RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1317

Uspořádejme propojené, personalizované online projekty namísto tradiční, uzavřené, frontální online výuky

Co kdybychom na celý měsíc přerušili naši dosavadní, tradiční, uzavřenou online výuku a zkusili realizovat výuku projektovou? Samozřejmě opět online.

Jaroslav Mašek, publikováno 29.4.2020 0:00, zhlédnuto 857×

4 mýty o budoucnosti podle Spencera

Článek předkládající myšlenky profesora George Fox University v Oregonu Johna Spencera, který ukazuje, kam bychom měli nasměrovat využití vzdělávacích technologií, a vysvětluje rozdíl mezi skutečnou inovací výuky a…

Bořivoj Brdička, publikováno 27.4.2020 0:00, zhlédnuto 541×

12 vlastností školního vzdělávacího prostředí

Vedle důležitosti volby vhodného vzdělávacího prostředí pro online výuku jsou tu také nezbytné vlastnosti, které by dané prostředí mělo mít. V tomto článku se podíváme na 12 z nich.

Jaroslav Mašek, publikováno 22.4.2020 0:00, zhlédnuto 770×

Vědecky podložená certifikace vzdělávacích produktů

Zpráva o projektu americké neziskové a výzkumné organizace Digital Promise, který organizuje certifikaci vzdělávacích produktů zaručující jejich kvalitu a účinnost.

Bořivoj Brdička, publikováno 20.4.2020 0:00, zhlédnuto 769×, 2 komentáře

10 důvodů, proč je volba vhodného vzdělávacího prostředí pro online výuku tak důležitá

Ne náhodou je volba vhodného vzdělávacího prostředí hned druhou zásadou online pedagogiky v doporučení Global Online Academy. Tento článek odkrývá 10 důvodů, proč je tato volba tak zásadní a jak s ní souvisejí další…

Jaroslav Mašek, publikováno 15.4.2020 0:00, zhlédnuto 1387×

Personalizace podle EdTechTeacher

Jak aktuální problematiku personalizace vidí představitelé EdTechTeacher, amerického sdružení zabývajícího se vzděláváním učitelů. Příspěvek obsahuje popis několika příkladů dobré praxe z USA.

Bořivoj Brdička, publikováno 14.4.2020 0:00, zhlédnuto 611×

Pomáháme druhým (10. akce Virtuálního Digicentra)

Představení 10. akce Virtuálního Digicentra.

Jaroslav Mašek, publikováno 7.4.2020 0:00, zhlédnuto 635×

Co to ta personalizace vlastně je?

Zpráva o tom, jak pojem „personalizace“ vidí penzionovaný učitel angličtiny z Pensylvánie Peter Greene.

Bořivoj Brdička, publikováno 6.4.2020 0:00, zhlédnuto 487×

Nechme učit žáky místo nás

Co kdybychom na jeden měsíc přestali učit naše žáky a nechali je, aby učili místo nás? Ale ne to, co je učíme ve škole, ale cokoliv budou chtít.

Jaroslav Mašek, publikováno 1.4.2020 0:00, zhlédnuto 1148×, 2 komentáře

7 tipů pro online výuku Johna Spencera

Rady profesora George Fox University v Oregonu Johna Spencera učitelům přecházejícím na výuku online.

Bořivoj Brdička, publikováno 30.3.2020 0:00, zhlédnuto 1200×

11 — 20 z celkem 1317
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
2.6.2020 16:12
Dobrý den, skvělý dotaz! Ne, registrace na Metodickém portálu není třeba. U vstupu do…
3.6.2020 10:36
Metodický portál RVP.CZ pomáhá svým uživatelům už řadu let. Za tu dobu se zde…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
3.6.2020 12:10
Skupina PPUČ
2.6.2020 12:11
Jana
Dobrý den, je třeba registrace na rvp.cz, aby bylo možné webinář sledovat? Jaká je…
2.6.2020 10:33
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
1.6.2020 15:19
Domnívám se, že on-line výuka je tak nepřirozená, že motivovat většinu dětí je spíš…
2.6.2020 12:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
2.6.2020 9:18
Marek z Ostravy
Jsem jednoznačně pro digitalizaci základních komunikačních kanálů mezi školou a…
27.5.2020 19:30
Jak podporovat pozitivní klima v třídním kolektivu prostřednictvím zážitkových…
1.6.2020 9:30

Děkujeme za upozornění, upraveno. Tým Metodického portálu RVP.CZ

29.5.2020 11:52
Skupina Společné vzdělávání