- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Rámcové vzdělávací programy a jejich úpravy
RNDr. Jindřich Kitzberger, člen koncepčního odboru MŠMT, nabízí v rozhovoru odborný pohled na otázky, jak se v rámcových vzdělávacích programech vyrovnávat s rychlými změnami ve vědách i ve společnosti, kdy se už po…
Finanční gramotnost – nový prvek ve výuce
Článek se týká problematiky finanční gramotnosti. Uvádí její definici, tematizuje ji v základních a středních školách. Rámcovým způsobem představuje všechny důležité dokumenty, které jsou s problematikou finanční…
Koučování pro koordinátory ŠVP v projektu Kurikulum G má za sebou 1. etapu (případové studie)
31. ledna 2010 skončil první pětiměsíční cyklus koučování pro koordinátory gymnázií. Od září 2009 do ledna 2010 se projektu účastnilo 19 klientů – gymnaziálních koordinátorů ŠVP z různých míst ČR, kteří se…
Jak na průřezová témata
Autor se ve svém teoretickém příspěvku zabývá otázkou, jak realizovat průřezová témata v rámci ŠVP. Komentuje a hodnotí tři hlavní způsoby takových realizací na základě analýz z 11. ZŠ Plzeň.
Jak jsme ve Švédsku vytvářeli společně sdílenou představu
Rozsáhlý teoretický článek podrobně mapuje a hodnotí kurikulární reformu švédského školství započatou v 1. polovině 90. let, zejména se zřetelem k jejím úskalím.
CLIL jako podpora vícejazyčnosti v praxi
CLIL je jednou z možností, jak naplnit cíl vícejazyčnosti, který prosazuje evropská jazyková politika.
Hodnocení žáků a autoevaluace školy - příklady zpracování ŠVP
Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.
Učební osnovy - příklady zpracování ŠVP
Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.
Učební plán - příklady zpracování ŠVP
Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.
Charakteristika ŠVP - příklady zpracování - začlenění průřezových témat
Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|