RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1286

Obličej jako veřejně rozpoznatelná informace

Zpráva o nejnovějším fenoménu spojeném se všudypřítomnou existencí kamer snímajících prostor, v němž se pohybujeme.

Bořivoj Brdička, publikováno 10.9.2018 0:00, zhlédnuto 1240×

Grafické nástroje Lisy Rost

Zpráva o činnosti německé expertky na vizualizaci dat spolu s testování některých nástrojů, které doporučuje.

Radim Doležel, publikováno 30.8.2018 0:00, zhlédnuto 1424×

Příprava učitelů hrou

Zpráva o hře vyvinuté v MIT Teaching Systems Lab, jejímž cílem je pomoci studentům učitelství získat celkový přehled o vývoji školství za posledních 100 let.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.8.2018 0:00, zhlédnuto 2846×, 1 komentář

Ochrana súkromia študentov na sociálnych sieťach

Zamyšlení nad tím, co pedagogům brání ve využití sociálních médií a jak by k nim měli přistupovat.

Paulína Pélyová, publikováno 30.7.2018 0:00, zhlédnuto 2862×, 2 komentáře

Jak se i na vejšce můžete naučit anglicky?

Vlastní zkušenost s výukou jazyka, která se může stát užitečnou inspirací pro každého.

Ráchel Kopůncová, publikováno 2.7.2018 0:00, zhlédnuto 2337×

Kaizena – nástroj pro zpětnou vazbu

Článek popisuje funkce nástroje Kaizena a jeho možnosti využití ve výuce.

Nikola Laporčáková, publikováno 25.6.2018 8:49, zhlédnuto 1371×

Když velký bratr dostane velká data

Zpráva o tom, jakého pokroku dosahuje plošná aplikace umělé inteligence a hlubokého učení na velkých datech za účelem kontroly lidí (stabilizace společnosti) v Číně, to vše v souvislosti se školstvím.

Bořivoj Brdička, publikováno 25.6.2018 0:00, zhlédnuto 3361×, 4 komentáře

Vize budoucnosti z pohledu školské instituce

Informace o zprávě, kterou pro nasměrování svého budoucího vývoje vypracoval Georgijský technický institut. Aplikuje současné vnímání komplexního vývoje světa, a tak může být inspirací jiným institucím i obecné…

Bořivoj Brdička, publikováno 18.6.2018 0:00, zhlédnuto 1698×

Škola jako místo pro práci

Zpráva o mé účasti na akci EUN doprovázející publikování výzkumné zprávy o zavádění na tvorbu orientovaných flexibilních prostor do evropských škol. Jedná se o výstup aktivit specializovaného pracoviště EUN – Future…

Bořivoj Brdička, publikováno 11.6.2018 0:00, zhlédnuto 3886×, 8 komentářů

Boti v roli výukových asistentů

Článek popisuje současné možnosti aplikace umělé inteligence se schopností hlubokého učení v roli výukových asistentů učitelů i studentů.

Bořivoj Brdička, publikováno 4.6.2018 0:00, zhlédnuto 3370×, 6 komentářů

111 — 120 z celkem 1286


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.2.2020 11:32
fórum Aktuality
- online setkání - středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství a jeho „druhý život“,…
19.2.2020 10:41
Jak přistupovat k naší historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? Již…
20.2.2020 10:59
Poprvé se v tomto seriálu objevuje reflexe - stručná zpráva o zkušenostech učitelů…
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:27
Středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu Jak…
18.2.2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
19.2.2020 20:53
Vznik života asi jednoduchým experimentem neukážeme. Záleží proto velice na komentáři,…
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.2.2020 14:29
Jak je to s mobilními telefony ve škole? Názor A: „Neřízené používání mobilů a…
14.2.2020 15:35
Na tuto otázku určitě přikyvují v září učitelé prvních tříd základní školy, ale…
16.2.2020 21:01
Kreacionismus a české školy:…
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…