- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Výuka ICT na SŠ: Anketa mezi odborníky v oblasti ICT a vzdělávání - Vzdělávací program
Druhá část seriálu Anketa k výuce ICT na SŠ shrnuje odpovědi odborníků na otázky k problematice vzdělávacího programu.
Vytváříme školní vzdělávací programy – fyzika (fyzikální vzdělávání)
Článek předkládá tři varianty učebních osnov fyziky pro čtyřletá gymnázia a vyšší stupeň víceletých gymnázií. Vypracované osnovy nalezne čtenář v příloze.
Konzultační centrum VÚP – odpovědi k problematice gymnaziálního vzdělávání, I. část
Článek shrnuje odpovědi pracovníků Konzultačního centra Výzkumného ústavu pedagogického v Praze na zaslané dotazy týkající se problematiky gymnaziálního vzdělávání.
Filmová/Audiovizuální výchova pro gymnázia
Článek přináší obsah doplňujícího vzdělávacího oboru Filmová/Audiovizuální výchova pro gymnázia. Úvodním komentářem přispěla PaeDr. Markéta Pastorová z Výzkumného ústavu pedagogického v Praze.
Rámcový vzdělávací program pro dvojjazyčná gymnázia
Příloha článku obsahuje znění pilotní verze Rámcového vzdělávacího programu pro dvojjazyčná gymnázia.
ICT gramotnost
Článek předkládá k diskuzi definici ICT gramotnosti. Cílem ICT panelu při Výzkumném ústavu pedagogickém v Praze bylo vymezit základní kompetence z oblasti ICT, kterými by člověk měl být vybaven, aby mohl úspěšně…
Rámcový vzdělávací program pro gymnázia
Příloha článku obsahuje celé znění Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia, který vydal Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Manuál pro tvorbu školních vzdělávacích programů na gymnáziích
Příloha článku obsahuje Manuál pro tvorbu školních vzdělávacích programů na gymnáziích, který vydal Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Rámcový vzdělávací program pro gymnázia se sportovní přípravou
Příloha článku obsahuje celé znění Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia se sportovní přípravou, který vydal Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Jak a proč v budoucnu měnit rámcové vzdělávací programy
Příspěvek nabízí odborný pohled na budoucí revize rámcových vzdělávacích programů. Úpravy RVP mohou být z pohledu autora, člena koncepčního odboru MŠMT, šancí na to, aby obsah vzdělávání neustále jen nepřibýval.…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
19.1.2021 21:50
Ivunka
Ahojte, my jsme nějak taneční výchovu zvlášť neřešili, ale co jsme řešili bylo to, že…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
17.1.2021 22:13
Ivulenka
fórum Klima ve třídě, ve škole
Děkuji moc za tento velice zajímavý příspěvek o knihách, webech a filmech. Já jsem si…
|
14.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
17.1.2021 19:50
Ivulenka
fórum KLUB
Téda, to je ale nádherný interiér, velice se mi líbí. My si teď budeme také stavět…
|
12.1.2021 15:01
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Metodický portál vám bude sloužit lépe, když využijete přihlášení ke svému účtu.…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|