Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 12

Čtenářská gramotnost v Austrálii se od 60. let 20. století nezměnila (Austrálie)

Informace o posledních výzkumech PISA.

Lucie Procházková, publikováno 18.2.2008 0:00, zhlédnuto 5372×

Jak souvisí přátelství se školním prostředím (Austrálie)

Schopnost dětí získávat nové kamarády se podle australských vědců utváří již v raném dětství a je pro dítě naprosto rozhodující při navazování budoucích přátelských vztahů a rovněž pro jeho adaptaci ve škole.

Jana Kindlmannová, publikováno 18.2.2008 0:00, zhlédnuto 2301×

11 — 12 z celkem 12
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
30.7.2021 11:33
TIP
fórum KLUB
Velmi doporučuji nechat práci zkontrolovat na https://formatovan i-d ok umentu.cz/?fbcli ...…
15.7.2021 16:38
Jak mohou spolupracovat učitelé hudební výchovy a informatiky? Jaké digitální kompetence…
21.7.2021 8:13
Vyrážíme často s přáteli na túry po celé ČR. Ne vždy spoléháme na to, že si budeme…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
27.7.2021 16:08
Jan Tomsa
Vážení kolegové, stojíte o to, aby vyšla nová knihy pro studenty, která jim studium…
14.7.2021 17:57
V kontextu uvedených vzdělávacích modulů jsou v rámci projektu APIV A, a ve spolupráci…
20.7.2021 11:34
Otázka posluchače: Najdu někde přehledný soupis technik formativního hodnocení?…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…
23.7.2021 10:46
Yannis
Ahoj, Moji studenti byli infikováni (14 studentů z 18). Tak jsem se o ně bál. Online lekce…
13.7.2021 17:20
V rámci systémového projektu APIV A vznikají také 3 výcvikové vzdělávací moduly…
10.7.2021 22:56
Na tý škole... um, parodii na školu je vás škoda.
12.7.2021 10:44
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma. Toto téma je…