- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Co dělá dobrého učitele dobrým učitelem (Velká Británie)
Tuto otázku položil renomovaný reportér BBC, dlouhodobě se zabývající vzděláváním, několika expertům.
Výsledky výzkumu PISA 2006
Dne 4. 12. 2007 byly na semináři Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy prezentovány výsledky mezinárodního projektu PISA (Programme for International Student Assesement), který proběhl pod záštitou organizace OECD…
Náboženská výchova ve Velké Británii
Článek uvádí překlad Národního nezávazného vzdělávacího rámce pro náboženskou výchovu ve Velké Británii pro 1., 2. a 3. stupeň vzdělávání
Veřejná konzultace
Tato veřejná konzultace je určena všem, kdo se zajímají o vývoj školství v Evropě. Konzultační dokument Komise pojednává o řadě témat, která jsou považována za významná pro evropské školy (například: školy a…
Náboženská výchova ve Velké Británii
Článek informuje o systému vzdělávání náboženství ve Velké Británii. Uvádí konkrétní příklad náboženské výchovy pro 1. stupeň vzdělávání a dále hledá tematickou příbuznost obsahu náboženského vzdělávání s…
Nové středoškolské kurikulum ve Velké Británii
Kvalifikační a kurikulární úřad Velké Británie právě dokončil nové středoškolské (14 – 19) kurikulum. Dokument byl uveřejněn 12. června 2007. Od září 2007 bude nové kurikulum zaváděno do praxe škol. Jeho obecným…
Učební osnovy - základ školní práce
Popis základních hodnot, cílů a poslání školy ve školním vzdělávacím programu Základní školy Käpylä (Helsinky, Finsko) jako nejdůležitějších východisek práce školy. Příspěvek dále nabízí popis struktury a…
Pojetí klíčového učiva v nizozemském základním školství
Příspěvek přibližuje koncept klíčového učiva, který tvoří národní rámec obsahu povinného všeobecného vzdělávání v Nizozemí. Klíčové učivo tvoří nejdůležitější oblasti, které si musí osvojit každý žák.…
Spolupráce školy s rodiči a evaluace ve finském ŠVP
Ukázka ze ŠVP helsinské Základní školy Käpylä nabízí možný způsob pojetí spolupráce školy s rodiči a evaluace v základním školním dokumentu.
Obraz jako prostředek k získávání kompetencí - 3. část
Výtvarné úkoly v hodinách "umění" na bavorských gymnáziích jako východisko pro úvahy nad naplňováním dílčích kompetencí kompetence obraznosti, jak ji definuje prof. R. Niehoff.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
18.4.2021 22:20
Samson
fórum KLUB
Dobrý den, prosím Vás touto cestou o vyplnění dotazníku na téma Omezení práce z domova…
|
15.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak pracovat s podcasty jako s novým médiem ve výuce vám ukáže Vanda Vaníčková. Její…
|
15.4.2021 16:59
Zdravíme, vstup do místnosti se otevře zhruba 15 minut před začátkem na stránce daného…
|
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
|
|
9.4.2021 10:09
fórum KLUB
Modul odkazy má svého zástupce v podobě postavičky, kterou můžete nyní vidět například…
|
12.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
|
15.4.2021 15:55
Dobry den. Chcem se zeptat, či sa na webináře musí přihlašovat, či je to tak, že se v…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
8.4.2021 20:26
fórum Tipy do výuky
Dovolila bych si rozšířit o tip na cvičebnici "Vyjmenovaná slova s čertíkem Kvítkem"[…
|
8.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Mnozí z vás znají blog Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím Petry Boháčkové a…
|
14.4.2021 8:19
Stříbrná nit úspěšně pokračuje dodnes. Hezký přehled nejzajímavější ch epizod…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|