RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 189

Přemysl Pitter

Článek o významném humanistovi, pedagogovi, spisovateli a evangelickém kazateli, který svůj život zasvětil práci pro děti.

Magdaléna Turková, publikováno 18.9.2006 0:00, zhlédnuto 22383×

Rozhovor s PhDr. Jaroslavem Jeřábkem, CSc.: „Klíč ke všemu je přístup učitelů k dětem.“

V úvodním rozhovoru z připravovaného cyklu se můžete dovědět více o osobnosti ředitele VÚP v Praze, který se významnou měrou podílel na formování současného školství a zavádění novodobých trendů.

Ivo Roškanin, publikováno 22.8.2006 0:00, zhlédnuto 8785×

Klíčové kompetence – nová výzva z EU I.

Lisabonský proces v EU předpokládá zvýšení efektivity vzdělávání mj. rozvíjení klíčových kompetencí. Autorka uvádí krátký nástin geneze pojmu „klíčové kompetence.“

Lucie Hučínová, publikováno 22.10.2005 0:00, zhlédnuto 19653×, hodnocení: Hodnocení: 5

Pojetí sociálních studií ve finském kurikulu pro základní vzdělávání

Překlad vybrané kapitoly finského kurikula National Core Curriculum for Basic Education 2004

VUP Praha, publikováno 21.10.2005 0:00, zhlédnuto 6250×

Pojetí výuky dějepisu v britském kurikulu

Příspěvek je vybranou kapitolou z britského kurikula.

VUP Praha, publikováno 21.10.2005 0:00, zhlédnuto 9115×

Klíčové kompetence ve vzdělávacích systémech zemí EU

Dotazník mapující pozici klíčových kompetencí ve vzdělávacích systémech některých evropských států. Text odkazuje na klíčové kompetence definované v rámci Lisabonského procesu.

VUP Praha, publikováno 20.9.2004 0:00, zhlédnuto 13031×

Pracovní skupina C - Informační a komunikační technologie

V rámci Lisabonského procesu byla ustanovena pracovní skupina C, která se soustředí na zajištění přístupu k ICT pro všechny občany. Předkládáme některé dílčí závěry, ke kterým dospěla.

Zdeněk Svoboda, publikováno 15.9.2004 0:00, zhlédnuto 7410×

Lisabonský proces – Vzdělávání a odborná příprava v Evropě do roku 2010

Článek informuje o strategických záměrech a cílech vytyčených pro vzdělávání v rámci Lisabonského procesu.

Lucie Hučínová, publikováno 1.9.2004 0:00, zhlédnuto 19923×, 2 komentáře

Klíčové kompetence – nová výzva z EU II.

V rámci Lisabonského procesu bylo identifikováno 8 oblastí klíčových kompetencí coby základ evropských vzdělávacích systémů. Tato „klíčová osmička“ je podrobněji definována zejména v příloze článku.

Lucie Hučínová, publikováno 29.6.2004 0:00, zhlédnuto 18953×, hodnocení: Hodnocení: 5

181 — 189 z celkem 189


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
3.4.2020 20:08
Anonymák
tenká homogenní tyč o délce h=3,7m a hmotností m=1kg je postavena kolmo k zemi. Po…
4.4.2020 14:47
Chtěli bychom Vás pozvat na webinář, který se bude konat v úterý 7. 4. 2020 od 13:00.…
7.4.2020 12:10
Ad Jakub Holec: \"Myslím, že je dobré hledat různé způsoby, kterými se žáci budou lépe…
7.4.2020 18:22
Skupina PPUČ
1.4.2020 20:22
fórum Aktuality
- online setkání - středa 8. 4. 2019, 20:00 Webinář prezentuje nejrůznější hry a…
2.4.2020 12:05
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
7.4.2020 11:58
Článek uvádí několik příkladů aplikací pro mobilní zařízení, které je možné…
7.4.2020 14:25
Skupina Čtenářská gramotnost
Během webináře se účastník seznámí s nástrojem didaktický potenciál textu, který mu…
1.4.2020 20:19
Středa 8. 4. 2019, 20:00 Pohybové hry a aktivity v přírodě pro děti předškolního věku…
2.4.2020 11:51
Mgr., Bc. Michael Novotný nám nabídne nejrůznější hry a činnosti, které lze aplikovat v…
7.4.2020 10:52
Dívám se na záznam.První otázka jsem asistent pedagoga a zajímá mě to s profesního…
6.4.2020 12:25
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…