RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 68

Rámcové vzdělávací programy a jejich úpravy

RNDr. Jindřich Kitzberger, člen koncepčního odboru MŠMT, nabízí v rozhovoru odborný pohled na otázky, jak se v rámcových vzdělávacích programech vyrovnávat s rychlými změnami ve vědách i ve společnosti, kdy se už po…

Jindřich Kitzberger, publikováno 22.7.2010 10:16, zhlédnuto 26330×, hodnocení: Hodnocení: 4

Finanční gramotnost – nový prvek ve výuce

Článek se týká problematiky finanční gramotnosti. Uvádí její definici, tematizuje ji v základních a středních školách. Rámcovým způsobem představuje všechny důležité dokumenty, které jsou s problematikou finanční…

Eva Rathouská Grmelová, publikováno 26.5.2010 13:19, zhlédnuto 8729×, hodnocení: Hodnocení: 4

Koučování pro koordinátory ŠVP v projektu Kurikulum G má za sebou 1. etapu (případové studie)

31. ledna 2010 skončil první pětiměsíční cyklus koučování pro koordinátory gymnázií. Od září 2009 do ledna 2010 se projektu účastnilo 19 klientů – gymnaziálních koordinátorů ŠVP z různých míst ČR, kteří se…

RNDr. Bc. Ludmila Šulcová, publikováno 18.3.2010 10:45, zhlédnuto 2619×

Jak na průřezová témata

Autor se ve svém teoretickém příspěvku zabývá otázkou, jak realizovat průřezová témata v rámci ŠVP. Komentuje a hodnotí tři hlavní způsoby takových realizací na základě analýz z 11. ZŠ Plzeň.

Mgr. Pavel Červený, publikováno 9.3.2010 13:05, zhlédnuto 17330×, hodnocení: Hodnocení: 5

Jak jsme ve Švédsku vytvářeli společně sdílenou představu

Rozsáhlý teoretický článek podrobně mapuje a hodnotí kurikulární reformu švédského školství započatou v 1. polovině 90. let, zejména se zřetelem k jejím úskalím.

Joakim Lövgren, publikováno 8.3.2010 11:12, zhlédnuto 4581×, hodnocení: Hodnocení: 4

CLIL jako podpora vícejazyčnosti v praxi

CLIL je jednou z možností, jak naplnit cíl vícejazyčnosti, který prosazuje evropská jazyková politika.

Kamila Sladkovská, publikováno 3.3.2010 9:17, zhlédnuto 7393×

Hodnocení žáků a autoevaluace školy - příklady zpracování ŠVP

Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.

VÚP, publikováno 22.9.2009 1:32, zhlédnuto 5774×, 2 komentáře

Učební osnovy - příklady zpracování ŠVP

Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.

VÚP, publikováno 22.9.2009 0:35, zhlédnuto 5622×

Učební plán - příklady zpracování ŠVP

Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.

VÚP, publikováno 22.9.2009 0:29, zhlédnuto 4879×

Charakteristika ŠVP - příklady zpracování - začlenění průřezových témat

Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.

VÚP, publikováno 22.9.2009 0:19, zhlédnuto 4225×

21 — 30 z celkem 68
«« « 1 2 3 4 5 6 7 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
3.7.2020 14:00
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
3.7.2020 13:39
Česká rozvojová agentura podporuje trojstranné projekty českých organizací. Jedním…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
24.6.2020 9:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Rada Evropy zveřejnila dotazník k digitálnímu vzdělávání, který je určen pro rodiče…
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
2.7.2020 13:29
Sluníčko svítí, květiny kvetou a bazén volá. Ano vážení, léto je konečně tu.…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
17.6.2020 16:17
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 17. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…