Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 68

Rámcové vzdělávací programy a jejich úpravy

RNDr. Jindřich Kitzberger, člen koncepčního odboru MŠMT, nabízí v rozhovoru odborný pohled na otázky, jak se v rámcových vzdělávacích programech vyrovnávat s rychlými změnami ve vědách i ve společnosti, kdy se už po…

Jindřich Kitzberger, publikováno 22.7.2010 10:16, zhlédnuto 27366×, hodnocení: Hodnocení: 4

Finanční gramotnost – nový prvek ve výuce

Článek se týká problematiky finanční gramotnosti. Uvádí její definici, tematizuje ji v základních a středních školách. Rámcovým způsobem představuje všechny důležité dokumenty, které jsou s problematikou finanční…

Eva Rathouská Grmelová, publikováno 26.5.2010 13:19, zhlédnuto 9051×, hodnocení: Hodnocení: 4

Koučování pro koordinátory ŠVP v projektu Kurikulum G má za sebou 1. etapu (případové studie)

31. ledna 2010 skončil první pětiměsíční cyklus koučování pro koordinátory gymnázií. Od září 2009 do ledna 2010 se projektu účastnilo 19 klientů – gymnaziálních koordinátorů ŠVP z různých míst ČR, kteří se…

RNDr. Bc. Ludmila Šulcová, publikováno 18.3.2010 10:45, zhlédnuto 2820×

Jak na průřezová témata

Autor se ve svém teoretickém příspěvku zabývá otázkou, jak realizovat průřezová témata v rámci ŠVP. Komentuje a hodnotí tři hlavní způsoby takových realizací na základě analýz z 11. ZŠ Plzeň.

Mgr. Pavel Červený, publikováno 9.3.2010 13:05, zhlédnuto 18120×, hodnocení: Hodnocení: 5

Jak jsme ve Švédsku vytvářeli společně sdílenou představu

Rozsáhlý teoretický článek podrobně mapuje a hodnotí kurikulární reformu švédského školství započatou v 1. polovině 90. let, zejména se zřetelem k jejím úskalím.

Joakim Lövgren, publikováno 8.3.2010 11:12, zhlédnuto 4908×, hodnocení: Hodnocení: 4

CLIL jako podpora vícejazyčnosti v praxi

CLIL je jednou z možností, jak naplnit cíl vícejazyčnosti, který prosazuje evropská jazyková politika.

Kamila Sladkovská, publikováno 3.3.2010 9:17, zhlédnuto 7852×

Hodnocení žáků a autoevaluace školy - příklady zpracování ŠVP

Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.

VÚP, publikováno 22.9.2009 1:32, zhlédnuto 5967×, 2 komentáře

Učební osnovy - příklady zpracování ŠVP

Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.

VÚP, publikováno 22.9.2009 0:35, zhlédnuto 5804×

Učební plán - příklady zpracování ŠVP

Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.

VÚP, publikováno 22.9.2009 0:29, zhlédnuto 5043×

Charakteristika ŠVP - příklady zpracování - začlenění průřezových témat

Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.

VÚP, publikováno 22.9.2009 0:19, zhlédnuto 4339×

21 — 30 z celkem 68
«« « 1 2 3 4 5 6 7 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.1.2021 21:21
Pepánek
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
21.1.2021 8:00
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
22.1.2021 17:41
Pepínek
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
20.1.2021 11:56
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
22.1.2021 1:08
Uvilínek
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
18.1.2021 8:00
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…