RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1281

Jak budovat vzdělávací prostředí digitálních učitelů

Článek rozebírá obsah potřebných ICT kompetencí učitelů a naznačuje, jak je možné je rozvíjet.

Bořivoj Brdička, publikováno 31.1.2011 0:00, zhlédnuto 5859×

Osobní vzdělávací prostředí učitele

Druhý díl seriálu o konektivismu se zabývá popisem osobního vzdělávacího prostředí učitele.

Bořivoj Brdička, publikováno 24.1.2011 0:00, zhlédnuto 8912×, 3 komentáře

Job Shadowing na jihu Anglie

Informativní článek o návštěvě zahraniční školy v rámci programu celoživotního vzdělávání Comenius – Job Shadowing.

Petr Tišl, publikováno 21.1.2011 13:37, zhlédnuto 3702×

Velkoplošná interakce dotykem

Článek diskutuje rozdíly mezi interaktivními tabulemi a velkoplošnými dotykovými monitory. Zabývá se též vhodností jejich uplatnění ve výuce.

Petra Vaňková, publikováno 13.1.2011 0:00, zhlédnuto 3791×

Rozvažte ICT koordinátorům ruce aneb cloud computing

Článek předkládá aktuální pohled na problematiku uplatnění ICT koordinátorů na školách v souvislosti s vývojem online výukových aplikací směrem ke cloud computingu.

Ondřej Neumajer, publikováno 10.1.2011 0:00, zhlédnuto 9196×, 1 komentář

Riaditeľ na jeden deň

Článek popisující zajímavý projekt města Chicaga, který se snaží propojit státní školy s manažery a odborníky z praxe.

Peter Weis, publikováno 6.1.2011 0:00, zhlédnuto 3465×

Učitelský spomocník se stěhuje a bilancuje

Článek shrnující dosavadní vývoj Učitelského spomocníka, loučící se se starou verzí redakčního prostředí na Pedagogické fakultě UK a vyjadřující přaní budoucího zdárného vývoje pod hlavičkou RVP.cz v dalších letech.

Bořivoj Brdička, publikováno 3.1.2011 0:00, zhlédnuto 4602×

Bude PISA 2009 pro nás poučením?

Studie snažící se popsat, jaká opatření mohou pomoci změnit zhoršující se výsledky našeho školství v mezinárodních srovnáních.

Bořivoj Brdička, publikováno 13.12.2010 0:00, zhlédnuto 15643×, 15 komentářů

Strategie skutečné reformy školství

Článek popisující kampaň učitelů v USA blogujících za skutečnou reformu školství, jež byla namířena proti záměrům tamního federálního ministerstva školství. Jako příklad je použit příspěvek nadace Edutopia…

Bořivoj Brdička, publikováno 6.12.2010 22:17, zhlédnuto 8935×, 10 komentářů

Technologická transformace školství v USA pokračuje

Článek popisující aktuální vývoj technologické reformy státních škol v USA řízené federálním ministerstvem školství pod vedením pana ministra Arne Duncana.

Bořivoj Brdička, publikováno 29.11.2010 0:00, zhlédnuto 6545×, 4 komentáře

781 — 790 z celkem 1281


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.1.2020 14:25
Děkuji, kolegové, můžete "odpovídat"; ale můžete také upozornit na něco, co shledáte…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
25.1.2020 19:11
Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na…
28.1.2020 15:35
Skupina Výchova k občanství/Občanský a společenskovědní základ
Digifolio sdružuje informace o Výchově k občanství, Občanském a společenskovědní m…
27.1.2020 20:08
Dominik Raška
Milí lídři, toto fórum je určené pro sdílení Vašich zkušeností s využíváním…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
28.1.2020 15:35
Skupina Výchova k občanství/Občanský a společenskovědní základ
INFORMACE O NOVĚ VZNIKLÉ ASOCIACI UČITELŮ OBČANSKÉ VÝCHOVY A SPOLEČENSKÝCH VĚD.  TO, O…
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
28.1.2020 13:53
Skupina Finanční gramotnost
Cílem pohledu je podat základní informace o dostupném neformálním vzdělávání ve…