- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Británie plánuje zásadní změny ve vzdělávání žáků se specifickými potřebami
Ministr školství Velké Británie plánuje změny v poskytování vzdělávání žákům, kteří mají problémy s běžnou výukou.
V Anglii byly vytvořeny nové pokyny k provádění výstupních zkoušek
Ofqual je instituce, která v Anglii zajišťuje kvalitu systému kvalifikací, zkoušek a testů - monitoruje standardy v kvalifikacích a hodnocení národního kurikula, zajišťuje organizaci testování, regulérnost zkoušek, vytváří…
Hodnocení komunikačních kompetencí ve Finsku
V rámci projektu Pilot G se VÚP věnuje mapování problematiky hodnocení klíčových kompetencí na gymnáziích ve světě. Jednou ze zemí, ve kterých vývoj hodnocení KK sledujeme, je Finsko.
V USA byla vytvořena webová aplikace pro formativní hodnocení žáků
Informace o inovativní webové aplikaci.
Norský stát systematicky evaluuje zavádění nového kurikula
Pedagogická fakulta Univerzity v Oslu minulý týden představila první z řady evaluačních zpráv, která se zabývá zhodnocením implementace kurikula.
Vztahy mezi dětmi jsou mnohem více než „jen“ hra (AUS)
Vědci z Queenslandské university dospěli k závěru, že už během her se u dětí v mateřské škole projevují velmi rozvinuté schopnosti ovlivňovat vztahy se svými vrstevníky.
USA rekapitulují výsledky 25letého úsilí o zlepšení amerického školství
Alarmující výsledky stály u zrodu mnoha opatření ke zkvalitnění amerického systému vzdělávání, a především státních škol.
Zlepšují, nebo naopak zhoršují domácí úkoly studijní výsledky žáků? (USA)
Informace o výsledcích dlouhodobého výzkumu odborníků Dukovy univerzity v Severní Karolíně.
Více než milion dětí trpí psychickými problémy (Velká Británie)
Děti příliš rychle dospívají. Zpráva z Dětského sdružení se snaží popsat také příčiny a možnosti prevence tohoto neutěšeného stavu dětské populace.
Čím to, že se norští žáci a žákyně zhoršují v testech PISA?
Norsko vydalo podrobnou zprávu o výsledcích norských žáků v mezinárodním hodnocení PISA.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|