- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Výuka ICT na SŠ: Anketa mezi odborníky v oblasti ICT a vzdělávání - Vzdělávací program
Druhá část seriálu Anketa k výuce ICT na SŠ shrnuje odpovědi odborníků na otázky k problematice vzdělávacího programu.
Vytváříme školní vzdělávací programy – fyzika (fyzikální vzdělávání)
Článek předkládá tři varianty učebních osnov fyziky pro čtyřletá gymnázia a vyšší stupeň víceletých gymnázií. Vypracované osnovy nalezne čtenář v příloze.
Konzultační centrum VÚP – odpovědi k problematice gymnaziálního vzdělávání, I. část
Článek shrnuje odpovědi pracovníků Konzultačního centra Výzkumného ústavu pedagogického v Praze na zaslané dotazy týkající se problematiky gymnaziálního vzdělávání.
Filmová/Audiovizuální výchova pro gymnázia
Článek přináší obsah doplňujícího vzdělávacího oboru Filmová/Audiovizuální výchova pro gymnázia. Úvodním komentářem přispěla PaeDr. Markéta Pastorová z Výzkumného ústavu pedagogického v Praze.
Rámcový vzdělávací program pro dvojjazyčná gymnázia
Příloha článku obsahuje znění pilotní verze Rámcového vzdělávacího programu pro dvojjazyčná gymnázia.
ICT gramotnost
Článek předkládá k diskuzi definici ICT gramotnosti. Cílem ICT panelu při Výzkumném ústavu pedagogickém v Praze bylo vymezit základní kompetence z oblasti ICT, kterými by člověk měl být vybaven, aby mohl úspěšně…
Rámcový vzdělávací program pro gymnázia
Příloha článku obsahuje celé znění Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia, který vydal Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Manuál pro tvorbu školních vzdělávacích programů na gymnáziích
Příloha článku obsahuje Manuál pro tvorbu školních vzdělávacích programů na gymnáziích, který vydal Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Rámcový vzdělávací program pro gymnázia se sportovní přípravou
Příloha článku obsahuje celé znění Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia se sportovní přípravou, který vydal Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Jak a proč v budoucnu měnit rámcové vzdělávací programy
Příspěvek nabízí odborný pohled na budoucí revize rámcových vzdělávacích programů. Úpravy RVP mohou být z pohledu autora, člena koncepčního odboru MŠMT, šancí na to, aby obsah vzdělávání neustále jen nepřibýval.…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
9.4.2021 10:09
fórum KLUB
Modul odkazy má svého zástupce v podobě postavičky, kterou můžete nyní vidět například…
|
12.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
|
14.4.2021 8:19
Stříbrná nit úspěšně pokračuje dodnes. Hezký přehled nejzajímavější ch epizod…
|
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
|
|
8.4.2021 20:26
fórum Tipy do výuky
Dovolila bych si rozšířit o tip na cvičebnici "Vyjmenovaná slova s čertíkem Kvítkem"[…
|
8.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Mnozí z vás znají blog Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím Petry Boháčkové a…
|
6.4.2021 14:44
Rozhodně souhlasím. Děti se dnes rodí do světa plného technologií a v takovém světe je…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
1.4.2021 8:30
Zdravíme, můžete nám prosím poslat název konkrétního webináře, nebo odkaz, který Vám…
|
6.4.2021 14:31
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
31.3.2021 9:22
Pánové, zdravíme a děkujeme za podněty. Vyhodnotíme a dáme vědět. Tým Metodického…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|