RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1287

Formative – online hodnocení žáka

Recenze jedné volně použitelné aplikace obohacující repertoár nástrojů moderního digitálního učitele.

Stanislav Havlík, publikováno 13.3.2017 0:00, zhlédnuto 3091×

Různost je obtížná

Zpráva o závěrech anglické výzkumnice Jenny Mackness, která analyzovala důvody, proč stále více zjišťujeme, že snadné spojení lidí k zjednodušení vzájemného pochopení nevede.

Bořivoj Brdička, publikováno 6.3.2017 0:00, zhlédnuto 3238×

10 zásad moderní školy podle Willa Richardsona a Bruce Dixona

Informace o studii odborníků stojících za portálem Educating Modern Learners, jejíž náplní je formulace 10 doporučení pro transformaci současné školy v souladu s vývojem světa.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.2.2017 0:00, zhlédnuto 3524×, 3 komentáře

Vize moderního studenta

Článek pokračuje v informování o tom, jak americká Global Digital Citizen Foundation chápe digitální kompetence – tentokrát studentů.

Jitka Rohelová, publikováno 23.2.2017 0:00, zhlédnuto 2113×

Kdo je Jackie Gerstein?

Informace o mimořádně inspirativní americké učitelce, která příkladným způsobem pracuje s technologiemi.

Martin Kadrnožka, publikováno 20.2.2017 0:00, zhlédnuto 2706×

Superinteligence podle Macieje Cegłowského

Výtah z přednášky kalifornského počítačového experta Macieje Cegłowského se zabývá budoucím vývojem umělé inteligence a katastrofickými předpověďmi, že ovládne svět a zničí naši civilizaci.

Bořivoj Brdička, publikováno 13.2.2017 0:00, zhlédnuto 3482×, 1 komentář

Jak pracovat s chybou

Informace o možnostech výukového využití různých druhů chyb podle ředitele americké společnosti Mindsetworks Eduarda Briceña.

Martin Herejk, publikováno 9.2.2017 0:00, zhlédnuto 4744×

Od kultury konektivity k platformním společnostem

Představení vrcholné představitelky holandské vědy José van Dijck, která se zabývá sociálními médii a digitální kulturou. Seznámení s obsahem jejího vystoupení na konferenci internetových vědců v Berlíně s diskuzí…

Bořivoj Brdička, publikováno 6.2.2017 0:00, zhlédnuto 6873×, 8 komentářů

Kdo má prospěch z MOOC kurzů a proč?

Popis aktuálního vývoje MOOC kurzů na základě výzkumů Coursery a nejnovějších dat Class Central, z nichž vyplývá tendence zpoplatňování těchto služeb.

Petra Černá, publikováno 2.2.2017 0:00, zhlédnuto 5211×, 7 komentářů

PISA 2018 a globální kompetence

Příspěvek se v souvislosti s nedávným Kulatým stolem SKAV a EDUin zabývá modifikací cílů mezinárodního šetření OECD PISA směrem ke kompetencím pro 21. století a naší připraveností na tyto změny reagovat.

Bořivoj Brdička, publikováno 30.1.2017 0:00, zhlédnuto 7179×, 7 komentářů

201 — 210 z celkem 1287


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
24.2.2020 18:20
Dominik Raška
Vážení kolegové, sem prosím vkládejte Vaše rady, viz úkol. Napište jednu radu, něco, co…
21.2.2020 14:21
Je jedno, kde jsi a kolik Ti je, protože snít můžeš všude a za všech okolností! Film jako…
23.2.2020 19:23
Moc děkuji za tak podrobný a důležitý přehled významných osobností a jejich studií ve…
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
23.2.2020 4:52
Martin
Dobry den. Omlouvam se za diakritiku, nemam ceskou klavesnici. Ziji v USA a americke…
19.2.2020 10:41
Jak přistupovat k naší historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? Již…
22.2.2020 18:51
Ráda jsem se podívala i v sobotu večer, moc děkuji. Jana Janků
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
20.2.2020 11:42
Vytvořili jsme školní vizi a chceme se zaměřit na činnosti, které k ní budou směřovat.…
18.2.2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
21.2.2020 7:39
Přečtěte si ještě toto: Odpor vůči ovlivňování lidí online podle Williamse.
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…