RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1316

Hravé programování

V článku naleznete stručný popis vybraných webových herních aplikací pro děti, které rozvíjí algoritmické myšlení a mohou být počátečním krokem k výuce programování.

Zuzana Kocourková, publikováno 24.8.2015 0:00, zhlédnuto 4836×, 1 komentář

Průvodce vývojáře vzdělávacích technologií II.

2. díl zprávy o dokumentu vytvořeném v gesci amerického federálního ministerstva školství s doporučením určeným vývojářům výukových aplikací vhodných pro použití ve školách.

Bořivoj Brdička, publikováno 20.8.2015 0:00, zhlédnuto 2269×, 2 komentáře

Průvodce vývojáře vzdělávacích technologií I.

1. díl zprávy o dokumentu vytvořeném v gesci amerického federálního ministerstva školství s doporučením určeným vývojářům výukových aplikací vhodných pro použití ve školách.

Bořivoj Brdička, publikováno 19.8.2015 0:00, zhlédnuto 2960×, 6 komentářů

Zpráva o přípravě nové učebnice latiny pro gymnázia

Zpráva o vznikající učebnici latiny pro gymnázia, založené na textové metodě.

Marcela Slavíková, publikováno 4.8.2015 9:35, zhlédnuto 4056×

Jaký je rozdíl mezi ISCED a EQF?

Článek vysvětluje rozdíl mezi Mezinárodní klasifikací pro vzdělávací programy ISCED a Evropským rámcem kvalifikací (EQF). Obsahuje tabulku, která přehledně znázorňuje zařazení českých vzdělávacích programů a…

Mgr. Milada Stalker, publikováno 30.7.2015 11:13, zhlédnuto 4188×

Diskuze o tabletech je potřebná, musí ale vycházet z objektivních dat

Článek shrnuje aktuální situaci na poli zavádění tabletů do škol v České republice.

Ondřej Neumajer, publikováno 27.7.2015 0:00, zhlédnuto 5450×, 4 komentáře

Financování prospěšných projektů X Prize

Zpráva o zajímavém grantovém programu, který, kromě jiného, financuje poměrně značnými částkami i vývoj výukových aplikací.

Martin Kadrnožka, publikováno 2.7.2015 0:00, zhlédnuto 1811×

9 poučení ze zavádění 1:1

Informace o tom, jaké poučení si odnesli pracovníci několika amerických školských obvodů ze zavádění využívání technologií ve všech školách formou 1:1.

Jakub Pivec, publikováno 29.6.2015 0:00, zhlédnuto 2796×, 1 komentář

Cloud computing v odborném vzdělávání

Přehled existujících aplikací simulujících návrh elektronických obvodů včetně možností využití ve výuce ve formě pohledu učitele z praxe.

Jaroslav Žákech, publikováno 25.6.2015 0:00, zhlédnuto 6856×, 2 komentáře

Paradox prádelní šňůry

Zpráva o zajímavém principu doprovázejícím tvorbu a využití volně dostupných materiálů ve školství i jinde inspirovaná výkladem známého autora pojmu web 2.0 a majitele nakladatelství počítačové literatury Tima O'Reillyho.

Bořivoj Brdička, publikováno 22.6.2015 0:00, zhlédnuto 3285×, 1 komentář

351 — 360 z celkem 1316


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.5.2020 16:28
Alena Vysilová
Podle mě je tvoření hlavně u malých dětí nesmírně důležité! My například docela…
27.5.2020 19:30
Jak podporovat pozitivní klima v třídním kolektivu prostřednictvím zážitkových…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
29.5.2020 11:52
Skupina Společné vzdělávání
28.5.2020 15:06
Ondřej Vytra
Naprosto klíčová je podle mě kvalitní kancelářská židle. Já jsem si dovezl svou a když…
27.5.2020 11:58
Cílem materiálu je prostřednictvím robůtka, jehož jméno v sobě nese nejen jeho oblíbené…
1.6.2020 15:19
Domnívám se, že on-line výuka je tak nepřirozená, že motivovat většinu dětí je spíš…
27.5.2020 16:34
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 27. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
28.5.2020 13:26
Vysma
Jak je to s cestovními doklady pro děti, když se pořádá hromadný výlet třídy?
20.5.2020 11:21
Paní učitelka 1. stupně Jana Rohová nám představí dlouhodobý projekt pro rozvoj…
1.6.2020 9:30

Děkujeme za upozornění, upraveno. Tým Metodického portálu RVP.CZ

27.5.2020 16:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 26. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…