RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 70

Norové mají jiné zázemí, ale podobné problémy. Můžeme se inspirovat?

Podobnosti mezi problémy se čtenářskou gramotností u českých a norských žáků, které vyplynuly z mezinárodních testů PISA.

Anna Valouchová, publikováno 5.6.2008 10:51, zhlédnuto 10975×

Vyhodnocení I. etapy diskuse k filmové výchově

Od října loňského roku probíhá na stránkách Metodického portálu diskuse na téma Filmová výchova www.rvp.cz/clanek/1654. Vzhledem k tomu, že v současné době obsahuje 19 podnětných příspěvků od lidí, kteří se touto…

VÚP Praha, publikováno 26.5.2008 0:00, zhlédnuto 6709×

Výsledky výzkumu PISA 2006

Dne 4. 12. 2007 byly na semináři Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy prezentovány výsledky mezinárodního projektu PISA (Programme for International Student Assesement), který proběhl pod záštitou organizace OECD…

VUP Praha, publikováno 11.1.2008 0:00, zhlédnuto 14666×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Film a výuka

Příspěvek je součástí diskusního fóra k problematice filmové výchovy a jejího zařazení do systému všeobecného vzdělávání.

Dalimil Koutek, publikováno 17.10.2007 0:00, zhlédnuto 10280×

Filmová výchova na školách

Příspěvek je součástí diskusního fóra k problematice filmové výchovy a jejího zařazení do systému všeobecného vzdělávání.

Pavel Lux, publikováno 15.10.2007 0:00, zhlédnuto 7404×

Filmová výchova

Příspěvek je součástí diskusního fóra k problematice filmové výchovy a jejího zařazení do systému všeobecného vzdělávání.

Martin Čihák, publikováno 15.10.2007 0:00, zhlédnuto 8215×

Idea filmové výchovy

Příspěvek je součástí diskusního fóra k problematice filmové výchovy a jejího zařazení do systému všeobecného vzděláván.

Ivan Klimeš, publikováno 8.10.2007 0:00, zhlédnuto 6926×

Několik důvodů, proč by měla být filmová/audiovizuální výchova součástí vzdělávání

Příspěvek je součástí diskusního fóra k problematice filmové výchovy a jejího zařazení do systému všeobecného vzdělávání.

Miroslav Petříček, publikováno 8.10.2007 0:00, zhlédnuto 7416×

Filmová výchova ve školách?

Cílem diskuse je pojmenovat problematiku filmové výchovy v systému všeobecného vzdělávání a vytvořit východiska pro zpracování metodického materiálu. Podchytit a zmapovat situaci v rovině teoretického zázemí i pedagogické praxe.

Markéta Pastorová, publikováno 17.7.2007 0:00, zhlédnuto 5820×

Žákovské fiktivní firmy v České republice

Příspěvek popisuje situaci fiktivních žákovských firem v České republice a nabízí metodickou podporu pro založení žákovské fiktivní firmy (např. placení daní a pojištění, spolupráce se zahraničními fiktivními…

Zina Pávišová, publikováno 25.10.2006 0:00, zhlédnuto 10781×

61 — 70 z celkem 70
«« « 1 2 3 4 5 6 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.9.2020 11:29
zúza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to chodí u vás na škole. My poslední dva roky máme…
21.9.2020 18:03
Vyhoření se v naší společnosti stává stále častějším jevem. Je možné tomuto stavu…
21.9.2020 17:51
Odpovědi z chatu, na které se nedostalo v době webináře, nabízíme v blogovém příspěvku…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
22.9.2020 2:06
A co si prostě udělat nějaký test, který vám potvrdí, že jste na úrovni rodilého…
21.9.2020 17:57
Vymezíme si pojmy pedagogická diagnostika, sumativní hodnocení, formativní hodnocení a…
20.9.2020 10:08
Skutečnost, že znevýhodnění žáci nevystačí s rovným přístupem ke vzdělání bývá v…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…
22.9.2020 1:55
Dobrý den, nechci kvůli tomu zakládat nové téma. Je toto dobrý překladač…
21.9.2020 9:00
Článek se zaměřuje na rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách Literární výchovy…
14.9.2020 10:16

Paní Havířová, děkujeme za upozornění, víme o tom, s problematikou typografie x…

13.9.2020 22:01
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.