RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Zahraniční geografická kurikula, standardy a příklady hodnocení v roce 2012

Článek se zaměřuje na aktuální stav (rok 2012) geografických kurikul, standardů a hodnocení těchto standardů v USA, v UK a v Německu. Tento rok vyšlo druhé vydání US Standardů geografie i s návrhem na evaluaci, diskutuje se…

Jaroslav Vávra, publikováno 17.12.2012 10:43, zhlédnuto 6406×, hodnocení: Hodnocení: 4

Česko-bavorská báze porozumění v oblasti uměleckého vzdělávání aneb komparace možností naplňování kompetence vizuální komunikace na gymnáziích

Komparace cílových kategorií uměleckého vzdělávání vychází z rozboru kurikulárních dokumentů pro gymnázia České republiky a Bavorska. Středem zájmu jsou základní segmenty vzdělávacích obsahů, a to formulovaných na…

Věra Uhl Skřivanová, publikováno 10.2.2012 9:27, zhlédnuto 4380×, hodnocení: Hodnocení: 2

Implementace vzdělávání pro udržitelný rozvoj ve Skotsku a Německu

V implementaci VUR se uplatňují dva protichůdné modely, tzv. bottom-up a top-down implementace, které jsou představeny na příkladech Skotska a Německa. Ve Velké Británii dosud nebylo VUR ukotveno na národní úrovni, i zde však…

PhDr. Tereza Vošahlíková, publikováno 17.6.2011 15:08, zhlédnuto 6459×

Německo uvažuje o reformě školství

Podle některých odborníků je cestou ke kvalitnímu školství systém testování a větší autonomie školy.

Lucie Procházková, publikováno 3.11.2008 13:21, zhlédnuto 3835×

Obraz jako prostředek k získávání kompetencí - 3. část

Výtvarné úkoly v hodinách "umění" na bavorských gymnáziích jako východisko pro úvahy nad naplňováním dílčích kompetencí kompetence obraznosti, jak ji definuje prof. R. Niehoff.

Věra Uhl Skřivanová, publikováno 22.5.2007 0:00, zhlédnuto 5521×

Obraz jako prostředek k získávání kompetencí - 1. část

Příspěvek přináší informaci o úsilí německých kolegů vymezit specifický termín obrazová kompetence, který má stěžejní význam pro vytvoření vzdělávacího standardu předmětu Umění v Německu. Zároveň klade…

Věra Uhl Skřivanová, publikováno 21.5.2007 0:00, zhlédnuto 5501×

Obraz jako prostředek k získávání kompetencí - 2. část

O dílčích kompetencích, které žák získává v rámci obrazové kompetence.

Věra Uhl Skřivanová, publikováno 21.5.2007 0:00, zhlédnuto 4304×

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.9.2020 11:11
fórum Vyučujeme
Hezké dopoledne, Jsem začínající Učitelka v Mš a studentka předškolní pedagogiky. Ve…
21.9.2020 18:03
Vyhoření se v naší společnosti stává stále častějším jevem. Je možné tomuto stavu…
21.9.2020 17:51
Odpovědi z chatu, na které se nedostalo v době webináře, nabízíme v blogovém příspěvku…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
2.9.2020 15:39
Zdena Velebová
Dobrý den, pokud v textu ŠVP měníme obsah výuky v předmětu a zařazení průřezových…
21.9.2020 17:57
Vymezíme si pojmy pedagogická diagnostika, sumativní hodnocení, formativní hodnocení a…
20.9.2020 10:08
Skutečnost, že znevýhodnění žáci nevystačí s rovným přístupem ke vzdělání bývá v…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…
2.9.2020 9:57
Petr
Dobrý den, jak často musím zařazovat průřezová témata do předmětu tělesná výchova?…
21.9.2020 9:00
Článek se zaměřuje na rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách Literární výchovy…
14.9.2020 10:16

Paní Havířová, děkujeme za upozornění, víme o tom, s problematikou typografie x…

13.9.2020 22:01
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.