RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 189

Přemysl Pitter

Článek o významném humanistovi, pedagogovi, spisovateli a evangelickém kazateli, který svůj život zasvětil práci pro děti.

Magdaléna Turková, publikováno 18.9.2006 0:00, zhlédnuto 22045×

Rozhovor s PhDr. Jaroslavem Jeřábkem, CSc.: „Klíč ke všemu je přístup učitelů k dětem.“

V úvodním rozhovoru z připravovaného cyklu se můžete dovědět více o osobnosti ředitele VÚP v Praze, který se významnou měrou podílel na formování současného školství a zavádění novodobých trendů.

Ivo Roškanin, publikováno 22.8.2006 0:00, zhlédnuto 8670×

Klíčové kompetence – nová výzva z EU I.

Lisabonský proces v EU předpokládá zvýšení efektivity vzdělávání mj. rozvíjení klíčových kompetencí. Autorka uvádí krátký nástin geneze pojmu „klíčové kompetence.“

Lucie Hučínová, publikováno 22.10.2005 0:00, zhlédnuto 19323×, hodnocení: Hodnocení: 5

Pojetí sociálních studií ve finském kurikulu pro základní vzdělávání

Překlad vybrané kapitoly finského kurikula National Core Curriculum for Basic Education 2004

VUP Praha, publikováno 21.10.2005 0:00, zhlédnuto 6188×

Pojetí výuky dějepisu v britském kurikulu

Příspěvek je vybranou kapitolou z britského kurikula.

VUP Praha, publikováno 21.10.2005 0:00, zhlédnuto 9011×

Klíčové kompetence ve vzdělávacích systémech zemí EU

Dotazník mapující pozici klíčových kompetencí ve vzdělávacích systémech některých evropských států. Text odkazuje na klíčové kompetence definované v rámci Lisabonského procesu.

VUP Praha, publikováno 20.9.2004 0:00, zhlédnuto 12893×

Pracovní skupina C - Informační a komunikační technologie

V rámci Lisabonského procesu byla ustanovena pracovní skupina C, která se soustředí na zajištění přístupu k ICT pro všechny občany. Předkládáme některé dílčí závěry, ke kterým dospěla.

Zdeněk Svoboda, publikováno 15.9.2004 0:00, zhlédnuto 7332×

Lisabonský proces – Vzdělávání a odborná příprava v Evropě do roku 2010

Článek informuje o strategických záměrech a cílech vytyčených pro vzdělávání v rámci Lisabonského procesu.

Lucie Hučínová, publikováno 1.9.2004 0:00, zhlédnuto 19504×, 2 komentáře

Klíčové kompetence – nová výzva z EU II.

V rámci Lisabonského procesu bylo identifikováno 8 oblastí klíčových kompetencí coby základ evropských vzdělávacích systémů. Tato „klíčová osmička“ je podrobněji definována zejména v příloze článku.

Lucie Hučínová, publikováno 29.6.2004 0:00, zhlédnuto 18560×, hodnocení: Hodnocení: 5

181 — 189 z celkem 189


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
8.11.2019 16:55
Kolegové, Pedagogická komora, z.s., připravila k připomínkování dokument Hlavní směry…
11.11.2019 14:03
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
12.11.2019 22:24

Tleskám, perfektně zpracováno. :-)

12.11.2019 16:15
V příloze pdf najdete metodický postup, jak realizovat toto téma + druhá příloha pdf…
4.11.2019 11:56
Marie
Vážená paní Petro, pokud byste měla zájem poskytnout mi (samozřejmě zcela anonymně)…
8.11.2019 12:00
Článek vysvětluje, proč založit dětem ke psaní blog, nabízí různá prostředí a…
8.11.2019 22:41
Děkuji. Zatím bereme blog jen jako příležitost pro psaní online, pro větší množství…
12.11.2019 11:22
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
3.11.2019 18:54
Zdravím, nechci se stavět do role oběti, ale jako začínající učitelka 1.třídy na…
6.11.2019 9:34
Pracuji jako učitelka v menší mateřské školce na maloměstě již poměrně dlouhou dobu…
8.11.2019 7:39
Díky za pěkný článek. Zajímalo by mne, zda nějak při práci s dětmi zohledňujete…
12.11.2019 11:07
Projekt Programy pro školy - ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační Program:…