Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1375

Grafické nástroje Lisy Rost

Zpráva o činnosti německé expertky na vizualizaci dat spolu s testování některých nástrojů, které doporučuje.

Radim Doležel, publikováno 30.8.2018 0:00, zhlédnuto 1732×

Příprava učitelů hrou

Zpráva o hře vyvinuté v MIT Teaching Systems Lab, jejímž cílem je pomoci studentům učitelství získat celkový přehled o vývoji školství za posledních 100 let.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.8.2018 0:00, zhlédnuto 3355×, 1 komentář

Ochrana súkromia študentov na sociálnych sieťach

Zamyšlení nad tím, co pedagogům brání ve využití sociálních médií a jak by k nim měli přistupovat.

Paulína Pélyová, publikováno 30.7.2018 0:00, zhlédnuto 3511×, 2 komentáře

Jak se i na vejšce můžete naučit anglicky?

Vlastní zkušenost s výukou jazyka, která se může stát užitečnou inspirací pro každého.

Ráchel Kopůncová, publikováno 2.7.2018 0:00, zhlédnuto 3132×

Kaizena – nástroj pro zpětnou vazbu

Článek popisuje funkce nástroje Kaizena a jeho možnosti využití ve výuce.

Nikola Laporčáková, publikováno 25.6.2018 8:49, zhlédnuto 1817×

Když velký bratr dostane velká data

Zpráva o tom, jakého pokroku dosahuje plošná aplikace umělé inteligence a hlubokého učení na velkých datech za účelem kontroly lidí (stabilizace společnosti) v Číně, to vše v souvislosti se školstvím.

Bořivoj Brdička, publikováno 25.6.2018 0:00, zhlédnuto 4077×, 4 komentáře

Vize budoucnosti z pohledu školské instituce

Informace o zprávě, kterou pro nasměrování svého budoucího vývoje vypracoval Georgijský technický institut. Aplikuje současné vnímání komplexního vývoje světa, a tak může být inspirací jiným institucím i obecné…

Bořivoj Brdička, publikováno 18.6.2018 0:00, zhlédnuto 2282×

Škola jako místo pro práci

Zpráva o mé účasti na akci EUN doprovázející publikování výzkumné zprávy o zavádění na tvorbu orientovaných flexibilních prostor do evropských škol. Jedná se o výstup aktivit specializovaného pracoviště EUN – Future…

Bořivoj Brdička, publikováno 11.6.2018 0:00, zhlédnuto 4742×, 8 komentářů

Boti v roli výukových asistentů

Článek popisuje současné možnosti aplikace umělé inteligence se schopností hlubokého učení v roli výukových asistentů učitelů i studentů.

Bořivoj Brdička, publikováno 4.6.2018 0:00, zhlédnuto 4084×, 6 komentářů

Jak se stát expertem?

Článek se věnuje popisu změn, které souvisí s budováním schopností potřebných k dosažení úrovně experta v oborech využívajících současný technologický pokrok.

Bořivoj Brdička, publikováno 28.5.2018 0:00, zhlédnuto 2958×, 4 komentáře

201 — 210 z celkem 1375


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
25.1.2021 11:00
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
25.1.2021 8:00
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
23.1.2021 18:00
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…