RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1286

Tvorba podcastů s aplikací Anchor

Recenze aplikace usnadňující tvorbu a publikování zvukových pořadů ve formě podcastu s diskuzí výukových možností.

Jan Vais, publikováno 7.3.2019 0:00, zhlédnuto 1555×

Na Spomocníkovi – díl 2.: Petra Boháčková

Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…

Jaroslav Mašek, publikováno 6.3.2019 0:00, zhlédnuto 1623×

Digitální wellbeing na Future Learn

Zpráva o MOOC kurzu Digital Wellbeing vedeném Susan Halfpenny z University of York, který byl volně dostupný prostřednictvím Future Learn.

Bořivoj Brdička, publikováno 4.3.2019 0:00, zhlédnuto 4045×, 7 komentářů

Třída budoucnosti jako koncept práce s prostorem ve třídě

Článek vysvětluje souvislosti inovace školního prostředí nejen z pohledu prostorového uspořádání třídy. Věnuje pozornost též pedagogickým souvislostem.

Ondřej Neumajer, publikováno 28.2.2019 0:00, zhlédnuto 3078×, 2 komentáře

Abeceda tvořivosti podle Laury Fleming

Zatím poslední z řady pomocných metodických materiálů na podporu zavádění modelu tvořivého myšlení do výuky. Inspiraci tentokrát přináší odbornice z New Jersey Laura Fleming.

Bořivoj Brdička, publikováno 25.2.2019 0:00, zhlédnuto 1331×

BYOD, ano či ne?

Zpráva o sérii pokusů s nasazením vlastních přístrojů (BYOD) do výuky odborných předmětů na průmyslovce v našich podmínkách.

Pavel Bárta, publikováno 21.2.2019 0:00, zhlédnuto 3422×, 10 komentářů

Hodina géniů podle A. J. Julianiho

Třetí ze čtyř příspěvků, které se věnují zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe. Tento ukazuje, jak tvořivé myšlení aplikuje jeden z největších expertů na danou problematiku A. J. Juliani z americké Pensilvánie.

Bořivoj Brdička, publikováno 18.2.2019 0:00, zhlédnuto 1919×

Classtime

Recenze aplikace použitelné pro zpětnou vazbu od žáků a ověřování dosažených výukových výsledků, která zjevně plánuje lokalizaci do češtiny.

Jakub Henzl, publikováno 14.2.2019 0:00, zhlédnuto 1469×

Propast tvořivosti podle Johna Spencera

Druhý ze čtyř příspěvků zabývajících se zaváděním metodiky tvořivého myšlení do praxe. Tento se věnuje přednímu americkému odborníkovi z Oregonu Johnu Spencerovi.

Bořivoj Brdička, publikováno 11.2.2019 0:00, zhlédnuto 1469×, 1 komentář

Mění používání digitálních nástrojů náš mozek?

Seznámení s obsahem studie Eleny Pasquinelli vyšlé v Scientific American, která se zabývá vlivem technologií na dlouhodobé změny fungování lidského mozku.

Ondřej Černý, publikováno 7.2.2019 0:00, zhlédnuto 3450×, 7 komentářů

71 — 80 z celkem 1286


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
20.2.2020 11:42
Vytvořili jsme školní vizi a chceme se zaměřit na činnosti, které k ní budou směřovat.…
21.2.2020 14:21
Je jedno, kde jsi a kolik Ti je, protože snít můžeš všude a za všech okolností! Film jako…
21.2.2020 7:39
Přečtěte si ještě toto: Odpor vůči ovlivňování lidí online podle Williamse.
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:32
fórum Aktuality
- online setkání - středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství a jeho „druhý život“,…
19.2.2020 10:41
Jak přistupovat k naší historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? Již…
20.2.2020 13:18
Zdroje k experimentu: Bohuslav Řehák, profesor Raisova stát.ústavu učitelského v Jičíně:…
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:27
Středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu Jak…
18.2.2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
20.2.2020 10:59
Poprvé se v tomto seriálu objevuje reflexe - stručná zpráva o zkušenostech učitelů…
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…