Brdička, publikováno 14.10.2019 0:00, zhlédnuto 962×

Jak (ne)používat technologie – díl 5.: Pomodoro

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 9.10.2019 0:00, zhlédnuto 1938×

Davův seminář otevřené pedagogiky

Zpráva o obsahu zajímavého prezenčního semináře, který nedávno realizoval Dave Cormier v rámci kurzu Digital Pedagogy Lab pro mezinárodní skupinu učitelů v kanadském Torontu.

Bořivoj Brdička, publikováno 7.10.2019 0:00, zhlédnuto 1126×

Digitální stopa učitele – díl 3.: Wikipedie

Seriál se zaměřuje na různé sféry online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré vytvářet digitální stopy. Třetí díl se věnuje Wikipedii.

Jaroslav Mašek, publikováno 2.10.2019 0:00, zhlédnuto 1442×

51 — 60 z celkem 1384
«« « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
2.6.2020 12:11
Jana
Dobrý den, je třeba registrace na rvp.cz, aby bylo možné webinář sledovat? Jaká je…
2.6.2020 10:33
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
2.6.2020 12:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
2.6.2020 9:18
Marek z Ostravy
Jsem jednoznačně pro digitalizaci základních komunikačních kanálů mezi školou a…
27.5.2020 19:30
Jak podporovat pozitivní klima v třídním kolektivu prostřednictvím zážitkových…
1.6.2020 15:19
Domnívám se, že on-line výuka je tak nepřirozená, že motivovat většinu dětí je spíš…
29.5.2020 11:52
Skupina Společné vzdělávání
2.6.2020 8:51
patrik.marfinec
Dobrý den, bude správná odpověd generátor ? Na otázku které základní součásti jsou…
27.5.2020 11:58
Cílem materiálu je prostřednictvím robůtka, jehož jméno v sobě nese nejen jeho oblíbené…
1.6.2020 9:30

Děkujeme za upozornění, upraveno. Tým Metodického portálu RVP.CZ

27.5.2020 16:34
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 27. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…