RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Zahraniční geografická kurikula, standardy a příklady hodnocení v roce 2012

Článek se zaměřuje na aktuální stav (rok 2012) geografických kurikul, standardů a hodnocení těchto standardů v USA, v UK a v Německu. Tento rok vyšlo druhé vydání US Standardů geografie i s návrhem na evaluaci, diskutuje se…

Jaroslav Vávra, publikováno 17.12.2012 10:43, zhlédnuto 5766×, hodnocení: Hodnocení: 4

Česko-bavorská báze porozumění v oblasti uměleckého vzdělávání aneb komparace možností naplňování kompetence vizuální komunikace na gymnáziích

Komparace cílových kategorií uměleckého vzdělávání vychází z rozboru kurikulárních dokumentů pro gymnázia České republiky a Bavorska. Středem zájmu jsou základní segmenty vzdělávacích obsahů, a to formulovaných na…

Věra Uhl Skřivanová, publikováno 10.2.2012 9:27, zhlédnuto 4159×, hodnocení: Hodnocení: 2

Implementace vzdělávání pro udržitelný rozvoj ve Skotsku a Německu

V implementaci VUR se uplatňují dva protichůdné modely, tzv. bottom-up a top-down implementace, které jsou představeny na příkladech Skotska a Německa. Ve Velké Británii dosud nebylo VUR ukotveno na národní úrovni, i zde však…

PhDr. Tereza Vošahlíková, publikováno 17.6.2011 15:08, zhlédnuto 5813×

Německo uvažuje o reformě školství

Podle některých odborníků je cestou ke kvalitnímu školství systém testování a větší autonomie školy.

Lucie Procházková, publikováno 3.11.2008 13:21, zhlédnuto 3738×

Obraz jako prostředek k získávání kompetencí - 3. část

Výtvarné úkoly v hodinách "umění" na bavorských gymnáziích jako východisko pro úvahy nad naplňováním dílčích kompetencí kompetence obraznosti, jak ji definuje prof. R. Niehoff.

Věra Uhl Skřivanová, publikováno 22.5.2007 0:00, zhlédnuto 5399×

Obraz jako prostředek k získávání kompetencí - 1. část

Příspěvek přináší informaci o úsilí německých kolegů vymezit specifický termín obrazová kompetence, který má stěžejní význam pro vytvoření vzdělávacího standardu předmětu Umění v Německu. Zároveň klade…

Věra Uhl Skřivanová, publikováno 21.5.2007 0:00, zhlédnuto 5360×

Obraz jako prostředek k získávání kompetencí - 2. část

O dílčích kompetencích, které žák získává v rámci obrazové kompetence.

Věra Uhl Skřivanová, publikováno 21.5.2007 0:00, zhlédnuto 4221×

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
11.12.2019 16:29
V diskuzích na webu mě zaujal termín výukový SW. Zdá se, že diskutující, kteří tento…
10.12.2019 18:36
https://zsbrigadn ik u. ed upage.org/text/?t ex t= te achers/-9…
11.12.2019 19:05
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 11. 12. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
10.12.2019 21:20
fórum Aktuality
a problémy učitelů s nadanými žáky - je to problém? - online setkání - středa 18. 12.…
9.12.2019 11:01
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
10.12.2019 8:54
A právě tuto schopnost  spadající do oblasti kritického myšlení Willing ha m  jako jednu z…
10.12.2019 18:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 10. 12. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
10.12.2019 21:18
Středa 18. 12. 2019, 20:00 Problémy nadaných žáků s učiteli a problémy učitelů s…
6.12.2019 12:00
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
9.12.2019 22:59
Ale podle obvyklých definic do kritického myšlení spadá například i (kritické) hodnocení…
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…