Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Zahraniční geografická kurikula, standardy a příklady hodnocení v roce 2012

Článek se zaměřuje na aktuální stav (rok 2012) geografických kurikul, standardů a hodnocení těchto standardů v USA, v UK a v Německu. Tento rok vyšlo druhé vydání US Standardů geografie i s návrhem na evaluaci, diskutuje se…

Jaroslav Vávra, publikováno 17.12.2012 10:43, zhlédnuto 8435×, hodnocení: Hodnocení: 4

Česko-bavorská báze porozumění v oblasti uměleckého vzdělávání aneb komparace možností naplňování kompetence vizuální komunikace na gymnáziích

Komparace cílových kategorií uměleckého vzdělávání vychází z rozboru kurikulárních dokumentů pro gymnázia České republiky a Bavorska. Středem zájmu jsou základní segmenty vzdělávacích obsahů, a to formulovaných na…

Věra Uhl Skřivanová, publikováno 10.2.2012 9:27, zhlédnuto 4832×, hodnocení: Hodnocení: 2

Implementace vzdělávání pro udržitelný rozvoj ve Skotsku a Německu

V implementaci VUR se uplatňují dva protichůdné modely, tzv. bottom-up a top-down implementace, které jsou představeny na příkladech Skotska a Německa. Ve Velké Británii dosud nebylo VUR ukotveno na národní úrovni, i zde však…

PhDr. Tereza Vošahlíková, publikováno 17.6.2011 15:08, zhlédnuto 8762×

Německo uvažuje o reformě školství

Podle některých odborníků je cestou ke kvalitnímu školství systém testování a větší autonomie školy.

Lucie Procházková, publikováno 3.11.2008 13:21, zhlédnuto 4211×

Obraz jako prostředek k získávání kompetencí - 3. část

Výtvarné úkoly v hodinách "umění" na bavorských gymnáziích jako východisko pro úvahy nad naplňováním dílčích kompetencí kompetence obraznosti, jak ji definuje prof. R. Niehoff.

Věra Uhl Skřivanová, publikováno 22.5.2007 0:00, zhlédnuto 5978×

Obraz jako prostředek k získávání kompetencí - 1. část

Příspěvek přináší informaci o úsilí německých kolegů vymezit specifický termín obrazová kompetence, který má stěžejní význam pro vytvoření vzdělávacího standardu předmětu Umění v Německu. Zároveň klade…

Věra Uhl Skřivanová, publikováno 21.5.2007 0:00, zhlédnuto 5947×

Obraz jako prostředek k získávání kompetencí - 2. část

O dílčích kompetencích, které žák získává v rámci obrazové kompetence.

Věra Uhl Skřivanová, publikováno 21.5.2007 0:00, zhlédnuto 4574×

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
23.7.2021 10:46
Yannis
Ahoj, Moji studenti byli infikováni (14 studentů z 18). Tak jsem se o ně bál. Online lekce…
15.7.2021 16:38
Jak mohou spolupracovat učitelé hudební výchovy a informatiky? Jaké digitální kompetence…
21.7.2021 8:13
Vyrážíme často s přáteli na túry po celé ČR. Ne vždy spoléháme na to, že si budeme…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
14.7.2021 12:11
silvie113@seznam.cz
Dobrý den, my to ve škole bohužel s kolegyněmi také museli nedávno řešit a zejména v…
14.7.2021 17:57
V kontextu uvedených vzdělávacích modulů jsou v rámci projektu APIV A, a ve spolupráci…
20.7.2021 11:34
Otázka posluchače: Najdu někde přehledný soupis technik formativního hodnocení?…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…
3.7.2021 13:18
Petra
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Od nového školního roku se stanu…
13.7.2021 17:20
V rámci systémového projektu APIV A vznikají také 3 výcvikové vzdělávací moduly…
10.7.2021 22:56
Na tý škole... um, parodii na školu je vás škoda.
12.7.2021 10:44
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma. Toto téma je…