Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 68

Tvůrčí psaní

Proč má smysl učit žáky tvůrčímu psaní? Psaní je činnost směřující k tvorbě textů. Je to jedna ze základních zdatností, které žák dosáhne v průběhu školního vzdělávání. Školská výuka se ovšem věnuje…

Zbyněk Fišer, publikováno 21.10.2005 0:00, zhlédnuto 22448×

Tvůrčí semináře k výtvarnému oboru

* Teorie a kritika současného uměleckého projevu * Experimentální etudy a cvičení vycházející z obsahových objevů uměleckých avantgard * Tvorba uměleckého projektu (experiment jako základ umění) * Nová média…

VUP Praha, publikováno 21.10.2005 0:00, zhlédnuto 4596×

Dramatický obor

Vzhledem k tomu, že RVP GV obsahuje pouze vzdělávací obsah povinný pro všechny žáky, je nabídka dalších vzdělávacích oborů umístěna na portál. Vzdělávací obsah těchto oborů bude (stejně jako pilotní verze RVP GV)…

VUP Praha, publikováno 21.10.2005 0:00, zhlédnuto 6518×

Struktura ŠVP pro základní vzdělávání na nižších stupních víceletých gymnázií

Podle této struktury se vytváří ŠVP pro nižší stupně víceletých gymnázií, struktura pro čtyřletá gymnázia a pro vyšší stupeň víceletých gymnázií je obsažena v RVP GV. Víceletá gymnázia mají přitom možnost…

VUP Praha, publikováno 20.10.2005 0:00, zhlédnuto 8242×

Průběh pilotního ověřování tvorby ŠVP na vybraných gymnáziích

Informace o systémovém projektu ESF – Pilot G, který se zaměřuje na ověřování tvorby ŠVP na gymnáziích.

VUP Praha, publikováno 17.10.2005 0:00, zhlédnuto 7414×

Často kladené dotazy

Často kladené dotazy

VÚP Praha, publikováno 17.10.2005 0:00, zhlédnuto 14212×

Podkladová literatura

Podkladová literatura

VÚP Praha, publikováno 30.8.2004 0:00, zhlédnuto 9500×

Rámcový vzdělávací program pro gymnaziální vzdělávání zpracovali

Seznam autorů RVP GV.

VÚP Praha, publikováno 30.8.2004 0:00, zhlédnuto 9413×

61 — 68 z celkem 68
«« « 1 2 3 4 5 6 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
2.12.2020 19:09
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 2. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
2.12.2020 18:58
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
2.12.2020 12:33
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 1. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…