RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1253

Pedagogika digitální diskuze

Druhý a poslední díl seriálu, který informuje o výstupech amerického International Center for Leadership in Education. Tento se věnuje popisu využití digitální diskuze ve výuce tak, jak ji chápe výzkumník Eric Sheninger.

Bořivoj Brdička, publikováno 13.5.2019 0:00, zhlédnuto 1069×

Khanova škola v Digicentru – část 2.: Projekt s Khanovou školou a technologická výuka budoucnosti

Druhý díl o setkání v brněnském Digicentru s Alenou Vlachovou z Khanovy školy.

Jaroslav Mašek, publikováno 10.5.2019 0:00, zhlédnuto 1354×

Khanova škola v Digicentru – část 1.: Seznámení a význam

O dalším setkání v brněnském Digicentru, tentokrát s Alenou Vlachovou z Khanovy školy.

Jaroslav Mašek, publikováno 8.5.2019 0:00, zhlédnuto 1540×

Relevance jako základ digitální školy

První ze dvou článků informujících o výstupech amerického International Center for Leadership in Education. Tento se věnuje Rámci relevance výuky.

Bořivoj Brdička, publikováno 6.5.2019 0:00, zhlédnuto 1189×

Zkoumání vlivu socializovaného robota Tega na vývoj dětí v MIT Media Lab

Zpráva o výzkumu, který v rámci své dizertace na MIT Media Lab realizovala tamní doktorandka Jacqueline M Kory-Westlund.

Bořivoj Brdička, publikováno 29.4.2019 0:00, zhlédnuto 1236×

Anya Kamenetz o technologiích pro rodiče

Zpráva přinášející informaci o činnosti známé americké blogerky, specialistky na problematiku využívání mobilních zařízení dětmi doma.

Bořivoj Brdička, publikováno 23.4.2019 0:00, zhlédnuto 1299×

Na Spomocníkovi – díl 4.: Štěpánka Baierlová a Hanka Šandová

Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…

Jaroslav Mašek, publikováno 17.4.2019 0:00, zhlédnuto 1099×

Neřešte zda, ale co děti s přístroji dělají

Zpráva shrnující výsledky dvou výzkumů podporujících náš doporučovaný přístup k technologiím v rukou žáků. Jeden pochází z australské Queensland University of Technology, druhý z University of Oxford. Titulek říká vše.

Bořivoj Brdička, publikováno 15.4.2019 0:00, zhlédnuto 1940×

5 největších výzev školství podle CoSN

Článek přináší informaci o zprávě amerického sdružení Consortium for School Networking, která popisuje největší překážky, které bude školství v budoucnosti řešit v souvislosti se vzdělávacími technologiemi.

Bořivoj Brdička, publikováno 8.4.2019 0:00, zhlédnuto 2031×, 1 komentář

Tramvajové dilema a informatické myšlení

Článek vysvětluje zajímavý problém, na který narážejí vývojáři systémů řízení autonomních (samořídicích) vozidel. Komu v případě nevyhnutelnosti nehody více ublížit?

Bořivoj Brdička, publikováno 1.4.2019 0:00, zhlédnuto 1326×

21 — 30 z celkem 1253
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.9.2019 11:02
janbratan
Dobrý den. Já mohu doporučit okolí tu http://www.nadryb ni ke m. eu Jezdíme už pravidelně a…
17.9.2019 13:56
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
4.9.2019 18:03
Gratuluji Petře a díky všem za tuhle letní aktivitu. Slávek Hora
17.9.2019 13:58
Skupina Pokusné ověřování "Hodina pohybu navic"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.
16.9.2019 8:49
Dobrý den, vaše školské zařízení jsme doplnili do seznamu institucí. Nyní můžete svůj…
16.9.2019 18:18
Jak docílit efektivní komunikace mezi školou a rodinou? Jaké formy k tomu lze použít a…
1.9.2019 17:39
Přesně tak. Lidé, kteří umějí vytvořit aplikaci, která připraví žáka na znalostně…
13.9.2019 12:29
Skupina Projekt Člověk a technika
16.9.2019 8:36
Dobrý den! Díky za zprávu. Ozveme se vám. Lenka
12.9.2019 14:20
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
31.8.2019 13:33
Jde ale samozřejmě o to, jak je systém přípravy žáků k přijímačkám nastaven …
11.9.2019 10:41
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV