RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 67

Učení (se) místem v libereckém geografickém vzdělávání, druhá část

Tento článek navazuje na první obecnou část. V tomto textu také navazuje na první část číslování, rámečků, tabulek a obrázků. Na konci tohoto textu je uvedena použitá literatura pro obě části.

Jaroslav Vávra, publikováno 20.2.2019 9:11, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Učit (se) místem, první (obecná) část

Tento článek je součásti dvoudílného textu Učit (se) místem. První článek se věnuje této geografické koncepci obecně, druhý se zaměřuje za zkušenosti s touto koncepcí v přípravě budoucích učitelů zeměpisu a FP TU v…

Jaroslav Vávra, publikováno 18.2.2019 9:48, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Učebnice anglického jazyka – zábava, nebo promarněná příležitost? Část 2.

Článek představuje druhou část textu, jehož ústředním tématem je analýza, která zjišťuje, jaké příležitosti poskytuje učebnice New English File (2005–2008) pro rozvoj vědomostí, schopností a postojů žáků v…

Zdeněk Hromádka, publikováno 29.11.2018 11:34, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Učebnice anglického jazyka – zábava, nebo promarněná příležitost? Část 1.

Článek představuje první část textu, jehož ústředním tématem je analýza, která zjišťuje, jaké příležitosti poskytuje učebnice New English File (2005–2008) pro rozvoj vědomostí, schopností a postojů žáků v…

Zdeněk Hromádka, publikováno 27.11.2018 9:21, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Taxonomie a demografický model podle spirálového kurikula ve vyšších ročnících gymnázia

Článek je zařazený do seriálu Demografický model, spirálové kurikulum a SOLO taxonomie. Geografické téma demografického modelu je v tomto textu rozvinuto ze základního vzdělávání do gymnaziálního vzdělávání. Rozvíjí…

Jaroslav Vávra, publikováno 13.6.2018 9:25, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Demografický model, spirálové kurikulum a SOLO taxonomie. Liberecký příklad

V přípravě budoucích učitelů zeměpisu na PF Technické univerzity v Liberci se zaměřujeme na vyvážený přístup mezi oborem (geografií) a pedagogikou. Článek je zařazen do seriálu Demografický model, spirálové kurikulum a…

Jaroslav Vávra, publikováno 4.6.2018 10:11, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Revize kurikula nejsou jen u nás

V České republice v současnosti probíhá revize rámcových vzdělávacích programů. Jak se takové revize provádějí v jiných zemích a mohou být inspirativní i pro nás? Na to jsme se ptali PaedDr. Markéty Pastorové, která se…

Zoja Franklová, publikováno 1.8.2012 8:39, zhlédnuto ×

Konzultační centrum NÚV – odpovědi k problematice gymnaziálního vzdělávání, II. část

Článek shrnuje odpovědi pracovníků Konzultačního centra Národního ústavu pro vzdělávání na zaslané dotazy týkající se problematiky gymnaziálního vzdělávání.

Národní ústav pro vzdělávání, publikováno 31.7.2012 9:22, zhlédnuto ×

Česko-bavorská báze porozumění v oblasti uměleckého vzdělávání aneb komparace možností naplňování kompetence vizuální komunikace na gymnáziích

Komparace cílových kategorií uměleckého vzdělávání vychází z rozboru kurikulárních dokumentů pro gymnázia České republiky a Bavorska. Středem zájmu jsou základní segmenty vzdělávacích obsahů, a to formulovaných na…

Věra Uhl Skřivanová, publikováno 10.2.2012 9:27, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Výuka ICT na SŠ: Anketa mezi odborníky v oblasti ICT a vzdělávání - Vzdělávací program

Druhá část seriálu Anketa k výuce ICT na SŠ shrnuje odpovědi odborníků na otázky k problematice vzdělávacího programu.

Jan Walter, publikováno 5.12.2011 10:06, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

1 — 10 z celkem 67
1 2 3 4 5 6 7 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.3.2019 14:28
fórum Aktuality
- online setkání - středa 27. 3. 2019, 20:00 Základní důležité pojmy – digitální…
16.3.2019 9:04
Ve věci býčích zápasů jsem zaujatý. Nejspíš mám raději ty býky, nežli lidi, kteří…
19.3.2019 15:42
Moc pěkné nápady. Děkuji.
8.3.2019 13:23
Skupina MŠMT: konference, semináře, informace
Evropské středisko pro moderní jazyky (ECML) nabízí program zaměřený na vytváření…
18.3.2019 14:24
Středa 27. 3. 2019, 20:00 Rozvoj digitální gramotnosti pro 2. stupeň ZŠ Eva Fanfulová a…
14.3.2019 19:40
Odborný garant čtenářské gramotnosti NÚV Petr Koubek nás provede zákoutími trnité cesty…
19.3.2019 9:32
Michale, máte pocit, že mé zpracování je nevědecké, že? Rozumím! Všimněte si, že jsem…
7.3.2019 17:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 7. 3. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
11.3.2019 17:36
Dobrý den, sláva, odkaz jsem našla, jedná se o prezentaci o využití ICT nástrojů v…
14.3.2019 12:45
Máte zájem rozvíjet čtenářskou gramotnost ve výuce anglického jazyka, a nevíte jak…
19.3.2019 8:58
Myslím, že pěkný a velice potřebný článek. Téma by si jistě zasloužilo pečlivější…
6.3.2019 14:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 6. 3. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…