RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1301

Five-minute film festival

Informace o zajímavé expertce Edutopia Amy Erin Borovoy, která se specializuje na výuková videa a videotutoriály s odkazy a ukázkami.

Pavlína Malinská, publikováno 8.12.2014 0:00, zhlédnuto 1954×

Open Badges – motivace žáků

Informace o možných způsobech aplikace odznaků založená na využití nejrozšířenějšího nástroje, tj. Mozilla Open Badges.

Lenka Hůlová, publikováno 4.12.2014 0:00, zhlédnuto 5092×, 1 komentář

Specifikace informační gramotnosti NIQES

Seznámení učitelské veřejnosti s výsledky práce skupiny, která měla v projektu ČŠI NIQES za úkol definovat obsah informační gramotnosti odpovídající současnému vývoji poznání. Tato zpráva komentuje souvislosti a…

Bořivoj Brdička, publikováno 1.12.2014 0:00, zhlédnuto 5744×

Virtuální učebna Google Classroom

Článek popisuje nástroj firmy Google doplňující volně dostupné prostředí Google Apps pro vzdělávání o systém plnící některé funkce řízení výuky (LMS, VLE), který je zcela přirozeně vhodný pro školy, které toto…

Jan Bouchner, publikováno 27.11.2014 0:00, zhlédnuto 31047×

Výzkum počítačové a informační gramotnosti ICILS 2013

Zpráva o výsledcích šetření ICILS 2013 zabývajícího se počítačovou a informační gramotností žáků, v němž skončila ČR na prvním místě, spojená s komentářem reflektujícím osobní názor autora.

Bořivoj Brdička, publikováno 26.11.2014 0:00, zhlédnuto 8073×, 4 komentáře

Úskalí a přednosti jednotlivých latinských učebnic

Autorka na základě svých zkušeností uvádí srovnání jednotlivých latinských učebnic dostupných na našem trhu. Všímá si předností učebnic pro výuku na různých typech středních škol, ale také uvádí metodické…

Lenka Jedličková, publikováno 25.11.2014 9:26, zhlédnuto 3657×

ASIDE blog aneb aby škola nebránila učení

Zpráva o zajímavém blogu na podporu inovativních výukových metod provozovaném dvěma špičkovými americkými učiteli.

Jiří Blažek, publikováno 24.11.2014 0:00, zhlédnuto 3537×

CodeMonkey - napiš kód a utrhni banán!

Popis velmi zajímavé a užitečné aplikace, která hravou formou uvádí žáka do světa algoritmizace a informatického myšlení.

Bc. Miloslav Khas, publikováno 20.11.2014 0:00, zhlédnuto 3568×

Projekt LOON aneb balonový internet do odlehlých oblastí

Zpráva o zajímavé aktivitě společnosti Google, která se snaží připojit do internetu i ty nejzapadlejší oblasti světa, a to včetně škol.

Lukáš Lebeda, publikováno 18.11.2014 0:00, zhlédnuto 2187×

Korpus českého verše a jeho využití ve výuce

Zpráva o novém nástroji Ústavu pro českou literaturu AV ČR, který poskytuje informace o české poezii 19. a 20. st. a může být vhodným zdrojem informací pro výuku.

Jan Bouchner, publikováno 13.11.2014 0:00, zhlédnuto 4018×

401 — 410 z celkem 1301


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
3.4.2020 20:08
Anonymák
tenká homogenní tyč o délce h=3,7m a hmotností m=1kg je postavena kolmo k zemi. Po…
4.4.2020 14:47
Chtěli bychom Vás pozvat na webinář, který se bude konat v úterý 7. 4. 2020 od 13:00.…
7.4.2020 22:43
Byl jednou jeden život, bílé krvinky: Když seriál kdysi začínal v TV, tak mě zpořátku…
7.4.2020 18:22
Skupina PPUČ
1.4.2020 20:22
fórum Aktuality
- online setkání - středa 8. 4. 2019, 20:00 Webinář prezentuje nejrůznější hry a…
2.4.2020 12:05
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
7.4.2020 12:10
Ad Jakub Holec: \"Myslím, že je dobré hledat různé způsoby, kterými se žáci budou lépe…
7.4.2020 14:25
Skupina Čtenářská gramotnost
Během webináře se účastník seznámí s nástrojem didaktický potenciál textu, který mu…
1.4.2020 20:19
Středa 8. 4. 2019, 20:00 Pohybové hry a aktivity v přírodě pro děti předškolního věku…
2.4.2020 11:51
Mgr., Bc. Michael Novotný nám nabídne nejrůznější hry a činnosti, které lze aplikovat v…
7.4.2020 11:58
Článek uvádí několik příkladů aplikací pro mobilní zařízení, které je možné…
6.4.2020 12:25
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…