Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1276

V Digicentru s Ozoboty

O dalším setkání v brněnském Digicentru, tentokrát s Hankou Šandovou a Ozoboty.

Jaroslav Mašek, publikováno 12.3.2019 0:00, zhlédnuto 3411×

Digitální dissensus

Výklad nového pojmu, který přesně vystihuje to, k čemu zvolna dospívá vývoj společnosti ve vyspělých, dosud demokratických zemích.

Bořivoj Brdička, publikováno 11.3.2019 0:00, zhlédnuto 2600×

Tvorba podcastů s aplikací Anchor

Recenze aplikace usnadňující tvorbu a publikování zvukových pořadů ve formě podcastu s diskuzí výukových možností.

Jan Vais, publikováno 7.3.2019 0:00, zhlédnuto 3253×

Na Spomocníkovi – díl 2.: Petra Boháčková

Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…

Jaroslav Mašek, publikováno 6.3.2019 0:00, zhlédnuto 3638×

Digitální wellbeing na Future Learn

Zpráva o MOOC kurzu Digital Wellbeing vedeném Susan Halfpenny z University of York, který byl volně dostupný prostřednictvím Future Learn.

Bořivoj Brdička, publikováno 4.3.2019 0:00, zhlédnuto 5920×, 7 komentářů

Třída budoucnosti jako koncept práce s prostorem ve třídě

Článek vysvětluje souvislosti inovace školního prostředí nejen z pohledu prostorového uspořádání třídy. Věnuje pozornost též pedagogickým souvislostem.

Ondřej Neumajer, publikováno 28.2.2019 0:00, zhlédnuto 4467×, 2 komentáře

Abeceda tvořivosti podle Laury Fleming

Zatím poslední z řady pomocných metodických materiálů na podporu zavádění modelu tvořivého myšlení do výuky. Inspiraci tentokrát přináší odbornice z New Jersey Laura Fleming.

Bořivoj Brdička, publikováno 25.2.2019 0:00, zhlédnuto 2202×

BYOD, ano či ne?

Zpráva o sérii pokusů s nasazením vlastních přístrojů (BYOD) do výuky odborných předmětů na průmyslovce v našich podmínkách.

Pavel Bárta, publikováno 21.2.2019 0:00, zhlédnuto 4237×, 10 komentářů

Hodina géniů podle A. J. Julianiho

Třetí ze čtyř příspěvků, které se věnují zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe. Tento ukazuje, jak tvořivé myšlení aplikuje jeden z největších expertů na danou problematiku A. J. Juliani z americké Pensilvánie.

Bořivoj Brdička, publikováno 18.2.2019 0:00, zhlédnuto 5327×, 1 komentář

Classtime

Recenze aplikace použitelné pro zpětnou vazbu od žáků a ověřování dosažených výukových výsledků, která zjevně plánuje lokalizaci do češtiny.

Jakub Henzl, publikováno 14.2.2019 0:00, zhlédnuto 2158×

171 — 180 z celkem 1276


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
23.7.2021 10:46
Yannis
Ahoj, Moji studenti byli infikováni (14 studentů z 18). Tak jsem se o ně bál. Online lekce…
15.7.2021 16:38
Jak mohou spolupracovat učitelé hudební výchovy a informatiky? Jaké digitální kompetence…
21.7.2021 8:13
Vyrážíme často s přáteli na túry po celé ČR. Ne vždy spoléháme na to, že si budeme…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
14.7.2021 12:11
silvie113@seznam.cz
Dobrý den, my to ve škole bohužel s kolegyněmi také museli nedávno řešit a zejména v…
14.7.2021 17:57
V kontextu uvedených vzdělávacích modulů jsou v rámci projektu APIV A, a ve spolupráci…
20.7.2021 11:34
Otázka posluchače: Najdu někde přehledný soupis technik formativního hodnocení?…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…
3.7.2021 13:18
Petra
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Od nového školního roku se stanu…
13.7.2021 17:20
V rámci systémového projektu APIV A vznikají také 3 výcvikové vzdělávací moduly…
10.7.2021 22:56
Na tý škole... um, parodii na školu je vás škoda.
12.7.2021 10:44
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma. Toto téma je…